Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhkapeliriippuvuus?

Vierailija
27.01.2006 |

Mitä teen?

Minulla on ollut 15 vuotta samat lottonumerot tai olivat silloin ex:n kanssa yhteiset. Viikossa rivit maksavat 7,70 euroa, mahdolliset voitot menevät suoraan tilille, en edes tarkasta rivejä. Nyt tuntuu, että ihan liikaa maksaa, sitä miljoonapottia ei tule,viimeksi vuosi-pari sitten 5,40.

Kaksi asiaa, mitkä estävät minua lopettamasta: Muistan numerot varmasti lopunikääni ja viiden vuoden päästä vahingossa näen jossain oikean rivin. Tai ex voittaa samoilla numeroilla päävoiton (yhteiset lapset eli tietooni tulee).

Eli tuhlaanko joka kuukausi 30,80 euroa, vuodessa ei uskalla edes ajatella miten paljon vai otanko riskin, että joskus ehkä kenties kuitenkin VITUTTAAAA????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi joskus tärpätäkin!

Itse pelaan 20e/viikko eikä kaduta, hauskaa on!

Vierailija
2/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on

eilen pelasin ensin aamulla nettipaffissa 50e

ei tullut mitään, kaupungilla pelasin 20e ja kun tulin kotiin niin pelasin nettipaffissa vielä 100e

ja ei tod ole ensimmäinen kerta

pelikoneen ohi en pysty kävelemään, tämä on sairaus

eli huoletta voit laittaa sen 30e kuussa lottoon, se on pientä minun pelaamiseeni verrattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä peliriippuvuutesi alkoi?

Elätkö parisuhteessa/lapsia ymym? Miten riippuvuutesi haittaa suhdettasi?

Oletko mies vai nainen?

Mitä itse tunnet omasta riippuvuudestasi?

Oma mieheni on riipuvainen ja hän ei vain lopeta. Miten pystyn auttamaan.

Täytyy sanoa, että jos olisin tämän tiennyt suhdetta aloittaessani niin tuskin olisin leikkiin ryhtynyt. Muuta sietämätöntä vikaa ei miehessäni ole. Mutta oma elömä on kuitenkin niin kallis etten ole valmis riskeeraamaan omaa elämääni. Eli jos laiva alkaa upota niin en todellakaan uppoa sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan