Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAISET; Minkä ikäisenä aloititte e-pillereiden käytön?

Vierailija
12.10.2015 |

Ihan uteliaisuutta kysyn että minkä ikäisenä aloititte pillerit (jos olette aloittaneet) ja miksi (vapaasti kerrottava, ei pakollinen tieto). Jännittikö teitä se, että tuleeko teillä jotain nk. sivuoireita? Jos tuli jotakin, niin mitä teille tuli niistä?
Ite kun odottelen omia kuukautisia joiden pitäisi alkaa tässä lähiaikoina,  että pääsisi aloittamaan elämäni ensikertaa ne.. Hiukan jänskättää miten kroppa reagoi.

Kiitos etukäteen kun vastaatte! - N19

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21. Ei haluttu enää käyttää kortsuja kun poikaystävä pääsi muuttamaan samalle paikkakunnalle kanssani, pillerit tuntuivat helpommilta. Söin Yazminia ja olin ihan tyytyväinen, en huomannut isoja sivuoireita. Itkuherkkä olin kyllä, mutta olen muutenkin :D Lihoin myös, mutta se johtui varmaan jostain muusta. Reilu vuosi sitten väsyin pillerien kuljettamisen ja syömisen muistamisen stressaamiseen, vaihdoin renkaaseen ja olen ollut tyytyväinen. Söin pillereitä siis yhteensä kolmisen vuotta.

Rengas on musta parempi, ei tarvitse joka päivä ahdistua siitä olenko muistanut syödä pillerin vai ei (eikä ole ongelmia jos oksentaa/ripuloi). Hormoneja on vähemmän ja ne vapautuvat elimistöön tasaisemmin. Suosittelen.

Vierailija
22/22 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 21. Ei haluttu enää käyttää kortsuja kun poikaystävä pääsi muuttamaan samalle paikkakunnalle kanssani, pillerit tuntuivat helpommilta. Söin Yazminia ja olin ihan tyytyväinen, en huomannut isoja sivuoireita. Itkuherkkä olin kyllä, mutta olen muutenkin :D Lihoin myös, mutta se johtui varmaan jostain muusta. Reilu vuosi sitten väsyin pillerien kuljettamisen ja syömisen muistamisen stressaamiseen, vaihdoin renkaaseen ja olen ollut tyytyväinen. Söin pillereitä siis yhteensä kolmisen vuotta.

Rengas on musta parempi, ei tarvitse joka päivä ahdistua siitä olenko muistanut syödä pillerin vai ei (eikä ole ongelmia jos oksentaa/ripuloi). Hormoneja on vähemmän ja ne vapautuvat elimistöön tasaisemmin. Suosittelen.

Kiitos vinkistä! - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla