Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kerro myös ikäsi ja elämäntilanteesi.

Itse olen 24 ja todellakin olisi katastrofi ja varmasti tekisin abortin. Opinnot on täysin kesken enkä tiedä haluanko lapsia ikinä. Täytyy toivoa, ettei ehkäisy petä :D

• ylös 22
  • alas 9

Sivut

Kommentit (48)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

17-vuotiaan ainokaisen äitinä ( 36-vuotiaana näin päättäneenä) olisi täysin nono.

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

No, olen 34v ja meillä on kolme alle kouluikäistä lasta. Aborttia en tekisi, mutta menisihän siinä uusiksi asunto, auto ja työkuviot. Mieluummin siis näin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nono tarkoittaa?

Oliskohan tuota enklantia, "nou-nou".

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Ei jos olisin pysyvässä parisuhteessa. Nyt olen ollut 10 vuotta sinkkuna, joten ihmehän tuollainen olisi.

Vierailija

Minulla on yksi lapsi. En kannata aborttia, mutta tekisin sen varmaankin. Synnytys oli aivan helvetillinen ja meinasin kuolla. Olin puoli vuotta synnytyksen jälkeen vuodepotilaana. En aio ottaa riskiä samasta uudelleen. Mieheni on samoilla linjoilla: parempi olla vaimo ja yksi lapsi kuin kaksi äiditöntä lasta.

• ylös 21
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi katastrofi, koska abortti.

Miten niin koska? Siis onko sellainen tehty?

Vierailija

Meillä on pienet lapset 2-vuotias ja 8-kuinen. Olisi aikamoinen katastrofi, jos tähän vielä kolmas tulisi. Joutuisin ehkä tekemään abortin, koska voimavarani eivät riittäisi kolmannen pienen hoitoon. Päätös olisi kuitenkin hyvin vaikea.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi lapsi. En kannata aborttia, mutta tekisin sen varmaankin. Synnytys oli aivan helvetillinen ja meinasin kuolla. Olin puoli vuotta synnytyksen jälkeen vuodepotilaana. En aio ottaa riskiä samasta uudelleen. Mieheni on samoilla linjoilla: parempi olla vaimo ja yksi lapsi kuin kaksi äiditöntä lasta.

En voi ymmärtää miksi te niitä itse teette, kun nykyisin on mahdollisuus hankkia sellainan turvallisesti ihan terveydenhoidon kautta.

• ylös 3
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää miksi te niitä itse teette, kun nykyisin on mahdollisuus hankkia sellainan turvallisesti ihan terveydenhoidon kautta.

No oletpa tosi hauska ja naseva.

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Kyllä se nyt olisi aika epätoivottavaa. Ainokainen on 1v ja aloitan tammikuussa uudessa hyvässä työpaikassa. Olisi noloa jäädä heti äitiyslomalle. Joskus ensi vuonna ei olisi niin katastrofi enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletpa tosi hauska ja naseva.

Kuinka niin?

Vierailija

Olisi se. Minut on steriloitu pari vuotta sitten, ikää on 41 vuotta, kaikki kolme lasta ovat jo koululaisia ja en todellakaan haluaisi enää yhtään hankalaa raskautta, karmeaa synnytystä, vuoden imetystä ja muutamaa vuotta hiekkalaatikon reunalla istuen.. Mutta jos näin nyt sattuisi jostakin täysin ihmeellisestä syystä, niin lapsi olisi kyllä paikkansa ansainnut ja tervetullut perheeseemme.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Olen lesbo enkä harrasta seksiä miesten kanssa, joten siltä kannalta se olisi todellinen katastrofi. Toisaalta en ole myöskään yli parinkymmnen ikävuoden aikana seurustellut, joten sikälikin lapsi tähän elämäntilanteeseen olisi hyvin eriskummillista.

Vierailija

Ei olisi. Olen 35 ja lapsi olisi kiva, mutta suunniteltu lapsi ei tule kyseeseen, koska se ei olisi vastuullista oman elämäntilanteeni eikä miehen elämäntilanteen takia. Köyhyys ei olisi kiva lähtökohta, vaikka epäilemättä vahingon sattuessa jotenkin selvittäisiin. Aborttia en tekisi.

Sivut