Ripsien kestoväri vs. ripsari

Vierailija

Kannattaako ripsien kestovärjäys kosmetologilla/kampaajalla? Oon lähdössä reissuun ja ihanaa olisi, jos ripset olisi heti herätessä valmiina. Mut onko lopputulos yhtä hyvä kuin ripsarilla vai jääkö puolitiehen? En viitsis turhaan maksaa..

Mun ripset ei oo ihan vaaleet mutta ei tummatkaaan, sellaiset ruskeahkot. Ja ripsari tekee siis aika paljon...

Kommentit (5)

Vierailija

no siis,

kestovärillä sun ripset on vaan tummat.

ripsivärillä sun ripset on tummat, taivutetut ja tuuheammat.

eli aikaa ei nyt sillain säästä, koska kestivärjätyt ripset täytyis kuitenkin ripsentaivuttimella kääntää ja sitten tekeekin jo mieli sipaista vähän ripsiväriä vielä että tulee pituutta ja tuuheutta niihin.

Vierailija

Siis värjäys vain tummentaa ripsiä, ei tee niistä pidempiä tai tuuheampia toisin kuin ripsari, eli ei vastaa samaa. Ehkä jos otat värin lisäksi permanentin ripsiin niin tulos on lähellä luonnollista meikkiä.

Vierailija

Voithan sinä keston ottaa, olet ainakin meikin poistamisen jälkeen hyvän näköinen! :) Kesto ei kauan kestä hyvänä vaikka ottaisi tummimman sävyn. Joudut siis jatkamaan sitä normaalilla ripsarilla.

Vierailija

Mulla ainakaan tuo kestoväri ei näytä juuri miltään, koska ripset on erittäin hennot. EI ne näy juuri yhtään edes tummana. Ripsari taas paksuntaa ripsiä jolloin alkavat näkyäkin.

Vierailija

No riippuu vähän mitä sä siis haet sillä ripsien värjäyksellä. Jos haluat sillä saman lopputuloksen kuin ripsarilla niin tulet pettymään ja pahasti. Tosin eipä se värjäys nyt niin paljoa maksa etteikö sitä kokeilla voisi vaikka pettymys tulisikin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat