Erittäin lihavan naisen ostokset tänään, huokaus

Vierailija

Ei tarvinnut ihmetellä miksi nainen oli sen kokoinen. Metripizza, vanukkaita, jäätelöä, kaksi 1,5l cocacola-pulloa, pasteijoita. Ainoa vihannes joukossa oli YKSI omena ja sitäkään ei syönyt itse vaan antoi ulkona lapsensa suuhun. Surullista.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Huokaus-sanan tilalla kannattaa käyttää hurmaavaa huoh-termiä, niin antaa itsestään vielä fiksumman vaikutuksen. 

Minä ihmettelen ihmisiä, jotka ostavat alkoholia, tupakkaa, lenkkimakkaraa tai parsakaalia. 

Vierailija

Kiitos tarkasta otsikosta :) heti tiesin ettei kyse ollut mun läskiperseestä, koska en käynyt kaupassa tänään.

Ostoksistakaan meidän ruokavalioon ei kuulu kuin omenat ja jätski, mutta se onkin jo toinen tarina.

Vierailija

No mutta, onneksi sentään lapselleen syötti omenaa, eikä vaikka pizzaa?

Minusta sitä saa syödä itsensä vaikka 500 kiloiseksi, kunhan ei pakota lapsiaan samalle ruokavaliolle saamaan samoja terveysongelmia.

Vierailija

No voi että. Tilasin just urjalan makeistukusta karkkia 60€, ni ei tarvii kaupasta ostella ja vittuuntua kyyläilijöiden katseista. Taijan tilata sipsit vielä. T. Läski

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huokaus-sanan tilalla kannattaa käyttää hurmaavaa huoh-termiä, niin antaa itsestään vielä fiksumman vaikutuksen. 

Minä ihmettelen ihmisiä, jotka ostavat alkoholia, tupakkaa, lenkkimakkaraa tai parsakaalia. 

Minä taas ihmettelen ihmisiä, jotka kyttäävät toisten ostoksia.

Vierailija

Olenkohan minä jotenkin poikkeava, kun en koskaan tuijota muiden ostoksia? Viimeksi tänään kävin marketissa ja vaikka kuinka muistelisin, ei ole hajuakaan, mitä ostoksia muiden kärryissä tai kassahihnalla oli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä jotenkin poikkeava, kun en koskaan tuijota muiden ostoksia? Viimeksi tänään kävin marketissa ja vaikka kuinka muistelisin, ei ole hajuakaan, mitä ostoksia muiden kärryissä tai kassahihnalla oli.

En mäkään yleensä, mutta joskus tuijottelen vaan siksi, että mulla on aika huono mielikuvitus syömisen ja ruoanlaiton suhteen, ja toisten kärryistä voi saada ideoita että mitä sitä laittais ruoaksi. En siis mitenkään pahalla kyttäile sun kärryjäs, mä vaan himoitsen sitä, mitä sulla siellä on :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Tilasin just urjalan makeistukusta karkkia 60€, ni ei tarvii kaupasta ostella ja vittuuntua kyyläilijöiden katseista. Taijan tilata sipsit vielä. T. Läski

Minä tilasin sieltä kasallisen mausteita, että voin tehdä terveellistä ruokaa. Jokainen tyylillään. Mies

Vierailija

Mun ostokset olivat tänään: kanaa, maito, viiliä, riisifruttia, leipää, juusto, mausteita, kasviksia, hedelmiä, plantain sipsejä ja pieni pussi Daim namia. Kamalaa eikö?

T. 84/163 45v. nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun ostokset olivat tänään: kanaa, maito, viiliä, riisifruttia, leipää, juusto, mausteita, kasviksia, hedelmiä, plantain sipsejä ja pieni pussi Daim namia. Kamalaa eikö?

T. 84/163 45v. nainen

Oletko wt?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huoh, en ole ap. En osta alkoholia, tupakkaa, lenkkimakkaraa. Parsakaali jees!!! Sipsejä söin joskus teininä, limuja en koskaan. Uunilenkkiä pari kertaa vuodessa ja ihan hyvää. Huoh. Ja tämä ruokavalio tulee kotoa, isän ja äidin esimerkki! Ja omat lapsemme syövät terveellisesti. Se ei tarkoita, ettei epäterveellisiä (karkit, limut, burgerit jne.) koskaan saisi.

En halua kuitenkaan sairastuttaa lapsiani tai itseäni shitin syömisellä, huoh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen ihmisiä, jotka kyttäävät toisten ostoksia.

Se on hupia siinä kuin muodinkin seuraaminen jollekin tai mikä tahansa vastaava harrastus. Lisäksi se on hauskaa katsella kun pullero on sipsihyllyn edessä valkkailemassa, kärry täynnä vanukkaita. Jos löydän jostain korista vanhan ostoslistan, niin luen sen läpi ja kuvittelen mielessäni, että mitä kyseinen perhe on kys. ainesosista valmistanut. Joskus niihin listoihin sitten pettyy, kun ne on täynnä pitsoja ja burgereita. Täysin mielikuvituksetonta. Mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat