Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunne-elämä haittaa parisuhdetta

Vierailija
10.10.2015 |

Miten ihmeessä saan oman kälätykseni ja draamailun loppumaan. Se on tuskallista jo minullekin. Edellinen parisuhteeni toimi tältä osin hyvin. Minulla on ystävät jotka jakavat elämäni tapahtumat ja tunteet kanssani ja mies kotona säästyy silloin kuuntelemasta minua. Arkemme sujui hyvin. Päivän kauppalistasta ja säästä suurempia juttuja ei käsitelty ja tietysti omat aikataulut. Välillä seksiä. Nykyisessä suhteessa olen kehittänyt häiritsevän tunne-elämän joka ajaa suhteemme rikki. En tajua miksi en pysy hiljaa. Olenko lopullisesti sekoamassa vai mitä hemmettiä tämä on?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, onneksi siis kirjoiti tänne! Ja sanon tämän 100% vilpittömyydellä. Katsos rakkaus tekee hulluksi, mutta et varmasti ole sen hullumpi kuin minä tai kukaan muukaan. 

t. tähän ketjuun kirjoitellut "kohtalotoverisi"

olen minä hullu jos jään kaipaamaan tätä tai haluan elää näin. Ikinä en ole poliisiakaan tarvinnut ja nyt tällaista sekoilua, enkä ole turvakodissa ollut, eikä ole hulluksi nimitelty. Faktoilla ei ole mitään väliä kun mies on syöttänyt ihmiset joukkopsykoosiin minun suhteeni. Kukaan ei kysy onko se tehnyt mitään, siis oikeasti tehnyt? En ole. Mikähän johtopäätös sitten pitäisi olla?

ap

Vierailija
42/43 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät ilman miestä paremmin! Vaikka se aluksi tuntuukin kauhealle tai mille vaan pahalle. Päästät irti nyt vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäät ilman miestä paremmin! Vaikka se aluksi tuntuukin kauhealle tai mille vaan pahalle. Päästät irti nyt vaan...

ihan varmasti. Näköjään pitää omat juttunsa lukea kuin vieras ennen kuin saa etäisyyden.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi