tunne-elämä haittaa parisuhdetta
Miten ihmeessä saan oman kälätykseni ja draamailun loppumaan. Se on tuskallista jo minullekin. Edellinen parisuhteeni toimi tältä osin hyvin. Minulla on ystävät jotka jakavat elämäni tapahtumat ja tunteet kanssani ja mies kotona säästyy silloin kuuntelemasta minua. Arkemme sujui hyvin. Päivän kauppalistasta ja säästä suurempia juttuja ei käsitelty ja tietysti omat aikataulut. Välillä seksiä. Nykyisessä suhteessa olen kehittänyt häiritsevän tunne-elämän joka ajaa suhteemme rikki. En tajua miksi en pysy hiljaa. Olenko lopullisesti sekoamassa vai mitä hemmettiä tämä on?
Kommentit (43)
Pärjäät ilman miestä paremmin! Vaikka se aluksi tuntuukin kauhealle tai mille vaan pahalle. Päästät irti nyt vaan...
Vierailija kirjoitti:
Pärjäät ilman miestä paremmin! Vaikka se aluksi tuntuukin kauhealle tai mille vaan pahalle. Päästät irti nyt vaan...
ihan varmasti. Näköjään pitää omat juttunsa lukea kuin vieras ennen kuin saa etäisyyden.
Ap
olen minä hullu jos jään kaipaamaan tätä tai haluan elää näin. Ikinä en ole poliisiakaan tarvinnut ja nyt tällaista sekoilua, enkä ole turvakodissa ollut, eikä ole hulluksi nimitelty. Faktoilla ei ole mitään väliä kun mies on syöttänyt ihmiset joukkopsykoosiin minun suhteeni. Kukaan ei kysy onko se tehnyt mitään, siis oikeasti tehnyt? En ole. Mikähän johtopäätös sitten pitäisi olla?
ap