Onko kenelläkään muulla tällaista puolisoa?
Hän ei koskaan kosketa minua, eikä aloita seksiä eikä puhu tunteista. Esim. alussa pari kertaa sanoin että oletpa ihana tai voi kun tykkään sinusta, niin vastassa oli vaan täysi hiljaisuus. Miten ihminen, siis minä, voikin olla näin tyhmä/katsella vaaleanpunaisten lasien läpi ihmistä kun koko ajan vaan kipuilen tämän suhteen takia. Alussa jo ihan mielenkiinnosta jäin että muuttuuko ihminen kunhan tutustutaan paremmin, mutta ei. Ja paljon on tässä ihmisessä hyvääkkn, sen takia tunteita on minulle kehittynytkin ja nyt yritän päästä niistä eroon kun eihän tämä selvästi ole mikään terve parisuhde.
Kommentit (17)
Oletko puhunut asiasta kumppanisi kanssa?
Miten ihmeessä olet alkanut parisuhteeseen tuollaisen kanssa, joka ei tykkää susta?
Ei tuo juuri puolisolta kuulosta. Oletko yrittänyt kysyä asiasta?
Kannattaa erota. Et ainakaan onnellisemmaksi tule tuollaisessa suhteessa ajan myötä.
Taidat olla aika epätoivoinen kun tuollaisen kanssa aloit. Huhhuh
Oletko varma että hän ei ole robotti?
Niin eroaisinkin, jos ei itselleni olisi kehittynyt näin paljon tunteita häntä kohtaan. Hänessä on niin paljon hyvää, kaikki muu natsaa todella hyvin. Vaikeaa on, mutta kiitos kommenteista, eli rupean kaivelemaan oman pääni sisältöä :) ja tekemään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Niin eroaisinkin, jos ei itselleni olisi kehittynyt näin paljon tunteita häntä kohtaan. Hänessä on niin paljon hyvää, kaikki muu natsaa todella hyvin. Vaikeaa on, mutta kiitos kommenteista, eli rupean kaivelemaan oman pääni sisältöä :) ja tekemään eroa.
Siis mikä natsaa hyvin?
Voi olla, että puolisollasikin on tunteita, mutta ei ole oppinut ilmaisemaan tunteitaan. Yritä puhua asiasta hänen kanssa, olisiko hän valmis opettelemaan. Jos ei, niin älä jatka, itsesi takia, koska selvästi kärsit tilanteesta ja tuollainen jatkuva kipuilu vain sairastuttaa sinut.
Puhua tunteista? Minkälaista tunnepuhelua kaipaisit?
No ei. Miksi ihmeessä tuollaisen joku edes valitsee puolisoksi?
Oli. Samaan ansaan menin, mutta se on nyt historiaa.
M50
Ei. Alussa ei maltettu ollenkaan pitää näppejämme erossa toisistaan.
Eikös Herra Ylppö ole myös tuollainen? Jostain haastattelusta vasta luin, että ei osaa sanoittaa tunteitaan toista kohtaan. En muista, mikä hänellä sitten oli, etsikää tietoa, jos kiinnostaa.
Olisin onnellinen vaikka platonisesta parisuhteesta. Nykyinen puolisoni on seksiriippuvainen ja äärimmäisen itsekeskeinen, usein tuntuu, että olen hänelle vain seksilelu. Jatkuvaa parisuhderai******tahan tämä on.
No. Kukaan koko pakalla pelaava ei lähde suhteeseen tuollaisen kanssa. Vakka kantansa valitsee.