Ruotsissa jahdataan terroristiepäiltyjä

saanis

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/2015100920494008_ul.shtml

Kuinkahan paljon näitä on livahtanut Suomen puolellekin? Tai Sipilähän ihan kutsui..

Kommentit (9)

Vierailija

Alkoi jo aikoinaan ärsyttää tuo "Sitä saa mitä tilaa"-hokema, mutta voi voi, kuinka sopii Suomen tilanteeseen niin hyvin. Kohta pommit paukkuu ja kurkkuja leikataan. Hys hys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Alkoi jo aikoinaan ärsyttää tuo "Sitä saa mitä tilaa"-hokema, mutta voi voi, kuinka sopii Suomen tilanteeseen niin hyvin. Kohta pommit paukkuu ja kurkkuja leikataan. Hys hys.

Persuthan on tehneet tosi monia toimia mamupolitiikan kiristämiseksi. Perheenyhdistämisiä tiukennetaan, hakemusten käsittelyä ja hylkäämisiä nopeutetaan, palautussopimukset Irakin, Somalian ja Afganistanin kanssa ovat tekeillä, tulijoiden sos. etuuksia alennetaan ...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuthan on tehneet tosi monia toimia mamupolitiikan kiristämiseksi. Perheenyhdistämisiä tiukennetaan, hakemusten käsittelyä ja hylkäämisiä nopeutetaan, palautussopimukset Irakin, Somalian ja Afganistanin kanssa ovat tekeillä, tulijoiden sos. etuuksia alennetaan ...

Pakko tunnustaa, oon itse persu :D ja vielä uskon näihin (tuleviin) toimenpiteisiin! Siis jos nyt sarkasmia viljelit? Heittäkää kivet jo, mulla on kilpi :D

Vierailija

Eihän meille tule näitä,niin kun ei tule no-go alueitakaan, meille tulee vain hyperammattilaisia, astronauttikirurgeja, niinhän meille on toitotettu.

Vierailija

Teidän täytyy ymmärtää että näillä ihmisillä on AITO HÄTÄ. Heitä jahtaavat media, poliisi ja viranomaiset. Kun on hätä pitää auttaa !

WELCOME WELCOME WELCOME WELCOME SWEDEN REFUGEES WELCOME

WE HAVE A DRIIIIIIM !!! ISIS WELCOM JIHAD WELCUM

WE LOVE YOU. WOMEN OF FINLAND SAY WELCOME. DAUGHTERS OF FINLAND SAY WELCOME.

MULTIPPELI YHTEISKUNTA ON HJYVÄ !!!

EI MULLA MUUTA !!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat