Mitä mies haluaa..

miimu3x

Eli olemme tapailleet parisen kuukautta ja viestitelty lähes joka päivä. Hän on hyvinkin selvästi ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan ,myös sanoin ;) 

Pari viikkoa sitten vietin pari peräkkäistä yötä miehen luona jonka jälkeen viestittely harventunut. Hänellä ollut paljon menoja ja pari matkaakin tässä välissä kuten minullakin joten aikaa näkemiselle ei ole ollut. Nyt ehdotin hänelle treffejä mutta hänelle ei sopinut tänään eikä huomenna...mutta ei ehdottanut muutakaan. Mitä teen? Olen ollut yli 15v pois tästä treffailumaailmasta (eronnut vajaa vuosi sitten) joten olen hieman pihalla näistä "säännöistä". Kuuluuko minun nyt odottaa että hän ehdottaa muuta päivää vai mitä...?? HUoh! Kiitollinen kaikista kommenteista :/

Kommentit (8)

Vierailija

Voit joko odottaa miehen seuraavaa siirtoa tai kysyä suoraan. En tiedä mitä mies haluaa mutta nähtävästi ei ole erityisen halukas tapaamaan sinua.

Vierailija

Hmm...Joko kyse on miehille tyypillisestä vetäytymisestä, kun pohtii haluaako vakavaa suhdetta tai sitten mies on menettänyt kiinnostuksensa sinuun.

Paras neuvo: ÄLÄ ahdistele viestein. Anna miehelle tilaa. Muutoin lähtee lopullisesti karkuun.

Vierailija

Jos miehen viimeinen viesti oli tuo etta ei sovi noina paivina ja et ole viela vastannut siihen, voisit vaikka vaan kysya mika paiva olisi parempi. Tai sanoa jotain tyyliin "okei, mulla on ensi viikolla vapaata ti-to illat, ilmoittele jos vaikka silloin sopii paremmin! :)" jos se tuntuu rennommalta.

Vierailija

Mies haluaa pinkkiä untuvapillua ja pystyjä teinitisuja, iästä riippumatta (16-20v). Yli 20-v nainen on aina kompromissi, pillu kuin pillu kelpaa paremman puutteessa.

Terveisin vanhempi herrasmies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa pinkkiä untuvapillua ja pystyjä teinitisuja, iästä riippumatta (16-20v). Yli 20-v nainen on aina kompromissi, pillu kuin pillu kelpaa paremman puutteessa.

Terveisin vanhempi herrasmies

Tummennettu viittaa siis pikkupillun ikään, tuli vähän huonosti ilmaistua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat