Onko väärin jutella netissä toisen miehen kanssa?
Mä olen nyt pari kertaa chattaillyt ulkomaalaisen miehen kanssa netissä. Ja olen siis naimisissa. Ei kai se mitenkään väärin ole omaa miestä kohtaan? On vain kiva jutella jonkun kanssa ja pientä piristystä arkeen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Huorittelu on äärimmäisen mautonta ja kertoo kaiken oleellisen kommentin kirjoittajasta.
"Potentiaalinen vaimonhakkaaja" sen sijaan on sivistyneen naisen käytöstä.
Jos mies ei tätä ymmärrä, han on paskapetturi..
Kertoo naisista, itselle eri standardit, pettäminen ja kaikki ok, kunhan naisesta ei sanotatotuutta?
"
Se joka kirjoittaa täällä tummennetulla voisi nyt suorittaa vihanhallintakurssin ensitöikseen ja vasta sen jäläkeen alkaa ehtiä naista ittilleen.
Vierailija kirjoitti:
En minä juttelemista niin pahana pitäisi, tosin se, että mies ei ilmeisemmin tiedä että sinulla on jo mies, on ap:n puolelta valheellista. Minulla on miespuolisia ystäviä ja en kysele mieheltäni mitä heidän kanssaan saan jutella. Miehelläni voi olla naispuolisia ystäviä ja minulle on ihan sama mitä he keskenään juttelevat. Yhdessä olemme olleet jo 18 vuotta, joten ei tässä enää mitään voimakkaita tunnekuohuja ole mihinkään suuntaan. Pieni flirtti on vain hyväksi kaikille ja saman ilon haluan suoda myös miehelleni.
Ollaan vasta pari kertaa juteltu ja melko pinnallisia juttuja. En ole kysynyt edes sen miehen parisuhdestatusta, koska en ole nähnyt sille tarvetta, kun ei ole mikään suhde kiikarissa. Mies kyllä vaikuttaa sinkulta ja vähän peräkammarimieheltä... :) Mutta jos vielä kirjoitellaan, niin ehkä sen oman miehen voisi jotenkin mainita. Ihan vain varalta. Voihan se olla, että tuokin mies on perheellinen ja ihan vain ajankuluksi kirjoittelee, ilman siis mitään sen kummempia ajatuksia.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Se joka kirjoittaa täällä tummennetulla voisi nyt suorittaa vihanhallintakurssin ensitöikseen ja vasta sen jäläkeen alkaa ehtiä naista ittilleen.
ohje 2
Jos et halua kuulla rehellisiä mielipiteitä, älä tee aloituksia täällä.
Älä myöskään yritä hakea tukea heikolle moraalillesi, vaikka oletkin nainen.
Ei liity vihanhallintaan tai vihaan. Liittyy aloitukseesi ja normaaliin käytöskoodistoon.
Pettäjä on pettäjä, vaikka muuta väittää itse.
Anteeksi mitä?
Naisella on suhde netissä - > tekee automaattisesti MIEHESTÄ potentiaalisen vaimonhakkaajan - > oikeuttaa vaimon suhteeseen ja salailuun -> miehen vika?
Pientä flirttiäkin on, mutta ei kerrota miehelle, kun se on niin paska ja sille ei voi edes kertoa, että lämmittelen nettisuhdetta enkä keskustele oman miehen kanssa / tee suhteeni eteen mitään.
Sen sijaan juttelen tuntemattomille netissä.
OLEN ÄLYKÄS NAINEN.