Kysy Au pairilta!
Olen au pairina, ja ajattelin tehdä vapaapäivän tylsyyden karkoittamiseksi keskustelun. Tänne mitä vain kysymyksiä maan ja taivaan väliltä! :)
Kommentit (49)
Ap, suosittelen, että et nyt enää vastaa tuolle yhdelle pervolle. On vahinko, jos muuten kiinnostava keskustelu menee vain seksiasioista vänkäämiseksi. Kyllä me muut tiedetään, että tuon yhden jutuissa ei ole mitään järkeä. Minusta työpäiväsi vaikuttavat pitkiltä. Montako tuntia viikossa sinulla on töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että av-tyypeillä on perverssioita pilvin pimein, ei tarkoita, että jokaisella aupair-iskällä olisi.
Tosin, se ei myöskään sulje pois tahallisuutta ja perheen isän lievää kshibitionismia seksuaalisuudessaan (mikä on nykyisin kaiken sosiaalisen median esittelyn keskellä melko yleistö). Totuutta tuskin saamme koskaan tietää. Joudumme tyytymään hyvään uskovaan vielä kovin sinisilmäiseen ja vaaleanpunaisen maailmankuvan omaavan 19-vuotiaan tytön hupakon kertomukseen, mutta perheen isän pään sisään emme tule koskaan pääsemään.
Vaikka vain 19-vuotias olen niin en ole hupakko. On mut yritetty elämäni aikana ryöstää ja raiskata, joten vaaratilanteet ovat hallussa ja vaaleanpunaiset lasit narikassa. Ei siihen ikää tai kokemusta tarvitse, jotta erottaa vahingon ja tahallisuuden. Ja tilanteessa oli myös lapsia läsnä siellä makuuhuoneessa. Lasten riehuessa vieressä ei helposti huomaa jos joku hipsii portaita ylös. Ja ei! Mies ei taatusti ole pedofiili tai muu lapsiinsekaantuja, vaikka vaihtoi vaatteitaan lastensa riehuessa huoneessa.
On asiaa tutkittukin. Moloa tulee yli puolelle, ja enemmän tai vähemmän vastentahtoisestikin. Ihan järjestön sivuilla oli n. 5 v sitten
Vierailija kirjoitti:
Ap, suosittelen, että et nyt enää vastaa tuolle yhdelle pervolle. On vahinko, jos muuten kiinnostava keskustelu menee vain seksiasioista vänkäämiseksi. Kyllä me muut tiedetään, että tuon yhden jutuissa ei ole mitään järkeä. Minusta työpäiväsi vaikuttavat pitkiltä. Montako tuntia viikossa sinulla on töitä?
Joo, on kyllä melkoisen sekopää yksilö. Se, jos henkilö näkee kaksi kertaa toisen alasti - ja kummatkin ovat täysin puhtaita vahinkoja - ei tee vielä kenestäkään mitään likaista pervoa! Noin 40 tuntia on töitä per viikko.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin suunnitelmani! Ei sille voi mitään, jos joillain on seksuaalisia patoutumia, joiden kautta on kiva kyseenalaistaa muiden ihmisten tekoja.
Töitä on paljon, mutta vain neljänä päivänä viikossa. Keskiviikko ja viikonloppu on melkein aina vapaata. Ehdin hyvin tapaamaan kavereitani ja poikaystävääni. Iltaisin olen kyllä usein aika loppu ja en aina jaksa baariin lähteä kavereiden kanssa. Johtuu varmaan siitä, että lapset ovat niin pieniä ja varsinkaan pienintä ei voi jättää yksin edes piirtelemään, jos itse esim pesee pyykkiä. Siinä on ravaamista kun kaikki hommat pitäisi hoitaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on kyllä melkoisen sekopää yksilö. Se, jos henkilö näkee kaksi kertaa toisen alasti - ja kummatkin ovat täysin puhtaita vahinkoja - ei tee vielä kenestäkään mitään likaista pervoa! Noin 40 tuntia on töitä per viikko.
Tää Ap^ on nyt muuten feikki Ap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko lihonut au pairina?
minkä ikäinen olet?
minkä ikäset lapset/millaiset työtunnit
minkälaisia kavereita olet saanut?En ole lihonnut, vaan laihtunut.
Olen 19. Lapset ovat 3 ja 6. Työskentelen aamulla 7-9, riippuen päivästä. Yleensä teen aamupalan ja vien lapset kouluun samalla kun menen itse tunnille. Sitten haen lapset päivästä riippuen joko 12.00 tai 16.00 ja työt loppuvat noin 19/20.00 kun toinen vanhemmista palaa töistä.
Kavereita olen saanut koulun kautta. Melkein joka mantereelta löytyy nyt ystävä ja on tosi kiva saada nähdä eri kulttuureja. Suurinosa kavereistani on au paireja ja pääosin saksalaisia, ruotsalaisia ja meksikolaisia/muualta etelä- ja väli-amerikasta. Olen myös tutustunut muutamaan vanhempaan kun haen lapsia koulusta.
[/quot
1) Millainen ruokavalio sinulla on?
2) Onko poikaystäväsi ranskalainen? Missä olette tavanneet?
3)Tapasitteko tinderissä?
4) millaisia ranskalaiset miehet ovat? Luonne,ulkonäkö ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko lihonut au pairina?
minkä ikäinen olet?
minkä ikäset lapset/millaiset työtunnit
minkälaisia kavereita olet saanut?En ole lihonnut, vaan laihtunut.
Olen 19. Lapset ovat 3 ja 6. Työskentelen aamulla 7-9, riippuen päivästä. Yleensä teen aamupalan ja vien lapset kouluun samalla kun menen itse tunnille. Sitten haen lapset päivästä riippuen joko 12.00 tai 16.00 ja työt loppuvat noin 19/20.00 kun toinen vanhemmista palaa töistä.
Kavereita olen saanut koulun kautta. Melkein joka mantereelta löytyy nyt ystävä ja on tosi kiva saada nähdä eri kulttuureja. Suurinosa kavereistani on au paireja ja pääosin saksalaisia, ruotsalaisia ja meksikolaisia/muualta etelä- ja väli-amerikasta. Olen myös tutustunut muutamaan vanhempaan kun haen lapsia koulusta.
[/quot
1) Millainen ruokavalio sinulla on?
2) Onko poikaystäväsi ranskalainen? Missä olette tavanneet?
3)Tapasitteko tinderissä?
4) millaisia ranskalaiset miehet ovat? Luonne,ulkonäkö ?1. Olen vege ja syön samaa ruokaa kuin Suomessa. Keittoja, salaatteja, paljon aasialaistyyppistä ja afrikkalaista ruokaa. Juustoja ja viiniä on alkanut mennä enemmän :)
2. Poikaystävä on asunut Ranskassa 3-vuotiaasta asti. Alunperin Pohjois-Afrikasta. Ranskassa on hyvin harvinaista löytää ketään, joka olisi synnynnäinen ranskalainen sukupolvien ajan, ainakin Pariisissa.
3. Ei tavattu Tinderissä vaan yhteisen tutun kautta. Tinder mulla on, ja etsin sillä kavereita. Ranskassa ei käytetä sitä pelkästään seksin hakuun kuten Suomessa..
4. Henkilökohtaisesti pidän ranskalaisia miehiä komeina ja sivistyneinä. Tietysti eroja on :) usein baarissa saa olla rauhassa ja jos joku tulee juttelemaan niin se tarkottaa kaverillista hauskanpitoa eikä kukaan ole raahaamassa kämpille yötä viettämään. He arvostavat naista ja tasa-arvoa. Tietty näitä älykääpiöitäkin löytyy joukosta joille ei mene sana ei kalloon, mutta niitä löytyy joka maasta.
Kyllä minä kieliopin tunnen! Hain linkin sinua varten. Ensi kerralla, kun argumentit ehtyvät ja alat kielioppia syynäämään, kannattaa kerrata itse kielioppisäännöt. Ettei vain käy näin uusiksi. Hieman noloa, kun mahtava comeback menee pieleen. :/ Hyvä yritys kuitenkin!