Apua! Masennus/ahdistus ja vatsakivut

astrid

Mulla on todettu masennus, samoihin aikoihin alkoivat vatsakivut, joiden takia olen jo käynyt peruslääkärillä ja gynellä. Mitään ei ole löytynyt. Kivut ovat nipistelyä, jomotusta ja kolotusta alavatsassa, välillä pysyy poissa hetken ja sitten palaa. Kipu ei sinällään ole kovaa, mutta tuntuvaa. Haluaisinkin kuulla muiden kokemuksia. Onko sinulla liittynyt ahdistukseen/masennukseen fyysisiä kipuja tavallisten hengenahdistuksen, sydänkipujen ja puuttumisen lisäksi? Olen joka toinen hetki varma, että minulla on jokin sisäelinsairaus ja ahdistun entisestään. Ja olen siis jo käynyt lääkärissä, nyt kaipailen vertaistukea!

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla oli vatsan oireilua kun ajoin itseni aivan loppuun töillä ym ja sairastuin. Ne ruokkivat toisiaan. Jos on korvien välistä johtuvaa, niin lääkitys (cipralex) poisti minulla ja toivuttuani eivät palanneet. Tutkituta nyt kuitenkin myös allergiat ym.

Vierailija

Minä ainakin kärsin vatsakivuista ja muista säryistä silloin, kun masennus/ahdistus on pahimmillaan. Tiedän hyvin tuon inhottavan tunteen, kun pelkää sen olevan jotain paljon pahempaa :(

astrid

Cipralexia määrättiin mullekin, en ole montaa päivää ehtinyt vielä syömään. Sitä odotellessa sitten vaan ihmettelen, että mitä tässä kropassa oikein tapahtuu. Pelottaa ja paljon. Ja kiitos vastauksista teille!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia vatsakipuja teillä on? Mulla polttelee ylävatsassa, vähän kun olis happosuutta.

Välillä on tuollaista vähän närästyksen omaista polttelua, joskus kipu on enemmän pistelevää. Välillä ei sinällään satu, mutta tuntuu vain sellainen "paha olo". Vaikea selittää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat