Sohva haisee paskalle miehen takia, ja minun pitäisi korjata jäljet!

Vierailija

Meillä on vuoden vanha divaanisohva joka haisee ihan lehmän paskalle. Mies istuu saunan jäähyt märkänä sohvan divaaniosassa. Olen monet kerrat sanonut, että päällikangas on venynyt sen takia, eikä tuollainen märkänä istuminen tee hyvää ulkonäölle eikä hajulle. Märkänä haju tulee entistä kamalammin esiin.

Ja nyt sohva on vielä marinoitunut miehen työhousuista! (Ei ole niitäkään pessyt vuoteen, tekosyinä että pyykkikone menee niistä rikki, tai lavuaari tukkoon jos käsin pesee. Mutta näitä ongelmia ei tietenkään olisi jos minä tekisin työn miehen puolesta, just joo!) Arvata saattaa että työhousut haisee aivan järkyttävälle, ja haju tarttuu niistä alushousuihin. Töiden jälkeen tajuaa riisua likaiset työhousut pois, mutta istuu niillä paskan hajuisilla alkkareillaan sohvalla.

Miten saa miehen tajuamaan? Haistaa kyllä paskan, mutta suuttuu kun siitä huomautan, että voisi siivota tai muuttaa tapojaan. Miten sohvasta/sohvakankaasta saa hajut pois?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama ongelma. Erityisesti hajunpoistovinkit sohvakankaasta kiinnostaisivat, jos jollain on hyväksi havaittuja!!!

Jostain luin että ruokasoodaa ripottelee sohvalle, antaa vaikuttaa, ja imuroi. Vaan eipä kiinnosta miehen paskoja siivoilla! Hitto vie, se on täällä kirjaimellisesti perseillyt miten sattuun, ja alkaa mitta olla täysi! Siivoaisi välillä omat sontansa! Ja kehtaa vielä suuttua kun laitan hanttiin, en tosiaankaan jaksa aina lapsi-miehen sotkuja korjata! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mä en edes olisi tuollaisen miehen kanssa. Mitä rakastettavia piirteitä miehestä löytyy tuon epäsiisteyden kompensoimiseksi?

Tekee jo vähän tiukkaa... Luulin että minulla oli herrasmies, mutta tuolta alta on kuoriutunut oikein ehdassa paskassa pyörivä possu. Hän itse saa kyllä ääneen sanoa, että paska haisee, mutta jos minä sanon ja kehtaan vielä ehdottaa että mies siivoaisi omat jälkensä, niin jo on piru irti. ARGH!

Onnistuneesti osaa vierittää syyt vielä minun niskaani. Paskan haju johtuu siitä, että en ole antanut hänen ostaa nojatuolia, johon hän voisi saunan jäähyllä istahtaa. Mies oli katsellut jotain tonnien arvoista erikois tuolia, jonka aikoo sitten taas hajustaa. Yhteiset rahat menisi taas hukkaan. Saa sitä nojatuolin ostaa, mutta ei noin arvokasta, näillä tuloilla ja tuohon käyttöön.

Ei tosiaan ole ensimmäinen esine jonka on laiskuuksiaan pilannut. Astioita on pitänyt heittää roskiin kun mies ei ole jaksanut tiskata, ja on homehtuneet niin pahasti ym ym. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Harrasta siedätyshoitoa, työnnä kuonosi kiinni miehen peräaukoon ja nauti tuoksusta.

Ei tarvitse kuin istua sohvalla miehen puolella, niin saa saman elämyksen. Ja jos mies istuu märkänä tai hikisenä sohvalla, niin tekee pahaa istua vieressä, haju leijailee niin mukavasti ilmaan... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrasta siedätyshoitoa, työnnä kuonosi kiinni miehen peräaukoon ja nauti tuoksusta.

Ei tarvitse kuin istua sohvalla miehen puolella, niin saa saman elämyksen. Ja jos mies istuu märkänä tai hikisenä sohvalla, niin tekee pahaa istua vieressä, haju leijailee niin mukavasti ilmaan... Ap

Lopeta samassa tilassa oleminen! Jos miehen mielestä sinulle kuuluu hänen sotkujensa korjaaminen, on hyvä vaihtoehto muuttaa pois. Tämä siis sen jälkeen, kun miehen kanssa on sotkuistaan keskusteltu ja hän on ilmaissut, että ne eivät haittaa häntä.

Vierailija

Tilaa pari-kolme riuskaa kantajaa roudaamaan sohva ja mies ulos. Vaihda lukot. Tilaa uusi sohva, äläkä ota samaa miestä takaisin.

Vierailija

Yökötys! Asut sian kanssa, miksi? Ei suurin osa aikuisista miehistä ole tuollaisia sikoja, vaikka itse joku niin väittäisi. Eroa ja etsi mies porsaan tilalle!!

Vierailija

Älkää hyvät siskot verratko tuota miestä sikaan. Se on loukkaus sikaa kohtaan. Sikahan on siisti eläin. Mitä se mies muuten tekee työkseen, kun niin kovasti paskalle haisee?

En voi olla ihmettelemättä, miksi miehen pitää tulla saunasta olohuoneen sohvalle jäähylle. Eikö siellä pesuhuoneessa ole jakkaraa, jolla voisi huilia löylyjen välillä? Oletko ap seuraillut, miten miehen kotona toimitaan? Mennäänkö sielläkin kesken saunomisen istumaan märkänä ja hikisenä kangaspäälliselle sohvalle? Vai eikö sieltä huushollista löydy sohvaa lainkaan?

Voi olla, ettei tehoavaa keinoa kangaspäällisen sohvan putsaamiseen löydy. Parhaat vaihtoehdot sohvalle olisivat siis keinonahkainen tai puinen. Nahkasohva imisi hajut myös itseensä, mutta keinonahka ei.

Vierailija

Mistä te noita miehiä löydätte. Olisiko ihan perushygienia miehelle, niin ei sohva alkaisi haisemaan? 

Vai että housut vuoden pesemättä ja haju karmea, voihan oksennus. Ei taida parisuhde kovin loistokas olla jos arvostus on sitä luokkaa, että on ihan ok haista tuntuvasti vaikka puoliso huomauttaisi.. 

Mutta pese sohva pesurilla ja suihkuta vedellä laimennettua etikkaa, etikan haju haihtuu kun sohva kuivuu ja syö muutkin hajut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tilaa pari-kolme riuskaa kantajaa roudaamaan sohva ja mies ulos. Vaihda lukot. Tilaa uusi sohva, äläkä ota samaa miestä takaisin.

Tää on kyllä neuvoista paras! Kannatetaan. 

Vierailija

Mitkä ne semmoset työhousut on, joita ei koneessa voi pestä? Kyllä minun miehen työhousuja voi. Enimmät paskat voi vaikka harjalla rapsutella ulos ennen pesua, jos tässä nyt oikeasta paskasta oli kysymys eikä "tavallisesta" liasta.

Ja jos peseminen millään muotoa nyt ei vaan muka millään onnistu, uudet työhousut maksaa muutaman kympin. Tulis varmaan halvemmaksi kuin uusi nojatuoli?

Eikö sitä sohvaa voi suojata pyyhkeellä tai viltillä tms. sillon kun mies siinä istuu vilvoittelemassa?

Vierailija

Lemmikkieläinliikkeistä saa suihkeita, jotka on tarkoitettu hajujen poistoon tekstiileistä. Lähinnä tarkoitettu kissojen ja koirien pissaan jne, mutta tehonnee myös perseen hajuun?

Timotei

Olet alttarilla luvannut sietää miehesi peräaukkoa niin myötä- kuin vastamäessä joten turha on valittaa nyt kun ei olekaan mieluiset tuoksut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat