Mitä teen? :(

Surullinen:(

Olen kaukosuhteessa nyt. Nähdään tosi harvoin välimatkamme takia... Harmittaa paljon sillä rakastan tätä miestä todella paljon. Ahdistaa sillä en osaa luottaa keneenkään. 

Hänellä menee välillä tunteja tai päivän vastata viesteihin :( itse vastaan aina nopeasti sillä haluaisin jutella hänelle...

Hän ei ole ikinä mustasukkainen mistään:( tuntuu kuin hän ei välittäisi edes mitä teen... Enkä usko tuon johtuvan siitä, että hän luottaisi minuun. Tiedän, että se ei ole sitä:(

Tiedän hänen juttelevan muille tytöille jne. ja en tykkää siitä sillä hän ei juttele minulle :(

Mitä voin tehdä? :(

Kommentit (11)

Vierailija

Rakastan häntä vaan niin paljon :( Myös pelkään jättää ketään:( en tiedä mitä tehdä...

Hän peruu tapaamisiamme aina välillä ja harmittaa:(

Hänen piti tulla eilen ja olla viikonlopun, mutta perui sen :,(

-Ap

Vierailija

Tällaisissa tapauksissa sinun on syytä ottaa etäisyyttä ja olla vähän vähemmän saatavilla. Ongelmana voi olla, että sitten jatkaa eteenpäin sinusta välittämättä, mutta parempi selvittää asia kerralla kuin roikkua löysässä hirressä kuukausia tai jopa vuosia.

Ymmärräthän, että haluat häntä nyt enemmän kuin hän sinua. Aika paljonkin enemmän. Epätoivosi on hänestä ehkä nyt  huvittavaa, myöhemmin ahdistavaa ja kuristavaa. Mitä enemmän takerrut, sitä enemmän hän haluaa vapautua sinusta. On pieni mahdollisuus, että hän tajuaa, mitä menettää, kun otat etäisyyttä, mutta todennäköisempää toki on, että hän jatkaa eteenpäin. Siksi sinunkin pitäisi. Säästät paljon aikaa ja turhaa tuskaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällaisissa tapauksissa sinun on syytä ottaa etäisyyttä ja olla vähän vähemmän saatavilla. Ongelmana voi olla, että sitten jatkaa eteenpäin sinusta välittämättä, mutta parempi selvittää asia kerralla kuin roikkua löysässä hirressä kuukausia tai jopa vuosia.

Ymmärräthän, että haluat häntä nyt enemmän kuin hän sinua. Aika paljonkin enemmän. Epätoivosi on hänestä ehkä nyt  huvittavaa, myöhemmin ahdistavaa ja kuristavaa. Mitä enemmän takerrut, sitä enemmän hän haluaa vapautua sinusta. On pieni mahdollisuus, että hän tajuaa, mitä menettää, kun otat etäisyyttä, mutta todennäköisempää toki on, että hän jatkaa eteenpäin. Siksi sinunkin pitäisi. Säästät paljon aikaa ja turhaa tuskaa.

Esitän aina hänelle, että kaikki on okei :( en usko, että hän luulee minun olevan epätoivoinen. :(

-Ap

Vierailija

Kannattaa vaan jätää hänet. Hän tulee takaisin kyllä jos rakastaa sinua. ihan turhaa mietit näitä juttuja. Rakkaus elämässä on vain lahja. Jokaien ei saa sitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat