Tiedän, että tämä on erittäin huono idea, mutta..
..haaveilen bileistä, joissa olisi kulhollinen sipsejä, kulhollinen boolia ja spiritismi-peli. Oltaisiin niin kännissä sitä pelatessa, ettei aamulla enää muistettaisi pelistä mitään. Huono idea, tiedän. Enkä varmaan edes ikinä oikeasti uskaltaisi kokeilla moista, kunhan haaveilen. Haaveiletteko te muut tällaisesta? :)
Kommentit (61)
Erittäin huono idea? Ootko laihiksella?
Voi kun saisikin kunnon opiskelija-tasoiset ryyppäjäiset vielä, mutta taidan olla liian vanha. Ei pysy alkoholi enää niin hyvin sisällä. T:N22
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono idea? Ootko laihiksella?
tarkoitin tuota spiritismiä
Hmm, en haaveile. Mitä huonoa spiritismissä, ei kai kukaan siihen usko? Nojoo, vähän kulunut leikki ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisikin kunnon opiskelija-tasoiset ryyppäjäiset vielä, mutta taidan olla liian vanha. Ei pysy alkoholi enää niin hyvin sisällä. T:N22
Niin, sellainen unelma minullakin on.. Kuinka paljon pystyt juomaan?
Vierailija kirjoitti:
Lukiotyttöjen jännää
Aijahas
Kävisi tuo ilta ilman alkoholia ja spiritismiä. Minä kokeilin spiritismiä alakouluikäisenä muutamia kertoja, en tiennyt, että kukaan kypsempi siihen uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Demi.fi ois oikea osoite...
Ai onko tämä niin teinixiä vai? :D Minulta on ehkä jäänyt teini-ikä elämättä - siksi tällaisesta haaveilen. :D
Vierailija kirjoitti:
Kävisi tuo ilta ilman alkoholia ja spiritismiä. Minä kokeilin spiritismiä alakouluikäisenä muutamia kertoja, en tiennyt, että kukaan kypsempi siihen uskoo.
Ok.
Millaisista bileistä sitten haaveilette?
Vierailija kirjoitti:
Olisitteko paljaat pimpit paljaana ja tisulit kylmästä nöpöllään, tytöt?
Terv. Parru-Paavo
Ps. lemmin lujaa ja lujempaa jos pyydetään.
Kovasti tuntuu setiä kiinnostavan seksi :D
Vierailija kirjoitti:
Hmm, en haaveile. Mitä huonoa spiritismissä, ei kai kukaan siihen usko? Nojoo, vähän kulunut leikki ehkä.
Olen kuullut kauheita huhuja..
Vierailija kirjoitti:
Eipäsku PULLON PYÖRITYSTÄ!
Sekin on ihan kiva leikki. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kauheita huhuja..
Olen vain netistä lukenut, mutta silti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäsku PULLON PYÖRITYSTÄ!
Sekin on ihan kiva leikki. :)
parempikin varmasti
No ei. Mieluummin kunnon fine dining ateria museokäynnin jälkeen ja sitten lasi kaksi huippuviiniä. Oi!