Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku saanut huonon seksin toimimaan?

Vierailija

Kertokaa kokemuksia, missä suhteen alussa tai jossain vaiheessa seksi oli huonoa, tylsää tms. Mitä teitte saadaksenne kipinän uudelleen syttymään? Minkälaisia ongelmia teillä oli ja mitä teitte päästäksenne niistä eroon? 

Kommentit (3)

Vierailija

Kahden vuoden jälkeen ei ole tapahtunut juuri mitään, jos jotain on ollu niin älyttömän surkeaa ja tylsää. Kuudetta vuotta mennään... Epäilyttää saadaanko tätä koko juttua enää toimimaan.

lahna

Vierailija kirjoitti:

Kahden vuoden jälkeen ei ole tapahtunut juuri mitään, jos jotain on ollu niin älyttömän surkeaa ja tylsää. Kuudetta vuotta mennään... Epäilyttää saadaanko tätä koko juttua enää toimimaan.

Eikä varmasti tapahdukaan vain haarat levittämällä ja odottamalla että jotain tapahtuisi.

Vierailija

Suhteen alkupuolella ehkä kolmas ja neljäs vuosi oli hiljaisimpia. Oli tullut arki ja se oli alkuhuuman jälkeen pettymys. Mulla oli myös vähän huonosti sopiva ehkäisy. Elämässä oli paljon kiirettä, kumpikaan ei jaksanut pitää huolta itsestään tai innostua toisesta. Varsinkaan minä. Jossain vaiheessa ensin kyllästyin omaan huonoon olooni kiloja kerryttäneessä kropassa ja epämääräiseen oireiluun pillereistä. Aloin liikkua ja syödä terveellisesti, pistin ehkäisyn vaihtoon. Aloitin uusia harrastuksia ja opin tekemään arjesta hyvää ja piristävää. Ja kas vain kun en ollut enää niin elämääni kyllästynyt alkoi seksikin maistua taas. Siitä sitten alkoi virkeämpi ja kokeilevampi kausi ja seksi on ollut vain paranemaan päin, vaikka sen jälkeen on tullut lapsiakin eikä kiire ole siitä vähentynyt. Oma oloni on ollut se avain hyvään seksiin.

Nyt viisi vuotta myöhemmin ollaan tekemässä eroa, koska mies on tyytymätön elämäänsä ja haluaa aloittaa elämänsä alusta. Ilmeisesti vain minä opin ottamaan arjesta ilon irti. Vaikka seksi onkin ollut myös hänen mukaansa hyvää, se on kuulema suunnilleen ainoa asia, mikä hänelle toimii ja tuo iloa. Lopulta lopetti seksielämämme täysin, koska ei kuulema pysty muuten tekemään eropäätöstä. Nyt minä olen puutteessa ja vittuuntunut. Tiedoksi siis, että vaikka huono seksi laitetaan usein eron syyksi, todennäköisesti taustalla on muutakin miksi seksi on huonoa tai sitä ei ole. Eikä hyvä seksielämä riitä pelastamaan suhdetta, jos muut asiat hajoaa ympäriltä tai pari ei muuten sovi yhteen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat