Mies sitten teki ratkaisun.
Hän tahtoo erota. Viimme vuosi oli tammikuusta syyskuuhun yhtä kriisiä, tappelua ja huutoa... Asumista erillään, pettämistä minun ollessa lähes yh pajallemme ym. Mulla meni noista tappeluista menkat ihan sekaisin ja elokuussa huomasin olevani raskaana miehelleni, mistä mies raivostui... Koska olihan mun vika että menkat on sekaisin ja ehkäisy petti... Huhtikuussa laskettu aika. Mies kuitenkin tahtoi että asuisin raskaus ajan yhteisessä kodissamme joka oli saatu vihdoin kuntoon ja johon mielelläni suostuin. Mieheltä olen udellut mitä hän nyt oikein tahtoo mutta hän ei osaa sanoa... Olen kysellyt että asummeko me nyt erillään kun vauva on syntynyt vai miten hän haluaa... Koska mulla pitää olla edes jokin varmuus asiaan ettei laitoksella tarvii miettii onko mulla ja pojalla sekä vauvalla kotia kun palaamme... Tänään sitten tuli paperi että meidät on tuomittu eroon eli mies salaa pistänyt myös kakkos vaiheen läpi... Nyt en sit kaipaa jätä se sika tyylisiä viestejä vaan ihan neuvoja miten saada mies keskusteleen ja mitä minun tulisi tehdä...
Kommentit (8)
Hankit asunnon jne. Kyllä se elämä siitä voittaa sitten. Tsemiä.
kyllä ihan kuulostaa erittäin kamalalta mieheltä. Voisitko muka enää luottaa häneen. En keksi muuta kuin yrität saada hänet pariterapiaan. Tämä vain sen teidän yhteisen lapsenne vuoisi. Muuten ei olsi mitään järkeä moista miestä pitää. Et voi koskaan enää luottaa häneen. Nauttisitko sellaisesta epavarmasta tilasta loppuikäsi ajan. Kuitenkin sen lapsen vuoksi suosittelen, että hakeudutte pariterapiaan.
mies on hakenut eron, joten se on aika selvä peli.
alkaa puolen vuoden harkinta-aika. Jonka jälkeen vasta voi laittaa toisen vaiheen paperit oikeuteen. Eli olet joko harvinaisen yksinkertainen tai provo.
Avioeron saa ihan yksipuoleisesti. Toiselle annetaan asia tiedonantona!
Alotat uuden elämän lapsien kanssa.
Menet kaupungille ja näytät eropaperit sekä raskaustodistuksen. Luultavasti saat asunnon aika nopeasti.