itku pääsee ! tytöllä on tarhakuvassa palmikko naaman päällä!

Vierailija

siis sellainen "irtotukka". halusi sen päähän ja sai, mutta en osannut kuvitella että olisi joka kuvassa se tukka silmien välissä nenän päällä ! :O :(

mitä he...ä se kuvaaja on ajatellut, kun ei ole käskenyt siirtää lisäkettä korvan taa tms?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Varmaan kuvaaja on ajatellut, että sen on tarkoitus olla niin ja tuuminut, että mikäpä minä olen tuomitsemaan... Tai tyttö on ehdottomasti halunnut pitää lisäkkeensä niin ja väittänyt vastaan, kun on pyydetty ottamaan pois silmiltä.

Nyt tietysti harmittaa,  mutta tulevaisuudessa ehkä nauratte noille kuville. :D Kyllä niitä uusia ja parempia tarha- tai koulukuvia vielä ennättää tulemaan, älä huoli.

Vierailija

No ajattele niin että kymmenen vuoden päästä voitte nauraa hauskalle muistolle. Minulla oli ekan luokan kuvassa isän tekemä kampaus, erivärisiä pinnejä ja ponnareita siellä sun täällä. Nyt 20 vuotta myöhemmin se jo naurattaa äitiäkin. :D

Vierailija

kyseessä on siis pannassa kiinni oleva palmikko vaaleaa tekohiusta, tytön oma tukka on tummanruskea. laitoin pannan aamulla niin että palmikko on pään sivulla, on itse siis kääntänyt sen !  niin ja tyttö on 5v.

ehkä joskus vielä naurattaa, nyt lähinnä itkettää kun kuvaa oli tarkoitus jakaa mummeille ja kummeille..

Ap

Vierailija

Voit kysyä kuvaamolta että missä voisi käydä ottamassa uudet kuvat. Ryhmäkuvassa kaikki ovat enemmän tai vähemmän toheloita, mutta uudelleenkuvaus on ihan mahdollista, joten kannattaa kysyä.

Vierailija

Minä kyllä symppaan ap:ta. Meillä on 6 lasta ja useat tarha- ja koulukuvat siis otettu. Välillä on vaikea ollut käsittää miten ammatti (?) Kuvaaja ei tajua sanoa lapselle että nyt on hiustupsu suoraan päästä ulospäin sojottamassa tai vastaavaa.
Taitaa vaan olla helppo raha mielessä kun on ensin saanut lahjottua vanhempainyhdistyksen palkkaamaan heidät (nykyään ei saa lahjoa opettajia niin vanhempainyhdistyksille luvataan bonus, olen ollut vanhempainyhdistyksessä niin tiedän). Sitten vaan liukuhihnalta kuvataan muksut yhtään välittämättä siitä miltä kukin näyttää.
Ja ei ole kyllä tullut mieleen lähteä erikseen uudelleen kuvauttamaan lasta, on muutakin tekemistä. Huonoa asiakaspalvelua silti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kyseessä on siis pannassa kiinni oleva palmikko vaaleaa tekohiusta, tytön oma tukka on tummanruskea. laitoin pannan aamulla niin että palmikko on pään sivulla, on itse siis kääntänyt sen !  niin ja tyttö on 5v.

ehkä joskus vielä naurattaa, nyt lähinnä itkettää kun kuvaa oli tarkoitus jakaa mummeille ja kummeille..

Ap

No tuskin ne kummit siitä kuvan puuttumisesta pahastuvat... En minä ainakaan osaisi kaivata kummipojan kuvaa vaan aina se on tullut yllätyksenä kun se on annettu (sen saaminen unohtuu niin pian että seuraavana vuonna se ei käy mielessäkään). Vanhemmille ne kuvat tärkeimpiä ovat, ja luultavasti teilläkin joku kamera on, ainakin puhelimessa. Otapa sillä omaan makuusi sopiva kuva ja teetä siitä =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä symppaan ap:ta. Meillä on 6 lasta ja useat tarha- ja koulukuvat siis otettu. Välillä on vaikea ollut käsittää miten ammatti (?) Kuvaaja ei tajua sanoa lapselle että nyt on hiustupsu suoraan päästä ulospäin sojottamassa tai vastaavaa.
Taitaa vaan olla helppo raha mielessä kun on ensin saanut lahjottua vanhempainyhdistyksen palkkaamaan heidät (nykyään ei saa lahjoa opettajia niin vanhempainyhdistyksille luvataan bonus, olen ollut vanhempainyhdistyksessä niin tiedän). Sitten vaan liukuhihnalta kuvataan muksut yhtään välittämättä siitä miltä kukin näyttää.
Ja ei ole kyllä tullut mieleen lähteä erikseen uudelleen kuvauttamaan lasta, on muutakin tekemistä. Huonoa asiakaspalvelua silti.

Eihän niitä kuvia ole pakko lunastaa! Äänestäkää kukkarollanne niin saattavat alkaa panostaa vähän laatuunkin kun kaikki ei kelpaakaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat