Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

To-illan "aivot nollille"-kysymys. Missä iässä ostit ensimmäisen kortsupakkasi?

Vierailija

Itse taisin olla 19.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

En oo koskaan ostanu, olen 27 :D tosin seksiä olen harrastanu 90% naisten kanssa, miespelleilyt on menny näytekortsuilla/miehen hommaamilla.

Vierailija

Mä olen 24v nainen. 11 seksikumppania ja 3 vuotta kestänyt parisuhde ja en ole kertaakaan elämässäni ostanut kondomeja! En oikein tiedä miksi. Niitä on aina saanut jostakin ilmaiseksi ja miehillä on niitä ollut. Koskaan en ole harrastanut kortsutonta seksiä kenenkään kanssa nykyistä kumppaniani lukuunottamatta.

Kahdesti on tullut vastaan tilanne jossa petihommat o pitänyt jättää tekemättä kun kummallakaan ei ole ollut kortsua. Ehkä pitäisi joskus käydä ostamassa paketti!

Vierailija

Minäkään en ole koskaan ostanut. Miehet ovat hoitaneet sen puolen hyvin ja he myös tietänevät parhaiten mikä koko on paras. Ei minulla ole montaa suhdetta ollut ja viimeisin on kestänyt lähes 20 vuotta, joten olemme käyttäneet muita ehkäisykeinoja tarvittaessa. N41

Vierailija

Mä ostin Ikaalisten kylpylän välipala-automaatista n. 12-vuotiaana. Muistan kun kortsujen parasta ennen oli vuosi 2005 ja mietin kuumeisesti olisinko vielä 16-vuotiaana neitsyt eikä kortsuille tulisikaan tarvetta. 😣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

24v :D Juhlistin tuoretta sinkkuuttani silloin.

Mulla sama. Lähdin ulkomaille kesäharjoitteluun ja koko paketti meni kerralla kun tapasin kesäheilani. Sitten pitikin hankkia lisää paikallisia kortsuja loppukesäksi. :)

Odotin tarpeeksi kauan

21v. Hyvin kuluivat omassa käytössä. Pari tuolla on vielä tallessa jos tarve tulee. (Olen siis vakituisessa suhteessa ekan poikaystäväni kanssa, nyt vähän mukavampi ehkäisykeino käytössä)

Vierailija

Silloin kun aloitin seksielämän eli 17v. Yllättävää miten monet jättäneet asian pelkästään miehen vastuulle. 

Vierailija

16-vuotiaana. Jouduin ostamaan myös kaverilleni joka oli saman ikäinen mutta ei kehdannut omiaan ostaa. Todellakin halusin pitää huolen että ehkäisyvälineitä on. Suhteessa olin tuolloin.

Vierailija

Minäkään en ole ikinä ostanut. Ekalla kumppanilla oli kortsut mukana ja tokasta tulikin vahingossa mun mies, jonka kanssa mentiin alkuun paljaalla ja toivottiin parasta, mutta aika nopeasti hommasin pillerit. Onneksi en tullut raskaaksi, tyhmä nuori minä. Jostain syystä se kortonkien ostaminen nolotti liikaa. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat