Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui

Vierailija
10.10.2015 |

Vastasin puhelimeen, kun hän esitti lempibiisiään minulle. Kerroin soittajalle että soitan myöhemmin. Mies suuttui tästä ajanhukasta aivan tajuttomasti jatkoi huutoa tunnin ajan ja oli vaara että käy käsiksi. Pyysin anteeksi monta kertaa, mutta ei auttanut. Nyt on makkarissa, mutta kuitenkin pelottaa se käsittämätön raivo...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI sua pelottaa? mies ei ole tehnyt sulle mitään!

jos olisin puolustanut itseäni  lisää...en tiedä miten olisi käynyt. Häntä puuttui kontrolli täysin

eli ei ole tehnyt mitään. turha pelätä. miksi naiset alkaa pelottelemaan itse itseään ilman syytä???!!!

Vierailija
22/26 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olet peloissasi. Onko paikkaa minne menisit? Mies vaikuttaa sekolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkien kanssa heiluminen ja tunnin itkupotkuhuutoraivarit ei ole kovin korrektia käytöstä. Vaikkei hän sinuun fyysisesti koskenutkaan, niin kyllä hän käytti aika voimakasta henkistä väkivaltaa. Mielestäni tuollainen on aika selvää uhkailua ja pelottelua. Enpä ainakaan itse jäisi odottelemaan seuraavaa kohtausta. Kuulostaa aika kohtalokkaalta.

Vierailija
24/26 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkien kanssa heiluminen ja tunnin itkupotkuhuutoraivarit ei ole kovin korrektia käytöstä. Vaikkei hän sinuun fyysisesti koskenutkaan, niin kyllä hän käytti aika voimakasta henkistä väkivaltaa. Mielestäni tuollainen on aika selvää uhkailua ja pelottelua. Enpä ainakaan itse jäisi odottelemaan seuraavaa kohtausta. Kuulostaa aika kohtalokkaalta.

. Kiitos ymmärryksestä. Todella pelottavaa alistavaa. Mitä vai voi odottaa. Syytti täysin minua röyhkeydestä ja piti sitä anteeksiantamattomalta

Vierailija
25/26 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yösi meni?

Vierailija
26/26 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on puhumaton, agressiivisen oloinen. Pääsin livahtamaan äsken ulos ja en halua ja pysty menemään takaisin. Ahdistaa valtavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan