Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epävarmuus pienistä rinnoista

Vierailija
09.10.2015 |

Minulla on todella pienet rinnat enkä niiden vuoksi uskalla harrastaa seksiä. Olen 20v enkä jostain syystä pääse yli tästä epävarmuudesta. Olisin muuten valmis siihen mutta tämä on asia, joka pidättelee minua. Apua!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin nätit ja pienet kuin isot ja rumasti roikkuvat.
T. Mies

Vierailija
22/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää pienistä tisseistä. Tykkää joku paskan syömisestäkin.

Mistäs me löydettäisiin sulle uudet aivot vanhojen tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nauramaan itsellesi niin itsetunto kasvaa. Ei itseltään pidä vaatia täydellisyyttä sen enempää kuin muiltakaan. Inhimillisyydessä on jotain parempaa kuin täydellisyys. Itsekin häpeilin joskus tissittömyyttäni mutta nykyään en edes mieti asiaa ikinä ja olen myös siirtynyt täysin toppauksettomiin liiveihin jotka eivät vääristele yhtään kokoani (myös se on luonnollisuudesta pitävien miesten mielestä seksikästä että pienirintaisena liikun todella kevyissä liiveissä joista rintani näkyvät käytännössä läpi ja liikkuvat vapaasti mitä isoilla rinnoilla ei voisi harrastaa). Tää nyt kuulostaa itsestänikin aika hämärältä vinkiltä mutta harrasta sitä seksiä aluksi sopivassa humalassa niin pystyt siihen estottomammin ja saat tuntea että se toinen haluaa sinua juuri tuollaisena, se on vähän noidankehä kun ihmiset jotka häpeävät vartaloaan ovat vain puoliksi mukana seksissä kun ajattelevat samalla ongelmiaan niin ei sekään ole seksikästä ja sen huomaa myös toisesta jolloin tuntuu entistä enemmän että ei ollut sen mielestä haluttava. Onnea yritykseen!

Vierailija
24/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Monikin mies tykkää pienistä ja siroista rinnoista. Pidät sen verran tiukkoja paitoja, että mieskandidaatti varmasti näkee rinnattomuutesi, ja jos sieltä vielä sen jälkeen ehdotellaan, niin anna mennä vaan. Kyllä mies tietää mitä on odotettavissa, ja varmaan tykkää vaan hyvää.

A-kuppi täällä, isompaan en vaihtais :)

Asiahan ei minulle kuulu, mutta jotenkin tulee ap:n viestistä tunne, että jos hän pystyisi pitämään tiukkoja paitoja, joista hänen rinnattomuutensa käy selvästi ilmi, hänellä ei olisi tätä ongelmaa. Veikkaanpa, että hän yrittää kaikin tavoin peittää pienirintaisuuttaan; toppaliiveillä, röyhelöyläosilla, dekolteen peittävillä huiveilla jne. Eikä varmaan käy uimahalleissa. 

ap: seksiä voi harrastaa paita päällä.

Totta, käytän vain topattuja liivejä sekä hiuveja. Suosikkipaitani ovat löysiä, tämän tyylisiä:

http://data.whicdn.com/images/200495346/large.jpg

http://data.whicdn.com/images/186167586/large.jpg

En ole myöskään käynyt uimassa kolmeen vuoteen, sillä en pidä rinnoistani enkä tunne oloani mukavaksi bikineissä vartaloni takia.

Miksi pitää olla bikinit, käytä uimapukua, kuten uimisessa on tarkoitus eikä tarkoitus keikistellä bikineissä altaan reunalla.

Mitä pahaa bikineissä keikistelyssä altaan reunalla on? Ei sillä, että sitä olisin pahemmin harrastanut, kun uinnin jälkeen minulla oli tapana peittää vartaloni. 

En käytä uimapukua, sillä kauniin mallisia, kuten tämä http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2013/06/karlie-kloss… vaikea löytää. Bikiniyläosista on usein myös helpompi löytää röyhelöitä http://www.vogue.com/wp-content/uploads/2012/07/bathing-suits-in-vogue-… rintojen todellisen koon voi peittää.

Vierailija
25/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Monikin mies tykkää pienistä ja siroista rinnoista. Pidät sen verran tiukkoja paitoja, että mieskandidaatti varmasti näkee rinnattomuutesi, ja jos sieltä vielä sen jälkeen ehdotellaan, niin anna mennä vaan. Kyllä mies tietää mitä on odotettavissa, ja varmaan tykkää vaan hyvää.

A-kuppi täällä, isompaan en vaihtais :)

Asiahan ei minulle kuulu, mutta jotenkin tulee ap:n viestistä tunne, että jos hän pystyisi pitämään tiukkoja paitoja, joista hänen rinnattomuutensa käy selvästi ilmi, hänellä ei olisi tätä ongelmaa. Veikkaanpa, että hän yrittää kaikin tavoin peittää pienirintaisuuttaan; toppaliiveillä, röyhelöyläosilla, dekolteen peittävillä huiveilla jne. Eikä varmaan käy uimahalleissa. 

ap: seksiä voi harrastaa paita päällä.

Totta, käytän vain topattuja liivejä sekä hiuveja. Suosikkipaitani ovat löysiä, tämän tyylisiä:

http://data.whicdn.com/images/200495346/large.jpg

http://data.whicdn.com/images/186167586/large.jpg

En ole myöskään käynyt uimassa kolmeen vuoteen, sillä en pidä rinnoistani enkä tunne oloani mukavaksi bikineissä vartaloni takia.

Miksi pitää olla bikinit, käytä uimapukua, kuten uimisessa on tarkoitus eikä tarkoitus keikistellä bikineissä altaan reunalla.

Mitä pahaa bikineissä keikistelyssä altaan reunalla on? Ei sillä, että sitä olisin pahemmin harrastanut, kun uinnin jälkeen minulla oli tapana peittää vartaloni. 

En käytä uimapukua, sillä kauniin mallisia, kuten tämä on vaikea löytää. 

http://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2013/06/karlie-kloss…;

Bikiniyläosista on usein myös helpompi löytää röyhelöitä, joilla rintojen todellisen koon voi peittää.

http://www.vogue.com/wp-content/uploads/2012/07/bathing-suits-in-vogue-…

Vierailija
26/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen silikooneja! :)

Vierailija
27/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herra nro 22 just todeksi todisti sen mitä minä taas isorintaisena roikkutissinä olen aina miettinytkin.

Että ole onnellinen niistä pienistä kiinteistä tisseistäsi.

Vierailija
28/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä. Hanki sinä persesilikoonit, ja rintalihasimplantit, käypä vielä pidennyttämässä kaluas virossa. 

Vierailija
29/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä haluaisin nähdä aapeen tissit.

t.m

Vierailija
30/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä. Hanki sinä persesilikoonit, ja rintalihasimplantit, käypä vielä pidennyttämässä kaluas virossa. 

Olen 22v nainen ja tyytyväinen silikoneihini. Muita toimenpiteitä en tarvitse! :)

Vierailija
31/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi kun et osaa edes kirjoittaa niitä oikein. 

Vierailija
32/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen tai niinkai se on helppo sanoa toisen äärilaidan toiselle. Minulla hävettää liian suuret rinnat. Alkoivat kasvamaan jo ala-asteella ja siitä lähtien olen ollut miesten tuijotuksen, vislausten ja kähminnän kohde.

Mitkään kaupan vaatteet eivät sovi minulle. Haluaisin, että minussa huomattaisiin muukin kuin rintavarustukseni. Kyllä. Myös naisten jatkuvan pilkan kohde olen.

Näistä syistä lisänä jatkuva niskasärky saatan päästä pienennysleikkaukseen. Ajattelin jotain b-c kuppia tämän hn tilalle.

Vierailija
33/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan oo riippu tissit, päin vastoin ihanan napakat ja kiinteät , nätit kun kännit nöpöttää pystyssä

Vierailija
34/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitten koolla ole mitään väliä, enkä ite ainakaan piittaa mistään DD-rinnoista - ennemmin A/B. Kai sit oon peppu/säärimies (kuulostaa ihan sairaalta)

-m38

Minkä kokoisia sitten kuvittelet DD-kupin rintojen olevan?

Todennäköisesti m38 kuvittelee "DD-rintojen" olevan erittäin suuret. Todellisuudessahan pelkällä kuppikirjaimella ei voi kuvata rintojen kokoa ja pienellä ympärysmitalla DD-kuppi ei ole iso, sen kokoinen mitä moni kuvittelee "C-kupin" rinnan kooksi. 

Vierailija
35/35 |
10.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo yleensä viisautta hyväksyä oma ulkonäkö. Minäkin vihasin teininä ja vielä pitkälle parikymppisenä vartaloani ja varsinkin rintojani. Päinvastoin kun ap:lla minulla on isot rinnat, ja ne ovat aika roikkuvat (monen tässäkin ketjussa haukkumat). En kuitenkaan välitä enää mitä joku ajattelee raskausarpisista roikkutisseistäni, nämä on minulle annettu ja näillä mennään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme