Mitä saippuaa teidän lavuaarin reunalta löytyy tällä hetkellä?
Meillä on 3 litran pönikästä kaadettu laventelintuoksuista saippuaa pumppupulloon.
Kommentit (76)
Dermosilin kaurasaippua. Ihana tuoksu :)
Palmolive Aloe Vera (joku extra hygiene, ei tarvis olla, mutta näköjään tuo "aloeuute" tekee tuosta extrahygieenisen :D )
Neutral.
Oikein ällöttää kun joskus kylässä pitää pestä kädet jollain ripulikakan hajuisella "mustikkasaippualla", ja laventelistakin tulee mieleen vain työharjoittelu brittiläisessä hoivakodissa joissa kuolevan, pesemättömän, eritteissään makaavan ihmisen haju peitettiin laventeli-tuoksusuihkeella omaisten vieraillessa. Voimakkaat hajut käsissä on hyvin häiritseviä!
Dermosilin voidemainen saippua pumppupullossa, joka käy käsille ja kokovartalolle ja narussa roikkuva, ranskalainen aasinmaito palasaippua ovat tällä hetkellä wc:n lavuaarin reunalla. Sitten hyllyssä on parempi käsisaippua Savon de Marseillen grape-tuoksuinen nestesaippua.
Keittiön tiskipöydän reunalla on Dermosilin nestemäinen keittiösaippua pumppupullossa.
Tuoksuton nestesaippua, jossa muutama tippa eteeristä neroliöljyä <3
Bliw valkovuokko ja palasaippuana Urtekram Rose
bliw sitruuna lime, lähtee epämiellyttävät tuoksut käsistä, sipuli ym.
Bliwin mansikkapaikka mökillä. Ihana!
Kylppärissä näköjään Cien Handwash Sensitive. Varmaan jotain samankaltaista wc:ssä ja keittiössä.
Acon Neroli blossom -tuoksuinen pumppupullo.
Dermosiliä kaikki: puolukkasaippua, likaisten käsien saippua ja lasten mustekalasaippua. Yläkerrassa taitaa olla se musta Living.
Minä olen siirtynyt ranskalaiseen marseille-palasaippuaan, ei tule muovijätettä, se kestää kauemmin eikä kuivata käsiä. Sitä voi käyttää myös tahranpoistoon vaatteissa ja pikkupyykkiin, kätevä matkoilla.
Aito Marseille-saippua valmistetaan oliiviöljystä ja soodasta, se ei sisällä väriaineita, hajusteita, petrokemian aineita eikä parabeeneja. Se on hypoallerginen ja 28 tunnissa biohajoava.
Tokmannin Priimasaippua, "oliivi." Maksaa euron, 500ml (isompi kuin palmolivet ym.) Hyvä tuoksu, ei ole ohutta lirua (puhdistaa hyvin) ja hellävarainen jopa mun kuivalle iholle.
Sama juttu! Bliwin tuoksut on ihania ja suosin ympäristöystävällisempää. Tuoksusta on tingi.