Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko vahinkoraskaus sinulle katastrofi?

Vierailija
09.10.2015 |

Kerro myös ikäsi ja elämäntilanteesi.

Itse olen 24 ja todellakin olisi katastrofi ja varmasti tekisin abortin. Opinnot on täysin kesken enkä tiedä haluanko lapsia ikinä. Täytyy toivoa, ettei ehkäisy petä :D

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyksissäni olisin, kun vaihdevuodetkin jo painaa päälle. Mutta aborttiin se taitaisi päätyä, eikä olisi sillä tavalla mikään katastrofi.

N50

Vierailija
22/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Haluaisin vielä joku päivä lapsia ja uskon että minusta tulee hyvä äiti. Minulla on hieman lainaa jotka saan maksettua parissa vuodessa pois joten mielummin odottaisin sen ajan ainakin. En ole suhteessakaan nyt ja tasapainoista suhdetta toivoisin.. ikää 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. En halua lapsia. Nautin elämässäni nimenomaan vapaudesta mennä ja tehdä mitä huvittaa, enkä halua siihen lasta rajoittamaan menoa ja viemään kaikkia rahoja. Mulle riittää, että mulla on 3 ihanaa kummilasta, joiden kanssa voi viettää aikaa säännöllisesti. En myöskään usko, että minusta tulisi hyvä äiti useammastakin syystä, joten hyvä vaan, jos lapsenkaipuu pysyykin poissa.

N29

Vierailija
24/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Sen lisäksi, että olen neitsyt, minulla on lääkitys, jonka aikana ei saa tulla raskaaksi. Eli yllätysraskaus tässä elämäntilanteessa tarkoittaisi kai sitten sitä, että minut raiskattaisiin ja tulisin raskaaksi jälkiehkäisystä huolimatta. 

Vierailija
25/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen vahinkoraskaudesta. Olen 36v, meillä on kaksi lasta ja mies on ilmoittanut, että siihen jää eikä kolmannesta keskustella (tulee riita joka kerta). Joten olen alistunut kahteen lapseen enkä enää kolmannesta miehelleni puhu. Joten jos jostain luonnon oikusta tulisin kierukasta huolimatta raskaaksi, olisin onnellinen, enkä aborttia tekisi. Tod.näk. mies sopeutuisi asiaan, eikä voisi minuakaan asiasta tai painostamisesta tms. syyttää.

Vierailija
26/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. Kaksi lasta on. Toivon kolmatta. Mies ei.

Vierailija
27/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se sinänsä kun asunto jäis pieneksi ja opiskelukuviot pitäisi taas miettiä uusiksi. Mutta selvittiin tästä ekasta "vahingosta" niin uskon että selvittäisiin toisestakin :)

Vierailija
28/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kuormittavaa. Esikoinen on kaksivuotias ja kuopuksen kanssa tulin juuri synnäriltä kotiin. Lapsiluvun olisi tarkoitus jäädä kahteen. Aborttia en kuitenkaan teettäisi, joten ehkä sitä jotenkin selvittäisiin.

Vierailija
29/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi katastrofi ja hankkisin abortin. Kaksi lasta (10v ja 11v, itse 31).

Meillä on lasten kanssa niin aikaavievää harrastetta, että vauva ei tosiaan sopisi kuvioon, vaikka mies kolmatta kinuaakin. Tyttären kanssa yhteinen hevonen, jonka kanssa touhutessa päivät ja illat hujahtaa. Tästä luksuksesta en ole valmis luopumaan; vaipparallit on taaksejäänyttä elämää.

Vierailija
30/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aborttia piti hakea ja jos myönnettiin se tehtiin. Nykyisin ilmeisesti sen saa aina ja voi tehdä itse. Olen luullut, että edelleen aborttiin tarvitaan lupa ja vaikka se lopulta tapahtuisi kotona, sitä ei ihan itse tehtäisi. Eli lääke ( myrkky) saataisiin sairaalasta. Mutta todennäköisesti näin ei olekkaan, koska abortit tehdään eikä teetetä tai niitä anota. Vahinkoraskauksia sinänsä ei ole, koska jokainen tietää miten raskaaksi tullaan. Ja jokainen tietää, että mikään ehkäisy ei ole täydellisen varma.

Vierailija
31/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ja ajatus oli, että tämän jälkeen on lapsiluku täysi. Olisihan se järkytys, jos ehkäisystä huolimatta tulisin vielä kolmannen kerran raskaaksi, se kun on osoittautunut haastavaksi ihan ilman ehkäisyäkin :D

En kuitenkaan usko, että voisin tehdä aborttia.

Vierailija
32/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v ja mulla on alle vuoden ikäinen lapsi. En erityisesti nauti äitiydestä ja raskaus sekä synnytys menivät ihan v***iksi. Raskaus olisi katastrofi. Tekisin varmaan abortin ja sen jälkeen itsarin syyllisyydentunnoissani.

33/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi katastrofi. Esikoiseni on nyt vajaan kuukauden ja on koliikkilapsi. Abortin joutuisin varmasi tekemään, en haluaisi ottaa riskiä että tulee toinen koliikkivauva ja esikoinenkin olisi vielä pieni.

Vierailija
34/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi, tosin nyt olen tarkoituksella raskaana. Ikää 21, yksi lapsi löytyy, toinen syntyy ens vuoden alussa. :)

Vierailija
35/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias, lukiossa abivuosi meneillään. Ei varmaan ees tarvitse sanoa, että katastrofihan raskaus olisi.

Vierailija
36/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis se aika ikävää kun mies on käynyt vasektomiassa jo kaksosten jälkeen ja ollaan jo liian vanhoja lapsia saamaan, mutta kyllä olen elämäni aikana ennenkin abortin joutunut tekemään, eikä maailma siihen kaatunut.

Vierailija
37/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi katastrofi, koska abortti.

Miten niin koska? Siis onko sellainen tehty?

7 vastaa. Aborttia ei ole tehty, koska huolehdin ehkäisystä ja raskautta ei ole tullut. Jos kuitenkin kaikesta huolimatta tulisin raskaaksi, se ei olisi mikään katastrofi koska nykymenetelmin raskauden voi keskeyttää.

Vierailija
38/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoraskaus ei olisi katastrofi, mutta en halua lapsia niin tekisin abortin. Olen myös seurustellut nykyisen kumppani kanssa alle puoli vuotta, joten ei ehkä siinäkään mielessä. Epäilen vahvasti, että kumppanini saattaa alkaa toivoa tälläistä yllätystä jossain vaiheessa. Ja kyllä olen tehnyt hyvin selväksi hänelle heti alussa, etten tee lapsia.

Ikää on 30.

Vierailija
39/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olis se aika ikävää kun mies on käynyt vasektomiassa jo kaksosten jälkeen ja ollaan jo liian vanhoja lapsia saamaan, mutta kyllä olen elämäni aikana ennenkin abortin joutunut tekemään, eikä maailma siihen kaatunut.

Ehkä kuitenkin teettämään.

Vierailija
40/48 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkoraskaus ei olisi katastrofi, mutta en halua lapsia niin tekisin abortin. Olen myös seurustellut nykyisen kumppani kanssa alle puoli vuotta, joten ei ehkä siinäkään mielessä. Epäilen vahvasti, että kumppanini saattaa alkaa toivoa tälläistä yllätystä jossain vaiheessa. Ja kyllä olen tehnyt hyvin selväksi hänelle heti alussa, etten tee lapsia.

Ikää on 30.

Itsekö tekisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä