rtrry
Kommentit (35)
Käyttäjä15 kirjoitti:
Lääkäri ei ota minun vaivojani todesta ja en enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä!!!
Ainahan voit yrittää, en tosin povaa yrityksellesi kovinkaan suurta menestystä täällä Suomessa.
No röntgeniin pääsee tosi helposti. Magneettikuvaus on todella kallista, mutta sinne kyllä pääsee jos aihetta on.
Käyttäjä15 kirjoitti:
Lääkäri ei ota minun vaivojani todesta ja en enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä!!!
Mikset mene yksityislääkärille, siellä tekevät paaaaaljon tutkimuksia ;)
siis et ole saanut yksityiseltä lähetettä? Mene ilman, tosin sitten maksat sen kokonaan itse. Mistä päin se kuva pitäisi ottaa? Pää? Selkä? Jtkn muu?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä15 kirjoitti:
Mikset mene yksityislääkärille, siellä tekevät paaaaaljon tutkimuksia ;)
Niin juuri, jos rahaa kerta riittäisi lahjontaankin.
Vierailija kirjoitti:
siis et ole saanut yksityiseltä lähetettä? Mene ilman, tosin sitten maksat sen kokonaan itse. Mistä päin se kuva pitäisi ottaa? Pää? Selkä? Jtkn muu?
Kuvantaminen eli röntgen, TT- magneetti ei onnistu edes yksityisillä lääkäriasemilla ilman lähetettä. Magneettikuvaus vaatii erikoislääkärin lähetteen, sen saa jos on tarvetta.
Selkävaivat on tooosi yleisiä, magneettiin et pääse ennen kuin jalat pettää alta ja tulee pissat housuun. Siis oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvantaminen eli röntgen, TT- magneetti ei onnistu edes yksityisillä lääkäriasemilla ilman lähetettä. Magneettikuvaus vaatii erikoislääkärin lähetteen, sen saa jos on tarvetta.
Mutta kyllähän ne yksityisellä puolella tekevät myös tutkimuksia, magneettia myöten, jos on valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllähän ne yksityisellä puolella tekevät myös tutkimuksia, magneettia myöten, jos on valmis maksamaan.
[/quote
Tekevät kyllä, mutta myös yksityinen vaatii yksityisen erikoislääkärin lähetteen,jos tarkoitat magneettia. Ilman lähetettä ei kuvata. Kuvitteletko, että sinne mennään ja sanotaan, että haluan sen ja sen magneettikuvauksen, kokeilepa.
ap., oletko pyytänyt lähetettä yksityiseltä erikoislääkäriltä? Minut ainakin yksityinen fysiatri lähetti, onneksi, samantien TT-kuvantamiseen. Samantyyppisiä vaivoja kuin sinulla.
Naapurilla selkävaivat paljastui syöväksi. Kuvasivat liian myöhään. Naapuria ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
No röntgeniin pääsee tosi helposti. Magneettikuvaus on todella kallista, mutta sinne kyllä pääsee jos aihetta on.
..
Vierailija kirjoitti:
Koko vartalosta, epäilen että minulla on syöpä.
ap
Lahjonta eu auta. Koita yksityistä. Maksa itse. Mieti oireet vähän tarkemmin. Ei riitä että haluaa. Ei vaikka maksaa
Ei tarvitse, mene yksityiselle ja maksa siitä. Niin hemmetin helppoa, lahjonta turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko vartalosta, epäilen että minulla on syöpä.
ap
Tämä on feikki ap
Jenkeissä vois onnistua.