Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erittäin lihavan naisen ostokset tänään, huokaus

Vierailija
10.10.2015 |

Ei tarvinnut ihmetellä miksi nainen oli sen kokoinen. Metripizza, vanukkaita, jäätelöä, kaksi 1,5l cocacola-pulloa, pasteijoita. Ainoa vihannes joukossa oli YKSI omena ja sitäkään ei syönyt itse vaan antoi ulkona lapsensa suuhun. Surullista.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset jaksaa noin paljon keskittyä toisten ostoksiin? Ootte kamalia.

Vierailija
22/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole katsonut toisten ostoksia... Ei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tänään pussillisen porkkanoita ja suklaalevyn. Ai ai, on siinä jollekin kyttääjälle pähkinä purtavaksi.

Vierailija
24/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset jaksaa noin paljon keskittyä toisten ostoksiin? Ootte kamalia.

Se on hauska harrastus ja välillä saa hihitellä kaupassa. 

Vierailija
25/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin tänään pussillisen porkkanoita ja suklaalevyn. Ai ai, on siinä jollekin kyttääjälle pähkinä purtavaksi.

Syöt suklaat yksinäsi tv:n edessä tai palstaillessa. Porkkanat syötät kanillesi.

Vierailija
26/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou. Ostin tänään irtokarkkeja puoli kiloa, kaljaa ja tupakka-askin. Ja olen raskaana. Sekä läski. Huoh.
Mitähän siellä kaupassa minusta ajateltiin. Huoh.
Pitää varmaan alkaa kovalla äänellä puhumaan että tupakat ja kaljat on miehelle ja karkit lastenjuhliin. Koska yksinään puhumista ei kukaan ihmettele.

Vierailija
27/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt suklaat yksinäsi tv:n edessä tai palstaillessa. Porkkanat syötät kanillesi.

Pieleen meni, ei meillä ole kania. Suklaatakaan en syö yksin, kun perhe on kotona. Porkkanat menee ruuanlaittoon ja suklaa kakkuun.

Vierailija
28/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on metripizza?

Vierailija
29/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on metripizza?

Riitan herkku

Vierailija
30/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olin monta vuotta sitten ostoksilla paikallisessa S-marketissa. Olen megaläski ja sillä kertaa kärryni oli täynnä grillimakkaraa, olutta, sidukkaa ja mehua. Siis kukkurallaan. Henkilö, joka tituleerasi itseään ravitsemusterapeutiksi, tuli kyselemään, että "lisää pitää vain mättää vaikka on entisiäkin kiloja?"

Olin ostamassa tarjoilua seuraavana päivänä oleviin taloyhtiön talkoisiin.

Vierailija
31/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parsakaalissa on vikana? Syön parsakaalin höyrytettynä kokonaan, jos sille päälle satun. Sopii myös suolaiseen kasvispiirakkaan tai ihan vaan kalan kanssa. Ihanaa, voin kanssa vielä parempaa.

Vierailija
32/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus-sanan tilalla kannattaa käyttää hurmaavaa huoh-termiä, niin antaa itsestään vielä fiksumman vaikutuksen. 

Minä ihmettelen ihmisiä, jotka ostavat alkoholia, tupakkaa, lenkkimakkaraa tai parsakaalia. 

Mitä vikaa parsakaalissa?! >:(

Vierailija
33/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Tilasin just urjalan makeistukusta karkkia 60€, ni ei tarvii kaupasta ostella ja vittuuntua kyyläilijöiden katseista. Taijan tilata sipsit vielä. T. Läski

Kiitos vinkistä! Täytyy katsoa löytyskö tuolta Fazerin Ässä mix pussista niitä mustia jossain loodas. :)

Vierailija
34/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä jotenkin poikkeava, kun en koskaan tuijota muiden ostoksia? Viimeksi tänään kävin marketissa ja vaikka kuinka muistelisin, ei ole hajuakaan, mitä ostoksia muiden kärryissä tai kassahihnalla oli.

En minäkään, kun ei ole siihen edes aikaa. Käytän aikani ja energiani aivan muuhun kuin kanssaihmisten arvosteluun. Sen sijaan jos näen että joku tarvitsee apua niin sellainen on eri asia, ei pahantahtoista kyttäystä.

Vierailija
35/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lukea kaikkia kommentteja ettei tule paha olo, mutta jätän tänne kuitenkin lainauksen yhdestä mainiosta sarjasta (My Mad Fat Diary) joka tulee AINA mieleen näistä läskien ämmien dissaamistriideistä:

Rae: “I just can’t eat in front of people.”

Stacey: “Why not?”

Rae: “Well, because, if I eat unhealthy food, then people will think ‘Oh, look at that fat cow. No wonder she got to that size,’ and if I eat healthy food, then they think ‘Well, who’re you trying to kid, love? You didn’t get to that size by eating salads.’”

Terveisin,

ilmeisen ikuinen syömishäröilevä jojo

Vierailija
36/38 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Olin monta vuotta sitten ostoksilla paikallisessa S-marketissa. Olen megaläski ja sillä kertaa kärryni oli täynnä grillimakkaraa, olutta, sidukkaa ja mehua. Siis kukkurallaan. Henkilö, joka tituleerasi itseään ravitsemusterapeutiksi, tuli kyselemään, että "lisää pitää vain mättää vaikka on entisiäkin kiloja?"

Olin ostamassa tarjoilua seuraavana päivänä oleviin taloyhtiön talkoisiin.

Siis oikeastiko esitteli itsensä tittelin kera? What a douchebag. Olisit työntänyt sille makkaraa suun täyteen niin olis ollu hiljaa vähän aikaa.

Vierailija
37/38 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Tilasin just urjalan makeistukusta karkkia 60€, ni ei tarvii kaupasta ostella ja vittuuntua kyyläilijöiden katseista. Taijan tilata sipsit vielä. T. Läski

Minä tilasin sieltä kasallisen mausteita, että voin tehdä terveellistä ruokaa. Jokainen tyylillään. Mies

*ojentaa kruunun* ole hyvä.

t. Läski

Vierailija
38/38 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan minä jotenkin poikkeava, kun en koskaan tuijota muiden ostoksia? Viimeksi tänään kävin marketissa ja vaikka kuinka muistelisin, ei ole hajuakaan, mitä ostoksia muiden kärryissä tai kassahihnalla oli.

Siis mulla sama. Jaksan aina ihmetellä näitä "toisten ostokset" -aloituksia. Kaupassa kaikki mielenkiinto menee omien ostoksien keräämiseen ja jos joutuu esim. kassajonossa odottelemaan, niin silloinkin mietin omia asioitani. En ymmärrä sellaisia ihmisiä, joita kiinnostaa laittaa merkille toisten, tuntemattomien ihmisten ostokset?? Mitä ne sillä tiedolla tekee? Vaivaa päätään tuntemattomien asioilla, miksi? Onko niillä vähän köyhä oma elämä? Eikö omassa elämässä riitä mietittävää tarpeeksi? Vai mikä? En käsitä.