Mies raivostui
Vastasin puhelimeen, kun hän esitti lempibiisiään minulle. Kerroin soittajalle että soitan myöhemmin. Mies suuttui tästä ajanhukasta aivan tajuttomasti jatkoi huutoa tunnin ajan ja oli vaara että käy käsiksi. Pyysin anteeksi monta kertaa, mutta ei auttanut. Nyt on makkarissa, mutta kuitenkin pelottaa se käsittämätön raivo...
Kommentit (26)
Uskon että olet peloissasi. Onko paikkaa minne menisit? Mies vaikuttaa sekolta
Nyrkkien kanssa heiluminen ja tunnin itkupotkuhuutoraivarit ei ole kovin korrektia käytöstä. Vaikkei hän sinuun fyysisesti koskenutkaan, niin kyllä hän käytti aika voimakasta henkistä väkivaltaa. Mielestäni tuollainen on aika selvää uhkailua ja pelottelua. Enpä ainakaan itse jäisi odottelemaan seuraavaa kohtausta. Kuulostaa aika kohtalokkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkien kanssa heiluminen ja tunnin itkupotkuhuutoraivarit ei ole kovin korrektia käytöstä. Vaikkei hän sinuun fyysisesti koskenutkaan, niin kyllä hän käytti aika voimakasta henkistä väkivaltaa. Mielestäni tuollainen on aika selvää uhkailua ja pelottelua. Enpä ainakaan itse jäisi odottelemaan seuraavaa kohtausta. Kuulostaa aika kohtalokkaalta.
. Kiitos ymmärryksestä. Todella pelottavaa alistavaa. Mitä vai voi odottaa. Syytti täysin minua röyhkeydestä ja piti sitä anteeksiantamattomalta
Mies on puhumaton, agressiivisen oloinen. Pääsin livahtamaan äsken ulos ja en halua ja pysty menemään takaisin. Ahdistaa valtavasti