Mitä saippuaa teidän lavuaarin reunalta löytyy tällä hetkellä?
Meillä on 3 litran pönikästä kaadettu laventelintuoksuista saippuaa pumppupulloon.
Kommentit (76)
Blivin sinistä kaadettuna Palmoliven akvaariopulloon. Ipanan toive.
Meilläkin Bliw, sellainen vihreä, en muista mikä tuoksu. Suosin kotimaista.
Toisessa vessassa on Durancen raparperi-kvitteni palasaippua ja toisessa Compagnie du Provencen Verbena-nestesaippua.
Yleensä vain nestesaippuaa, mutta nyt sattuu olemaan perinteinen palasaippua poikkeuksellisesti.
Keittiön tiskialtaan reunalla on Methodin Sweetwater-vaahtoava nestesaippua
Sitä vihreää uutta Bliwiä, jota ilman mikään kylppäri ei ole mainoksen mukaan edustuskunnossa. Meillä ei vain logoa näe, sillä sen sisältö on kaadettu mustaan posliiniseen kissasaippuapulloon, jonka olen saanut lahjaksi.
Erisan ja Sebamed. Eivät kuivata käsiä.
Mustikka-nestesaippuaa. Sellainen halpistötsä, jota pitää painaa n. 999 kertaa ennenkuin se alkaa antaa saippuaa.
Lactoline pesuneste. En ole jaksanut ostaa käsisaippuaa.
Lidlin oliivinestesaippua melkein lopussa ja sitten toista halpissaippuaa, merkkiä en muista.
lapsille sitä vaahtoavaa saippuaa missä on krokotiilin kuva. Palmolive taitaa olla. sitten on Dovea kun maksoin euron Cittarissa lisäksi .v
Methodin laventelia ja Methodin sea mineralsia.
kirk's original coco castile fragance free saippua
Dove on mun suosikki. Tuoksuu hyvältä ja sopii mun kuivalle iholle.
Kenelläkään ei siis esimerkiksi p*rsesaippuaa?
(toiseen ketjuun viitaten)
Löysin euronkaupasta ihanaa appelsiinin tuoksuista Lux palasaippuaa. Luulin ettei Luxia ole enää valmistettu kymmeniin vuosiin.
Joku bliw, en muista mikä. Oli täyttöpakkaus jonka kippasin puolen litran pumppupulloon.