Tunnustan (stalkkauksesta)

Vierailija

Olin miehen kanssa "kevyessä suhteessa". Ei voi oikein edes suhteeksi sanoa. Ei lupauksia, ei mitään. Luulin että se on ihan ok mullekin.

Ravasin whatsappissa stalkkaamassa sen paikalla oloa. Kyttäsin facebookin kaverilistaa, tein sen perusteella oletuksia, etsin enirosta numeroita ja kyttäsin niidenkin paikalla oloa. Päivä meni pilalle silloin kun mies ja joku näistä naisista oli aina samaan aikaan paikalla. Kyttäsin eräällä sivustolla miehen seuranhakujuttuja ja tässä tulikin se viimeinen niitti - en enää kestänyt. Pistin välit poikki, en selittänyt miksi. Meillä oli siis kivaa, en haluakaan tuon miehen kanssa mitään vakavaa, silti satuttaa ajatus muista naisista. Miksi se menee aina näin? Miksen pysty pitämään kehoa ja aivoja erillään?

Ja en varmasti ole ainoa, jolla on taipumusta tuollaiseen stalkkerointiin. :D

Kommentit (8)

Vierailija

Ja minä luulin olevani säälittävä stalkkaaja kun katselen facesta kaverilistoja ja niiden sivuja. Olenkin ihan normaali ihminen.

Vierailija

No mä en missään tapauksessa väittäisikään itseäni normaaliksi, enkä pidä tätä toimintaa varsinaisesti normaalina :) -ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olin miehen kanssa "kevyessä suhteessa". Ei voi oikein edes suhteeksi sanoa. Ei lupauksia, ei mitään. Luulin että se on ihan ok mullekin.

Ravasin whatsappissa stalkkaamassa sen paikalla oloa. Kyttäsin facebookin kaverilistaa, tein sen perusteella oletuksia, etsin enirosta numeroita ja kyttäsin niidenkin paikalla oloa. Päivä meni pilalle silloin kun mies ja joku näistä naisista oli aina samaan aikaan paikalla. Kyttäsin eräällä sivustolla miehen seuranhakujuttuja ja tässä tulikin se viimeinen niitti - en enää kestänyt. Pistin välit poikki, en selittänyt miksi. Meillä oli siis kivaa, en haluakaan tuon miehen kanssa mitään vakavaa, silti satuttaa ajatus muista naisista. Miksi se menee aina näin? Miksen pysty pitämään kehoa ja aivoja erillään?

Koitatko nyt sovittaa neliskulmaista tappia pyöreään reikään? Siis miksi sinun pitäisi pitää kehosi ja aivosi erillään? Tuo saa minut huolestuneeksi. 

Minulle on hyvin tärkeää, että ne kaksi ovat yhdessä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitatko nyt sovittaa neliskulmaista tappia pyöreään reikään? Siis miksi sinun pitäisi pitää kehosi ja aivosi erillään? Tuo saa minut huolestuneeksi. 

Hmm, muotoilin asian huonosti. En viitsinyt puhua "kehosta ja tunteista", kun kuulostaa hieman lässyltä. Tarkoitin kuitenkin ihmetellä, miksi en pysty nauttimaan lihallisista iloista ilman, että aivot alkaa raksuttaa liikaa ("keitä muita tässä sängyssä ravaa" jne).
-ap-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Hmm, muotoilin asian huonosti. En viitsinyt puhua "kehosta ja tunteista", kun kuulostaa hieman lässyltä. Tarkoitin kuitenkin ihmetellä, miksi en pysty nauttimaan lihallisista iloista ilman, että aivot alkaa raksuttaa liikaa ("keitä muita tässä sängyssä ravaa" jne).
-ap-

No ei se olekaan mikään tavoiteltava ja hyvä tila, että niin herkällä alueella kuin seksuaalisuus pitäisi saada vain toinen, eikä tulla rakastetuksi ollenkaan. En edes tajua, mikset vaivaudu etsimään rakkautta, se on elämässä kaikkein tärkeintä ja sen jälkeen tulee kaikki muu. 

Tai jos menet sänkyyn etsimättä rakkautta niin hyväksyt sen, että annat, saamisesta nyt niin väliä (eli toinen saa hypellä missä tahtoo.)

Vierailija

Eihän toi mitään stalkkausta ollut, kaikki tekee tota, koska se on laillista ja helppoa. Vasta laittomuudet on varsinaista stalkkausta.

Luultavasti syytä mustasukkaisuuteen ja epäilyksiin on ollut. Kyllä sen miehestä aistii, voiko tähän luottaa. Siksi on hyvä, että pistit suhteen poikki. Toinen vaihtoehto olisi ollut ottaa asia puheeksi ja ehdottaa jonkinlaista sitoutumista, ainakin lupausta siitä ettei pidetä muita kuvioissa. Mutta kuten sanottu, tuon uskollisuuden melko hyvin vaistoaa ilman lupauksiakin, eivätkä lupaukset olekaan mikään tae siitä, että toiseen voisi luottaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat