Tyypillinen av-mamma täällä!

Vierailija

Heipä Hei! Olen hoitanut kaikki synnytykset ilman kivunlievitystä, sillä luonnollisuushan on pop. Tulin raskaaksi joka kerta heti kun jätimme ehkäisyn ja olen sitä mieltä että hitaampien ei tarvitse lapsia saada ollenkaan! Imettänyt olen kaikkia lapsiani 2 vuotta <3 En voi sietää sitä että keksitään tekosyitä miksei voi imettää. Kerran kuulin jutun että joku söi lääkettä sairautensa ja joutui siksi lopettamaan imetyksen, höh mitä humpuukia! Lastenhoito sujuu minulla kuin oppikirjasta. Teen mielelläni ls-ilmoituksia naapureista ja tuttavista jotka eivät vain osaa! Olen kyllä aika ihana. Niin ja olen sitä paitsi hoikkakin, 170cm/45kg. En nyt sitä ääneen kerro, mutta kaikki painavemmat ovat ylipainoisia minusta. Ihkuuu!

Kommentit (11)

Vierailija

Surullista että tuon provotekstin kaltaisia äitejä täällä tosiaan on. Siinä ei oppikirjat auta jos ihminen on sisältä täysin mätä ja suvaitsematon.

Vierailija

Juu se on huomattu. Ja sitten pönkität surkeaa itsetuntoasi täällä av:lla mm. tunkemalla imetys tai lapsettomuuskeskusteluihin haukkumaan. No, on kai se hienoa että tuntee itsensä niin suureksi ja mahtavaksi siksi että kaikki asiat ovat menneet nappiin. Taidat olla myös näitä muka-suvaitsevaisia jotka vastustavat rasismia, koulukiusaamista jne ja lastensairaalalle ym lähtee lahjoituksia. Mutta silti lyttäät vaan heikompia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juu se on huomattu. Ja sitten pönkität surkeaa itsetuntoasi täällä av:lla mm. tunkemalla imetys tai lapsettomuuskeskusteluihin haukkumaan. No, on kai se hienoa että tuntee itsensä niin suureksi ja mahtavaksi siksi että kaikki asiat ovat menneet nappiin. Taidat olla myös näitä muka-suvaitsevaisia jotka vastustavat rasismia, koulukiusaamista jne ja lastensairaalalle ym lähtee lahjoituksia. Mutta silti lyttäät vaan heikompia.

Siis mitä? Harmittaako sinua joku? Taidat olla kateellinen kun et osaa imettää tai et voi saada lapsia lainkaan! Ja kyllä lahjoitan hyväntekeväisyyteen enkä laita rahoja minnekään turhaan kuten lidlin kaljaan yök! Sitähän te white ttash mammat litkitte! Ja lapsille korviketta, hyi! T.Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä toinen tyyppiesimerkki. Ottaa kaiken tosissaan, vetää herneen nokkaansa eikä ole koskaan kuullutkaan sarkasmista tai ironiasta.

Vierailija

Hei av-mamma, sun mies taitaa salaa katsella meitä normaaleja (lue:huonoja) naisia ja äitejä joille sattuu jopa inhimillisiä erehdyksiä ;)

Vierailija

Mä olen imetyksestä sitä mieltä, että sitä pitää yrittää sinnikkäästi, ennenkuin luovuttaa, mutta sit jos se ei onnistu niin ei onnistu, minkäs sille voi. Mulla oli 2 ekaa kuukautta rinnat niin kipeet, mutta mä vain itkin ja imetin ja sit se kipu loppui, nyt imetän ilolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä toinen av-mamma! :F sarkasmi ja ironia, jeah :D

Tässä toinen tyyppiesimerkki. Ottaa kaiken tosissaan, vetää herneen nokkaansa eikä ole koskaan kuullutkaan sarkasmista tai ironiasta.

Vierailija

[quote=Vierailija]

Mä olen imetyksestä sitä mieltä, että sitä pitää yrittää sinnikkäästi, ennenkuin luovuttaa, mutta sit jos se ei onnistu niin ei onnistu, minkäs sille voi. Mulla oli 2 ekaa kuukautta rinnat niin kipeet, mutta mä vain itkin ja imetin ja sit se kipu loppui, nyt imetän ilolla.

[/quote

Wau, kruunu päähän!

Vierailija

Mä ainakin käytin melkein kaikki mahdolliset kivunlievitykset synnytyksessä, enkä koe olevani yhtään heikompi synnyttäjä, kun kukaan muukaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä toinen av-mamma! :F sarkasmi ja ironia, jeah :D

Jep. Olen AV-mamma ja kannan titteliäni ylpeydellä!  :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat