Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Twins.com -ostoskanavan hoikentavat "farkut" (Caresse Jeans) Twins.com -ostoskanavan hoikentavat "farkut" (Caresse Jeans) Vierailija klo 11:07 | 10.10.2015 Onko kukaan ostanut? Tekeekö niillä mitään? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 0 Kommentit (8) Jorkki 1/8 | klo 11:11 | 10.10.2015 Ne palaa hyvin. Siinä ne positiiviset puolet sitten olikin Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 1 Vierailija 2/8 | klo 11:14 | 10.10.2015 Ai ne farkkujen näköisiksi väritetyt tiukat polyesterineuloshousut? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/8 | klo 11:20 | 10.10.2015 Tärkeä ohje elämään: jos se on tv-shopissa, se on kusetusta. Luulisi aikuisten tajuavan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 1 Vierailija 4/8 | klo 11:23 | 10.10.2015 Palautukseen meni, epäuskoisen naurun kera (vaikka olen huono nauramaan itselleni) Hämähäkkimieslogo olisi sinetöinyt aerodynaamisen kokonaisuuden. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0 iso P 5/8 | klo 11:25 | 10.10.2015 Meinasi ku_ta housuun kun näin muijalla ne,en tiedä mihin laittoi mutta en ole niitä sen jälkeen nähnyt. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 ⒶⓃⒶⓈⓉⒶⓈⒾⒶ 6/8 | klo 11:32 | 10.10.2015 Voisin ostaa noi ulkonäön vuoksi. Yllättävän kivannäköisiä ja varmaan ihan mukavat jalassakin. Hoikentavasta vaikutuksesta en sitten tiedä.. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 3 Kundiespoost 7/8 | klo 11:36 | 10.10.2015 En ymmärrä miks naisen pitäis hoikentaa itseään housuilla, mua ainakin himottaa tavalliset naiset.. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Vierailija 8/8 | klo 12:04 | 10.10.2015 Mulla ei mahtunut XL päälle vaikka yleensä menee. Jouduin palauttaan. Kannattaa siis sen koon kanssa miettiä tarkkaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Jorkki 1/8 | klo 11:11 | 10.10.2015 Ne palaa hyvin. Siinä ne positiiviset puolet sitten olikin Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 1
Vierailija 2/8 | klo 11:14 | 10.10.2015 Ai ne farkkujen näköisiksi väritetyt tiukat polyesterineuloshousut? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0
Vierailija 3/8 | klo 11:20 | 10.10.2015 Tärkeä ohje elämään: jos se on tv-shopissa, se on kusetusta. Luulisi aikuisten tajuavan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 5 alas 1
Vierailija 4/8 | klo 11:23 | 10.10.2015 Palautukseen meni, epäuskoisen naurun kera (vaikka olen huono nauramaan itselleni) Hämähäkkimieslogo olisi sinetöinyt aerodynaamisen kokonaisuuden. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 0
iso P 5/8 | klo 11:25 | 10.10.2015 Meinasi ku_ta housuun kun näin muijalla ne,en tiedä mihin laittoi mutta en ole niitä sen jälkeen nähnyt. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
ⒶⓃⒶⓈⓉⒶⓈⒾⒶ 6/8 | klo 11:32 | 10.10.2015 Voisin ostaa noi ulkonäön vuoksi. Yllättävän kivannäköisiä ja varmaan ihan mukavat jalassakin. Hoikentavasta vaikutuksesta en sitten tiedä.. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 3
Kundiespoost 7/8 | klo 11:36 | 10.10.2015 En ymmärrä miks naisen pitäis hoikentaa itseään housuilla, mua ainakin himottaa tavalliset naiset.. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Vierailija 8/8 | klo 12:04 | 10.10.2015 Mulla ei mahtunut XL päälle vaikka yleensä menee. Jouduin palauttaan. Kannattaa siis sen koon kanssa miettiä tarkkaan. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 0 alas 0
Ne palaa hyvin. Siinä ne positiiviset puolet sitten olikin
Ai ne farkkujen näköisiksi väritetyt tiukat polyesterineuloshousut?
Tärkeä ohje elämään: jos se on tv-shopissa, se on kusetusta. Luulisi aikuisten tajuavan.
Palautukseen meni, epäuskoisen naurun kera (vaikka olen huono nauramaan itselleni)
Hämähäkkimieslogo olisi sinetöinyt aerodynaamisen kokonaisuuden.
Meinasi ku_ta housuun kun näin muijalla ne,en tiedä mihin laittoi mutta en ole niitä sen jälkeen nähnyt.
Voisin ostaa noi ulkonäön vuoksi. Yllättävän kivannäköisiä ja varmaan ihan mukavat jalassakin. Hoikentavasta vaikutuksesta en sitten tiedä..
En ymmärrä miks naisen pitäis hoikentaa itseään housuilla, mua ainakin himottaa tavalliset naiset..
Mulla ei mahtunut XL päälle vaikka yleensä menee. Jouduin palauttaan. Kannattaa siis sen koon kanssa miettiä tarkkaan.