Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rtrry

10.10.2015 |

ryyrrrr

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä vois onnistua.

Vierailija
2/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15 kirjoitti:

Lääkäri ei ota minun vaivojani todesta ja en enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä!!!

Ainahan voit yrittää, en tosin povaa yrityksellesi kovinkaan suurta menestystä täällä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No röntgeniin pääsee tosi helposti. Magneettikuvaus on todella kallista, mutta sinne kyllä pääsee jos aihetta on.

Vierailija
4/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä15 kirjoitti:

Lääkäri ei ota minun vaivojani todesta ja en enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä!!!

Mikset mene yksityislääkärille, siellä tekevät paaaaaljon tutkimuksia ;)

Vierailija
5/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vaiva sulla on? 

Vierailija
6/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis et ole saanut yksityiseltä lähetettä? Mene ilman, tosin sitten maksat sen kokonaan itse. Mistä päin se kuva pitäisi ottaa? Pää? Selkä? Jtkn muu?

Vierailija
7/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä15 kirjoitti:

Mikset mene yksityislääkärille, siellä tekevät paaaaaljon tutkimuksia ;)

Niin juuri, jos rahaa kerta riittäisi lahjontaankin.

Vierailija
8/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis et ole saanut yksityiseltä lähetettä? Mene ilman, tosin sitten maksat sen kokonaan itse. Mistä päin se kuva pitäisi ottaa? Pää? Selkä? Jtkn muu?

Kuvantaminen eli röntgen, TT- magneetti ei onnistu edes yksityisillä lääkäriasemilla ilman lähetettä. Magneettikuvaus vaatii erikoislääkärin lähetteen, sen saa jos on tarvetta.

Vierailija
9/35 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän vaiva sulla on? 

..

Vierailija
10/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävaivat on tooosi yleisiä, magneettiin et pääse ennen kuin jalat pettää alta ja tulee pissat housuun. Siis oikeasti. 

Vierailija
11/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvantaminen eli röntgen, TT- magneetti ei onnistu edes yksityisillä lääkäriasemilla ilman lähetettä. Magneettikuvaus vaatii erikoislääkärin lähetteen, sen saa jos on tarvetta.

Mutta kyllähän ne yksityisellä puolella tekevät myös tutkimuksia, magneettia myöten, jos on valmis maksamaan.

Vierailija
12/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän ne yksityisellä puolella tekevät myös tutkimuksia, magneettia myöten, jos on valmis maksamaan.

[/quote

Tekevät kyllä, mutta myös yksityinen vaatii yksityisen erikoislääkärin lähetteen,jos tarkoitat magneettia. Ilman lähetettä ei kuvata. Kuvitteletko, että sinne mennään ja sanotaan, että haluan sen ja sen magneettikuvauksen, kokeilepa.

Vierailija
13/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap., oletko pyytänyt lähetettä yksityiseltä erikoislääkäriltä? Minut ainakin yksityinen fysiatri lähetti, onneksi, samantien TT-kuvantamiseen. Samantyyppisiä vaivoja kuin sinulla.

Vierailija
14/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurilla selkävaivat paljastui syöväksi. Kuvasivat liian myöhään. Naapuria ei enää ole. 

Vierailija
15/35 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No röntgeniin pääsee tosi helposti. Magneettikuvaus on todella kallista, mutta sinne kyllä pääsee jos aihetta on.

..

Vierailija
16/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko vartalosta, epäilen että minulla on syöpä.

ap

Vierailija
17/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjonta eu auta. Koita yksityistä. Maksa itse. Mieti oireet vähän tarkemmin. Ei riitä että haluaa. Ei vaikka maksaa

Vierailija
18/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, mene yksityiselle ja maksa siitä. Niin hemmetin helppoa, lahjonta turhaa.

Vierailija
19/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hkissä magneettikuvaus 138e

Vierailija
20/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko vartalosta, epäilen että minulla on syöpä.

ap

Tämä on feikki ap