Minua ei päästetty kaupassa henkilökunnan vessaan vaikka
minulta valui kurat pitkin lahjetta. Asiakkaille ei ole siellä vessaa. Anelin että antakaa nyt minun mennä kun varmasti näette ettei ole leikistä kysymys. Ei päästäneet. Taidan tehdä valituksen, todella huonoa palvelua.
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos Suomi rämpii edelleen suossa, muuhun maailmaan verrattuna ja pienkaupat katoavat ja suuret yritykset valtaavat alat, joissa panostetaan asiakaspalveluun ja heidän tarpeisiin.
Suomessa asiakaspalvelu ja asiakkaiden huomioiminen koetaan usein jotenkin ihmisarvoa alentavana ja josta meillä puuttuu täysin osaaminen, niin kuin tämäkin keskustelu osoittaa. Sen sijaan että yritetään ratkaista ongelma, niin mieluimmin maksava asiakas toivotaan ei-tervetulleeksi ja poistumaan ostoksilta, vaikka ostavat asiakkaat mahdollistavat kaupan kannattavuuden ja työntekijöiden työllistymisen.
Wc tarve ei rajoitu ainoastaan suolistosairaisiin, vaan myös tavis asiakkaisiin ja turisteihin. Suomella olisi tarjota luxustuotteita ja elämyksiä turisteille, mutta asiakaspalvelu osaamista meillä ei löydy.
Jos yrityksellä ei ole mahdollisuutta asiakas-wc ja maksaa siitä muutamaa tonnia, niin miten he kuvittelevat palvelevan kaikkia asiakkaita.
Sekin ihmetyttää, että hen.kunnan wc yhteydessä on pukukopit ja sosiaalitilat, näin suurimmalla osalla tuntuu olevan eli wc syödään lounaat tai eväät. Luulisi sen olevan epämielyttävää ja jopa terveysriski. Miksi erillistä taukotilaa järjestetä ja ei kait nyt lukot kaappeihin paljon maksa. Jopa rakennustyömaalla on erikseen taukotilat ja vessat, mutta tämän palstan mammat syövät ja pitävät käsveskat vessassa ja perustelevat sillä asiakkaiden kieltävät sillä perusteella asiakkaiden vessakäynnit.
Ja Ihanko oikeasti suomalainen ovat noin epärehellistä kansaa ja varastavat kaiken.On todella ikävää, jos kaupanalan työntekijät kokevat asiakaspalvelun ja asiakkaan tarpeen huomionottamisen noin kielteiseksi ja tarpeettomaksi.
Edellisellä työpaikallani oli asiakas-wc.
Käsisaippuat ja vessanpaperit pöllittiin sitä mukaan kun niitä sinne vietiin. Wc-kansi revittiin irti. Seiniin tägäiltiin.
Toisinaan maalattiin seinät shaissella.
Eli miksi te itse terrorisoitte ja sotkette ne vähäisetkin asiakasvessat? En sinänsä ihmettele ettei niitä asiakaswc:tä tarjota ellei ole pakko, tuon kokemuksen pohjalta.
Voit ihmetellä vapaasti, itse otan liikkeen johtoryhmään yhteyttä. Kummasti päättäjiltä löytyy asiakaspalveluhenkeä, myyjä saa kyllä puhuttelun yhteydenottoni jälkeen. Nämä wc:n sotkijat eivät ole oikeasti sairaita, heillä on muita henkisiä ongelmia.
Jos nyt ajatellaan, että myyjä oikeasti saisi tuosta puhuttelun, niin itse hänen sijassaan ihan veemäisyyttä alkaisin päästää kaikki asiakkaat takatilaan. Kun kerran yhden kohdalla sallitaan, niin muidenkin sitten 😊
Voinee johtoryhmä tulla pian toisiin ajatuksiin.
Crohn ja colitis ry kirjoittaa vessapassistaan näin: "Vessapassilaisen voi päästää esimerkiksi inva-WC:hen, henkilökunnan WC:hen tai maksulliseen yleisö-WC:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi."
Missä lukee että täytyy päästää? Ei lue, ei. On vain "voi päästää"
Vierailija kirjoitti:
Ei meitäkään päästetty kun lapsi valitti kamalaa pissahätää ja jos sanoo että nyt pisuttaa niin silloin on jo kiire,akka kiukkusi ettei saa mennä vessaan joten vedin lapsen housut kinttuihin ja annoin sen kusta kassoille,vedettiin housut jalkaan ja lähdettiin,jätin myös ostokset sinne minne kärrit sattui jäämään.
sinne jäi akka tyhmänä tuijottamaan kusilammikkoa.
t.M
Olet tyhmä mies
Asiakas ei ole työntekijä,eikä kaupassa tarvitse olla asiakashuussia .Liikekeskukset sitten juttu erikseen
Ymmärrän ap:tä. Minulle on käynyt sama
En tiedä, mikä sairautesi on, mutta ainakin CU-sairailla imodiumin kaytto on kielletty. Maitoa en muutenkaan juo laktoosi-intoleranssin takia.