Ärsyttää noi kaalimato mainokset

Vierailija

Sanoma taitaa kuvitella, ettei kenelläkään täällä ole muuten seksielämää.

Kommentit (10)

Vierailija

Ja sitten pitää aloittaa pari "mikä olisi hyvä seksilelu miehelle/aloitte lijalle/kotiäidille/pariskunnalle?" -ketjua, joihin voi vastailla kaalimadon linkeillä. Hotlips ja outohuone tietysti kilpaa mukana. 

Vierailija

Adblock tai vielä parempi Ghostery. Mutta kiitti tiedosta, muakin ärsyttäisi jos näkisin seksitarvikkeiden mainontaa vauva-nimisellä foorumilla. Ei mitään makua. Palsta boikottiin itseltäni toistaiseksi.

Vierailija

Oletko muuten huomannut, että suuri osa sivun mainoksista on sellaisilta sivustoilta, joissa olet vieraillut? Minä olen surffaillut viime päivinä ahkerasti vauvantarvikeliikkeitä, ja se näkyy nyt mainoksissa. Vähän mietittävää...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko muuten huomannut, että suuri osa sivun mainoksista on sellaisilta sivustoilta, joissa olet vieraillut? Minä olen surffaillut viime päivinä ahkerasti vauvantarvikeliikkeitä, ja se näkyy nyt mainoksissa. Vähän mietittävää...

Joo, seuraavat hakuja/ käyntejä ja kohdentavat mainoksia. Saman olen huomannut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, seuraavat hakuja/ käyntejä ja kohdentavat mainoksia. Saman olen huomannut. 

Vauva.fi:n etusivulla, aihe vapaan etusivulla sekä keskusteluketjun sisällä näyttäisi olevan vain kolme seuraajaa: ADTECH; Google Manager ja MyFonts Counter. (Oikeasti seuraajia on enemmän, mutta ekan latauksen ja eston jälkeen pysyvät piilossa.) Iltalehden etusivulla seuraajia on 15, joka on vielä pieni luku ulkomaisiin suosittuihin kaupallisiin sivustoihin verrattuna, joissa seuraajia voi olla monia  kymmeniä. Jopa Helsinki.fi-sivulla on ainakin neljä seuraajaa, toki Google Tag Manager aina joka paikassa. Samoin yliopistojen kotisivuilla on aina Google Tag Manager tai Google Analytics keräämässä tietoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Tämä on yksi ylisuvaitsevaisuuden propagandistinen aivopesumuoto.

Seksin osalta kyse on jo pitkään ollut pakkosuvakeista. Kaikkien pitää hyväksyä kaupallinen seksi ja kaikilla pitää olla erikoisia seksimieltymyksiä. Ja kaikki ovat pohjimmiltaan biseksuaaleja ja siksi kaikkien pitäisi kokeilla seksiä myös samaa sukupuolta olevien kanssa. Jne..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat