Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudoin väärään numeroon lähetetty viesti jonka olette saaneet?

Vierailija
08.10.2015 |

:)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin alueeni taksikeskuksen palvelin sekosi ja sen seurauksena järjestelmä sitten lähetteli itsekseen viestejä aiemmin taksin tilanneiden numeroihin. Olin silloin oikeasti ollut koko illan kotona joten oli joka kerta viestin tullessa pakko nousta ylös sängystä ja käydä parvekkeelta katsomassa ettei pihassani todella ole taksi odottamassa kun useampaan kertaan tuli ensin viesti että taksi x saapuu x minuutin kuluttua ja hetken päästä sitten että taksi x on saapunut... Luulin oikeasti jonkun tilanneen tahallaan tai vahingossa taksin nimelläni tai numerollani kunnes asia sitten selvisi seuraavan päivän lehdestä.

Vierailija
42/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salaiseen numerooni tuli tekstari joltain lemmekkäältä ukolta. Vahinko oli jo tapahtunut, joten laitoin ihan ystävällisesti sille, että sulla on varmaan numero väärin, tarkasta se. Ukko alkoi pommittaa *ittuiluviestein, kun en hänen rakkaudestaan välittänyt. Estin sen sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle soitti joskus joku ilmeisesti vahvasti kännissä oleva mies joka kyseli muistanko vielä lauantai illan hänen kanssaan. olin varmaankin jotain 13 tuolloin.