Miksi mies ehdottaa uutta tapaamista tyyliin otetaan joskus uusiksi?

Vierailija

Eikö ole tosissaan vai odottaako mun tekevän jonkun ehdotuksen aikataulujen suhteen?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Voin itsekin ensi tapaamisen jälkeen sanoa noin. Se on ainakin näin kypsemmillä kymmenillä tunnusteleva tapa lähestyä noin, eikä olla liian varma itsestään tai toisesta. Ja ikää siis liki 40v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voin itsekin ensi tapaamisen jälkeen sanoa noin. Se on ainakin näin kypsemmillä kymmenillä tunnusteleva tapa lähestyä noin, eikä olla liian varma itsestään tai toisesta. Ja ikää siis liki 40v.

Olen kohta taas liittymässä sinkkujen seuraan ja mitä ilmeisimmin kumppanin löytäminen käy entistä vaikeammaksi. Jos nuoret ei osaa ilmaista kiinnostusta, niin vanhemmiten näyttää taidot kaatuvan lopullisesti. On erittäin kiusallista, kun jo mielessä kerran dumpattu alkaakin soittelemaan viikon päästä, että otetaan uusiksi kun niin puhuttiin.

Vierailija

Olen kesällä sinkkuuntunut ja myönnän, että 20v kestäneen parisuhteen jälkeen olisin onnetonta tutustumisseuraa. Ei mtään small talking-taitoja tai tunnusteluja, vaan suoraa puhetta, kiitos. Jos sovitaan jotain, niin tehdään eli vaikkapa tapaaminen tiettynä päivänä tiettyyn aikaan. Ei mitään jokotaivai-pohdintoja, vaan edetään tai sitten ei edes ehdoteta mitään, ellei kiinnosta. Ikää kun jo yli 40v, niin ei tässä ole loputtomiin aikaa jahkata, aletaanko vai ei. Jos kiinnostava mies osuu kohdalle, niin jess.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kesällä sinkkuuntunut ja myönnän, että 20v kestäneen parisuhteen jälkeen olisin onnetonta tutustumisseuraa. Ei mtään small talking-taitoja tai tunnusteluja, vaan suoraa puhetta, kiitos. Jos sovitaan jotain, niin tehdään eli vaikkapa tapaaminen tiettynä päivänä tiettyyn aikaan. Ei mitään jokotaivai-pohdintoja, vaan edetään tai sitten ei edes ehdoteta mitään, ellei kiinnosta. Ikää kun jo yli 40v, niin ei tässä ole loputtomiin aikaa jahkata, aletaanko vai ei. Jos kiinnostava mies osuu kohdalle, niin jess.

Paljon laskutat, jos pidät topakan luennon mun miesystävälle? Hänellä ois tarvetta tuollaiselle puheelle :)

Vierailija

Naisena voin yhtä lailla ehdottaa tapaamista miehelle. Ei siinä mitään menetä, jos kysyy, haluatko tavata uudestaan. Kännykät mahdollistaa pitää yhteyttä ja sopia asioita hyvinkin lyhyellä varoitusajalla. Toista se on ollut kirjekyyhkyjen ja pullopostien aikakaudella.

JonnaMonna

Minä ymmärtäisin tuon niin, ettei mies ole hirveän kiinnostunut (ei halua nähdä heti seuraavana lauantaina), mutta haluaa pitää oven vielä auki, jos ei parempaakaan löydä. Ei jatkoon.

Satunnainen käyttäjä
Seuraa 
Liittynyt4.9.2015

Mulle ois ihan selvää, ettei ole kovinkaan kiinnostunut. Kuulostaa melkein pelkältä seksinhakuseuralta. Heivaisin heti. Kerran kävi niin, että tummassa yössä päädyin erään miehen kotiin ja mies halusi seksiä, johon suostuin. Mies ei vaikuttanut minun tyyppiseltäni, joten sanoin, etten tunne kiinnostusta tavata uudestaan. Mutta mies jäljitti minut ja tästä imarreltuna suostuin tapaamaan miehen uudestaan ja mies halusi viettää aikaa kanssani ja lisää seksiä. 

Ajattelin, että ehkä tästä voisi jotain kehkeytyäkin, ehkä. Ihan pian mies sanoi kuitenkn tapaavansa jonkun toisen naisen, ja että heillä olisi seksiä! Mies siis oletti, että mä haluan tutustua häneen kun hän näkee samaan aikaan muitakin naisia seksin merkeissä kuin minua! Aika outo mies. Hän tosiaan halusi viettää aikaa kanssani ja puhui jo suhteestakin ei suoraan, mutta niin, että ymmärsin että kelpaisin suhdetta ajatellen, mutta kun en niin nopeasti lämmennyt hänelle niin meni möläyttämään toisesta naisesta. En ymmärtänyt koskaan, miksi hän sitten ajatteli edes suhdetta kanssani! 

Kun tajusin, että mies nai samaan aikaan muita en ollut hänestä enää mahdollisuudenkaan vertaa kiinnostunut, enkä ymmärtänyt, miksi mies luuli, että jatkan mahdollisuuden kehittelyä hänen kerrottuaan naivansa muitakin. Hän itse siinä se primus motor kuitenkin oli. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo säännöt on vaihtunu tässä välissä, täälläkin nelikymppisenä eronnut ja aivan pihalla kaikesta pelailusta.

Vierailija

Ite olin eilen treffeillä miehen kanssa. Mukava tyyppi, mutta ei nyt mikään tajuntaa räjäyttävä. Naama oli melko babyface 28-vuotiaaksi. Päätin jo puoli välissä treffejä että en taida haluta nähdä uudestaan. Illalla kun tiet erkani sanoin juurikin että "oli kivaa, otetaan joskus uusiksi". Tarkoitin että oli kivaa, mut ei kiitos. Uskoisin, että miehet tarkoittaa samaa sanoessaan noin.

Vierailija

Minulle olis ainakin aivan sama millaisiksi "säännöt" olisivat vaihtuneet, toimisin joka tapauksessa omilla säännöilläni asiassa - aivan kuten olen aina tehnyt. Jos joku pitää minua naurettavana tms niin aivan rauhassa, niin minäkin häntä, joka jotain sääntöjä miettii. t. Nelikymppinen nainen

M39

Huomaatteko 11 ja 13 viesteissänne, millasen kuvan olette antaneet miehelle. Sanopa nainen mitä tahansa, ei se sitä kuitenkaan tarkoita? Tämänkö te haluatte miehille opettaa naisesta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat