Epävarmuus pienistä rinnoista

Vierailija

Minulla on todella pienet rinnat enkä niiden vuoksi uskalla harrastaa seksiä. Olen 20v enkä jostain syystä pääse yli tästä epävarmuudesta. Olisin muuten valmis siihen mutta tämä on asia, joka pidättelee minua. Apua!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Rintojen muoto on kaikki kaikessa, koko on sitten lähinnä makuasia - suurin osa tykkää isommista, mutta sekin on vaan yks mieltymys muiden joukossa.

-mies 29

Pieniaa

Jospa etsit ensin suhteen, jossa rakastatte toisianne. Ei niillä tisseillä sitten ole väliä. Kaikille miehilleni olen kelvannut ja lapsetkin sujuvasti imettänyt. 10-vuotta myöhemmin ei nolota.

t. Aa-kuppi

Vierailija

No. Monikin mies tykkää pienistä ja siroista rinnoista. Pidät sen verran tiukkoja paitoja, että mieskandidaatti varmasti näkee rinnattomuutesi, ja jos sieltä vielä sen jälkeen ehdotellaan, niin anna mennä vaan. Kyllä mies tietää mitä on odotettavissa, ja varmaan tykkää vaan hyvää.

A-kuppi täällä, isompaan en vaihtais :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No. Monikin mies tykkää pienistä ja siroista rinnoista. Pidät sen verran tiukkoja paitoja, että mieskandidaatti varmasti näkee rinnattomuutesi, ja jos sieltä vielä sen jälkeen ehdotellaan, niin anna mennä vaan. Kyllä mies tietää mitä on odotettavissa, ja varmaan tykkää vaan hyvää.

Kyllä nainen voi ihan itseki lähestyä kiinnostavaa miestä. Huoh, mitä neuvoja 2010-luvulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu, mutta jotenkin tulee ap:n viestistä tunne, että jos hän pystyisi pitämään tiukkoja paitoja, joista hänen rinnattomuutensa käy selvästi ilmi, hänellä ei olisi tätä ongelmaa. Veikkaanpa, että hän yrittää kaikin tavoin peittää pienirintaisuuttaan; toppaliiveillä, röyhelöyläosilla, dekolteen peittävillä huiveilla jne. Eikä varmaan käy uimahalleissa. 

ap: seksiä voi harrastaa paita päällä.

Vierailija

Ihan turhaan häpeilet rintojasi. Moni mies pitää pienistä kiinteistä rinnoista hoikalla naisella ja osa taas ei välitä rinnoista niin paljon vaan on enemmän peppumiehiä. Mulla on pienet myös (70B/75A) ja kovasti on kehuttu! Kunhan ei koita millään push up:eilla hämätä kokoa, niin kumppaniksi valikoituu ne, joille pienet tissit on ok tai jopa plussaa. Pää pystyyn siis ja rinta rottingille! :)

Vierailija

Rehellisesti sanon ettei pikkutissit ole "vika" mitä katselisin huonona.

Itsellä niitä vikoja on tarpeeksikin murehdittavaksi.

t. poju

Vierailija

Ei niitten koolla ole mitään väliä, enkä ite ainakaan piittaa mistään DD-rinnoista - ennemmin A/B. Kai sit oon peppu/säärimies (kuulostaa ihan sairaalta)

-m38

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei niitten koolla ole mitään väliä, enkä ite ainakaan piittaa mistään DD-rinnoista - ennemmin A/B. Kai sit oon peppu/säärimies (kuulostaa ihan sairaalta)

-m38

Totta. Niin muuten kuulostaa. Vaikka tarkoitus on hyvä.

AP

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu, mutta jotenkin tulee ap:n viestistä tunne, että jos hän pystyisi pitämään tiukkoja paitoja, joista hänen rinnattomuutensa käy selvästi ilmi, hänellä ei olisi tätä ongelmaa. Veikkaanpa, että hän yrittää kaikin tavoin peittää pienirintaisuuttaan; toppaliiveillä, röyhelöyläosilla, dekolteen peittävillä huiveilla jne. Eikä varmaan käy uimahalleissa. 

ap: seksiä voi harrastaa paita päällä.

Totta, käytän vain topattuja liivejä sekä hiuveja. Suosikkipaitani ovat löysiä, tämän tyylisiä:

http://data.whicdn.com/images/200495346/large.jpg

http://data.whicdn.com/images/186167586/large.jpg

En ole myöskään käynyt uimassa kolmeen vuoteen, sillä en pidä rinnoistani enkä tunne oloani mukavaksi bikineissä vartaloni takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-m38

Minkä kokoisia sitten kuvittelet DD-kupin rintojen olevan?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat