Onko väärin jutella netissä toisen miehen kanssa?
Mä olen nyt pari kertaa chattaillyt ulkomaalaisen miehen kanssa netissä. Ja olen siis naimisissa. Ei kai se mitenkään väärin ole omaa miestä kohtaan? On vain kiva jutella jonkun kanssa ja pientä piristystä arkeen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, yhtä ok juttu kuin jutella kadulla jollekin miehelle.
Flirtti ei minusta ole hyväksyttävää mutta ihan normaali jutustelu on. Vai pitäisikö kaikki sosiaaliset tilanteet jättää pois kun pappi sanoo aamen?
NO KYLLÄ PITÄÄ LOPETTAA FLIRTTAILU JA MUUT MIESSUHTEET KUN ON NAIMISISSA.
NAISILLE EI SELVÄÄ? -EI IHME ETTÄ 50% EROAA, KUN NAISET ON TÄLLAISIA SUORAAN SANOTTUJA HUORIA.
ITSE EROAISIN HETI, JOS TÄLLAISTA ON.
MIKSI EDES OLET SUHTEESSA, JOS ETSIT NETISTÄ MIESSEURAA?
ONKO LAPSIA? AJATTELETKO HEITÄ LAINKAAN?
Kannattaa muistaa, että avioeroista suurin osa on naisten hakemia. Ei silti ihme jos miehet ovat tuollaisia sekopäitä kuten sinä....
PS. Ajatteles, juttelen joka ilta chatissa vieraiden (ja vähemmän vieraiden) miesten kanssa enkä ajatellut jokaisesta jutustelukerrasta raportoida miehelleni.
SEKOPÄITÄ?
PERUSTELE.
Siksi, että en hyväksy huoraamista, flirttaamista tai muitakaan suhteita naisellani?
Jos on sitoutunut suhteeseen, eikä nainen ole huora, ei hän flirttaile ja pidä nettisuhteita.
Juuri naiset niitä hakee,nehän ne pettääkin, eikö ole selvä asia?
Esim huoramaisella naisella netissä suhde, rakastuu kuvitelmaansa ja ottaa eron.
Suhde kun juttelee miehen kanssa? Just. Minulla on sitten varmaan suhde harrastuskaveriin, pomooni, lääkäriini, siskoni mieheen jne. Niin ja puhumattakaan työpaikan asiakkaista (hui, vieraita miehiä).
No niin... Täältä löytyikin niitä potentiaalisia mustasukkaisia vaimon hakkaajia. Juuri tämän takua naiset ei kerro mitään miehilleen. Tietysti kaikilla on pientä flirttiä, jos on terve itsetunto niin sen kestää. Jos ei ole, niin tuskin nainenkaan pitää kauaa viehättävänä.
Jos se on OK toisinkin päin eli miehesi saa chattailla jonkun brassineitosen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos se on OK toisinkin päin eli miehesi saa chattailla jonkun brassineitosen kanssa?
Kyllä se olisi mulle ihan ok. Jos juttelisi paljon jonkun suomalaisen naisen kanssa, niin sitten voisin olla vähän mustasukkainen. Mutta jos mies sanoisi, että vain juttelevat ja ei ole kiinnostusta siinä mielessä, niin sitte täytyisi vain luottaa ja hyväksyä.
Kiitos mielipiteistä. Yllätti, miten jyrkkiä monet tuntuu olevan tällaisen asian suhteen. Mä olen aina tullut hyvin juttuun miesten kans enkä ole koskaan valinnut seuraa sukupuolen mukaan. En oikein tiedä mistä erottaa flirtti ja sellainen viaton imartelu/iloinen jutustelu. Joku voisi sanoa, etten koskaan flirttaile kun taas joku voisi sanoa, että aina flirttailen. Mitä se flirtti oikein edes on?
Mulla ei ole tätä nettimiestä kohtaan mitään romanttisia tunteita, mutta onhan se imartelevaa ja piristävää, kun joku minutkin huomaa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tätä nettimiestä kohtaan mitään romanttisia tunteita, mutta onhan se imartelevaa ja piristävää, kun joku minutkin huomaa.
ap.
Eli hän on pelkkä oman egon jatko. Entä, jos tule riippuvaiseksi tästä tunteesta ja enää ei pelkkä kirjoittelu riitä. Eikö miehesi pitäisi olla hän joka imartelee ja piristää?! Jos tämä motiivi ei enää täyty niin mitä on suhteesta jäljellä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Eli hän on pelkkä oman egon jatko. Entä, jos tule riippuvaiseksi tästä tunteesta ja enää ei pelkkä kirjoittelu riitä. Eikö miehesi pitäisi olla hän joka imartelee ja piristää?! Jos tämä motiivi ei enää täyty niin mitä on suhteesta jäljellä?!
Suhde on jo kohta 20v vanha, joten kyllä se on haalistunut jo aikaa sitten. En mä kuitenkaan miestäni ole mihinkään vaihtamassa. Enkä tuota nettimiestä tapaamassa. Ei mitenkään edes onnistuisi ja siksi tuntuu turvalliselta kirjoitella.
ap.
Jokku miähe ova sen tapassi et nee eivä imartele ko muija muuttu ylppiäks ja sen tähren ei kukkan kyl ero ja et sit ne ämmä lirkutteleva noiren ulkolaisten kans ko nee kyl ossaavas sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, yhtä ok juttu kuin jutella kadulla jollekin miehelle.
Flirtti ei minusta ole hyväksyttävää mutta ihan normaali jutustelu on. Vai pitäisikö kaikki sosiaaliset tilanteet jättää pois kun pappi sanoo aamen?
NO KYLLÄ PITÄÄ LOPETTAA FLIRTTAILU JA MUUT MIESSUHTEET KUN ON NAIMISISSA.
NAISILLE EI SELVÄÄ? -EI IHME ETTÄ 50% EROAA, KUN NAISET ON TÄLLAISIA SUORAAN SANOTTUJA HUORIA.
ITSE EROAISIN HETI, JOS TÄLLAISTA ON.
MIKSI EDES OLET SUHTEESSA, JOS ETSIT NETISTÄ MIESSEURAA?
ONKO LAPSIA? AJATTELETKO HEITÄ LAINKAAN?
Kannattaa muistaa, että avioeroista suurin osa on naisten hakemia. Ei silti ihme jos miehet ovat tuollaisia sekopäitä kuten sinä....
PS. Ajatteles, juttelen joka ilta chatissa vieraiden (ja vähemmän vieraiden) miesten kanssa enkä ajatellut jokaisesta jutustelukerrasta raportoida miehelleni.
SEKOPÄITÄ?
PERUSTELE.
Siksi, että en hyväksy huoraamista, flirttaamista tai muitakaan suhteita naisellani?
Jos on sitoutunut suhteeseen, eikä nainen ole huora, ei hän flirttaile ja pidä nettisuhteita.
Juuri naiset niitä hakee,nehän ne pettääkin, eikö ole selvä asia?
Esim huoramaisella naisella netissä suhde, rakastuu kuvitelmaansa ja ottaa eron.
Suhde kun juttelee miehen kanssa? Just. Minulla on sitten varmaan suhde harrastuskaveriin, pomooni, lääkäriini, siskoni mieheen jne. Niin ja puhumattakaan työpaikan asiakkaista (hui, vieraita miehiä).
Älä vääristele, tässä Ap ei ollut kyse työkaverin, pomon tai siskon miehen kanssa jutustelusta, olet pelkkä provottaja.
No jos naisille kerta sopii, aloitan minäkin nettisuhteen naiseen Tinderissä!
Hyvä naiset, puolustelette omia salaisia suhteitanne, että miehen kanssa vaikeaa.
Huoran puolustelu, eikö pitäisi panostaa siihen suhteeseen, sen sijaan että roikkuu netissä kytäten muita miehiä?
Naisen logiikka=huoran logiikka, jos puolustellaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin... Täältä löytyikin niitä potentiaalisia mustasukkaisia vaimon hakkaajia. Juuri tämän takua naiset ei kerro mitään miehilleen. Tietysti kaikilla on pientä flirttiä, jos on terve itsetunto niin sen kestää. Jos ei ole, niin tuskin nainenkaan pitää kauaa viehättävänä.
Hienosti käännetty, NAISELLA ON SUHDE TOISEEN MIEHEEN, SE ON MIEHEN VIKA JA NAINEN SALAA ASIAN, SEKIN ON MIEHEN VIKA?
JOS TEITÄ NAISET PETETÄÄN, OLETTE SEN ANSAINNEET!
HUORA, PETTURI ON PETTURIHUORA.
PS Jos olet suhteessa salaa ulkopuoliseen, miehen vika,, miehesi on siis vaimonhakkaaja???
Olen mies, vakisuhteessa.
On kivaa ulkomaalaisen naisen kanssa netissä. Ja olen siis naimisissa. Ei kai se mitenkään väärin ole omaa naista kohtaan? On vain kiva paneskella jonkun kanssa ja pientä piristystä arkeen.
Eihän se akalta ole pois?
No mitäs tykkäisit kun yllättäisit ukkosi molo kädessä vastaavasta puuhasta. HUORRA!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt pari kertaa chattaillyt ulkomaalaisen miehen kanssa netissä. Ja olen siis naimisissa. Ei kai se mitenkään väärin ole omaa miestä kohtaan? On vain kiva jutella jonkun kanssa ja pientä piristystä arkeen.
No yleisellä tasolla tietenkin voi jutella varattunakin ihmisten kanssa,mutta ehkä se ap:n omatunto kuitenkin vähän kolkuttaa,jos pitää asiaa av:lla pohtia.Mielestäni on eroa sillä,jutteleeko vaikkapa jossain chatissa nimettömästi(ei ole väärin) vai vaihtaako yhteystietoja jonkun tietyn miehen kanssa(on väärin,voi johtaa muuhunkin kuin jutteluun.)Paha näillä avauksen tiedoilla ottaa kantaa,omatunnon pitäisi sanoa missä menee sopivan toiminnan raja.
En minä juttelemista niin pahana pitäisi, tosin se, että mies ei ilmeisemmin tiedä että sinulla on jo mies, on ap:n puolelta valheellista. Minulla on miespuolisia ystäviä ja en kysele mieheltäni mitä heidän kanssaan saan jutella. Miehelläni voi olla naispuolisia ystäviä ja minulle on ihan sama mitä he keskenään juttelevat. Yhdessä olemme olleet jo 18 vuotta, joten ei tässä enää mitään voimakkaita tunnekuohuja ole mihinkään suuntaan. Pieni flirtti on vain hyväksi kaikille ja saman ilon haluan suoda myös miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
No, millä se täyttyisi, jos vaimo roikkuu netissä muiden miesten kanssa?
Panoistaisit itse suhteeseen, ehkä saisit siitä jotain.
Mutta että nettiin kikkailemaan, haloo?
Voi ap parka. Sinua myllytetään ihan turhaan. Siis Suomessahan puolet naiduista naisista on huorria, koska AVIOERO. Kunnon nainen ei eroa. Kaikki naidut, jotka eroavat tai puhuvat tietokoneessa toisten miesten kanssa ovat HUORRIA. Tuliks selväks.
minulla on ihana eroottinen nettisuhde. Molemmat ollaan varattuja. Tänäänkin viestitelty aika tuhmia juttuja. :)
Toisessa ketjussa joku nainen itkee ja ihmettelee, kelle hänen mies juttelee Whatsupissa..
Nyt siihen on naisten lupa, onnea naiset, avasitte Pandoran lippaan!
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa joku nainen itkee ja ihmettelee, kelle hänen mies juttelee Whatsupissa..
Nyt siihen on naisten lupa, onnea naiset, avasitte Pandoran lippaan!
Mitä sitten? Minun puolestani mies voi keskustella vaikka kahdenkymmenen naisen kanssa kunhan viestit kestävät päivänvalon ja ne voi näyttää myös minulle. Sama pätee tietysti minuunkin.
Huorittelu on äärimmäisen mautonta ja kertoo kaiken oleellisen kommentin kirjoittajasta.
Suomessa ei ole normaalia, rentoa kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, koska tuppisuuta metsäkansaa, joka luulee että nyt mennään sänkyyn jos vähän jutellaan. Jopa kulkeminen veljen kanssa kadulla tulkitaan pettämiseksi. Huorittelijat uhoaa netissä, opetelkaa rennosti juttelemaan niin ei tartte karehtia suulaampia sosiaalisesti taitavampia naikkosia jokka tykkää höpötellä.