rtrry

Seuraa 
Liittynyt6.10.2015

ryyrrrr

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Käyttäjä15 kirjoitti:

Lääkäri ei ota minun vaivojani todesta ja en enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä!!!

Ainahan voit yrittää, en tosin povaa yrityksellesi kovinkaan suurta menestystä täällä Suomessa.

Vierailija

Käyttäjä15 kirjoitti:

Lääkäri ei ota minun vaivojani todesta ja en enää tiedä mitä minun pitäisi tehdä!!!

Mikset mene yksityislääkärille, siellä tekevät paaaaaljon tutkimuksia ;)

kuvattu

siis et ole saanut yksityiseltä lähetettä? Mene ilman, tosin sitten maksat sen kokonaan itse. Mistä päin se kuva pitäisi ottaa? Pää? Selkä? Jtkn muu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä15 kirjoitti:

Mikset mene yksityislääkärille, siellä tekevät paaaaaljon tutkimuksia ;)

Niin juuri, jos rahaa kerta riittäisi lahjontaankin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

siis et ole saanut yksityiseltä lähetettä? Mene ilman, tosin sitten maksat sen kokonaan itse. Mistä päin se kuva pitäisi ottaa? Pää? Selkä? Jtkn muu?

Kuvantaminen eli röntgen, TT- magneetti ei onnistu edes yksityisillä lääkäriasemilla ilman lähetettä. Magneettikuvaus vaatii erikoislääkärin lähetteen, sen saa jos on tarvetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvantaminen eli röntgen, TT- magneetti ei onnistu edes yksityisillä lääkäriasemilla ilman lähetettä. Magneettikuvaus vaatii erikoislääkärin lähetteen, sen saa jos on tarvetta.

Mutta kyllähän ne yksityisellä puolella tekevät myös tutkimuksia, magneettia myöten, jos on valmis maksamaan.

Vierailija

[quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllähän ne yksityisellä puolella tekevät myös tutkimuksia, magneettia myöten, jos on valmis maksamaan.

[/quote

Tekevät kyllä, mutta myös yksityinen vaatii yksityisen erikoislääkärin lähetteen,jos tarkoitat magneettia. Ilman lähetettä ei kuvata. Kuvitteletko, että sinne mennään ja sanotaan, että haluan sen ja sen magneettikuvauksen, kokeilepa.

tyyt.hoitoon

ap., oletko pyytänyt lähetettä yksityiseltä erikoislääkäriltä? Minut ainakin yksityinen fysiatri lähetti, onneksi, samantien TT-kuvantamiseen. Samantyyppisiä vaivoja kuin sinulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat