Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on oudoin väärään numeroon lähetetty viesti jonka olette saaneet?

Vierailija
08.10.2015 |

:)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vuosi sitten oli niin huono puhelin, että tuli väsyneenä lähetettyä viestejä väärään numeroon... nyt ei onneksi enää, kun viestit pysyy useimmiten ketjussa ja sen kun vaan vastaa niihin.

Vierailija
22/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan ole tullut vääriä viestejä. Itse olen lähettänyt pari kertaa, mutta en onneksi mitään dramaattista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli saapumisilmoitus postiin, Turkuun. Asun itse 300km päässä 😄

Vierailija
24/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui, kun kännykät olivat uusi ilmiö. Viestit eivät olleet kovin outoja, mutta niiden seuraukset olivat. Minulla oli työpuhelin, joka otti vastaan puheluita työnumerooni ja salaiseen kotinumerooni. Yömyöhällä tuli viesti "Varkaus, Varkaus, Varkaus" ja hetken kuluttua lipevä rakkausruno. Vastasin, että taitaa olla väärä numero. Puhelin soi ja raivokas miesääni vaati minulta vastausta kysymykseen, miksi nyt muka oli väärä numero, kun äsken oli ihan oikea. Puhelimeni soi muutamana yönä silloin tällöin, mutten vastannut enää, kun ei numeroakaan näkynyt.

Muutaman päivän kuluttua pomoni tuli kertomaan saaneensa puhelun, jonka mukaan minä olin häiriköinyt erästä naista jo monta päivää ja erityisesti yötä ja poliisille oli jo ilmoitettu. Soitin tuolle naiselle, joka myönsi, etten kuulostanut ollenkaan siltä mieheltä, joka häntä oli häiriköinyt, ja pomonikin uskoi. Koskaan ei selvinnyt, miten häirikkö oli onnistunut saamaan numerot noin ristinin.

Vierailija
25/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole saanut vääriä viestejä, mutta olen kerran lähettänyt exälle tarkoitetun viestin väärälle henkilölle. Siinä taisi lukea jotain "Ok, niin mäkin sua " tms. Eli ei mitään extra noloa onneksi. :D

Vierailija
26/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole saanut väärään numeroon tulleita viestejä, mutta kerran lähetin toisessa kaupungissa asuvalle ystävälle "rakas! tuo tullessasi närästyslääkettä ja vaippoja"-viestin. joo, miehelle sen piti mennä. kaveri soitti nauraen että " voi rakas, kun on tätä välimatkaa" :D

Vierailija
27/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen saanut tekstarina lomatervehdyksen tuntemattomilta ja sähköpostiin tilausvahvistuksen lastenkutsuista.

Vierailija
28/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain onnittelut kaksosten syntymästä. Hetken aikaa kurkkua kuristi kunnes selvisi että viesti oli tarkoitettu samassa kaupungissa asuvalle täyskaimalle.

Mies-78

Vierailija
29/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Santerilla on nyt edelleen ongelmia ja haluaisin selvittää nämä asiat!!! Soitathan minulle niin kerron sitten mitä tehdään kun mä olen nyt seitsemän vuotta tämän asian kanssa tapellut ja olisi kiva kun vastaisit!!!! T. Santerin äiti"

- N22

Vierailija
30/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi oli tosi nasta kokemus, mut enskerralla enemmän sähkövirtaa jormaan ja isompi dildo." Että semmoista... Vaihdoin numeron hyvin nopeasti.

Vierailija
31/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, voiko ottaa ponin ulkolutettavaksi. En antanut lupaa.

Vierailija
32/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenahotellin ovikoodi. Joku ei sitten ollut uskaltanut antaa omaa puhelinnumeroaan varaessaan huonetta? Harmi että hotelli sijaitsi toisella puolella Suomea, muuten olisin kyllä mennyt pokkana koppaamaan huoneen itselleni.

Vierailija
33/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan kun tästä on vuosia, mutta jotenkin näin : "Meidän Emppu alkoi kotona itkeä ja kävi ilmi että hän oli ottanut teidän tytön laatikosta kaksi pinniä itselleen. Pidin tiukan keskustelun varastamisesta, sopiiko tänään vielä tulla palauttamaan pinnit ja pyytämään anteeksi?" Vastasin että pinnit kelpaa aina, mutta minulla on vaan poikia joten onkohan nyt kuitenkin tullut väärään numeroon?

Vierailija
34/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jokunen vuosi sitten viestin liittyen johonkin pääsykokeiden preppauskurssiin, siis se tuli ihan siltä taholta joka niitä kursseja järjestää. Olin todella hämmästynyt ja hyvä etten alkanut soittelemaan asiasta heille päin, olin harkinnut melko tarkkaan joko hakisin sellaiselle kurssille ja kouluun. Eiköhän seuraavana päivänä ollut sitte jossain lehdessä juttua että siellä oli ollut häiriöitä masiinassa mistä niitä viestejä lähetellään, ja aivan randomit oli niitä saaneet. En sitä vain ymmärrä mistä he minun numeron sai kun en kuitenkaan ole aiemminkaan hakenut sellaisille kursseille, en nytkään. Valmennuskurssit, mitä ne on kun ei aivot pelaa tähän aikaan päivästä vielä ihan täysiä :D

Vierailija
35/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erään semi-julkkiksen kaima ( sama etu-sekä sukunimi) ja mulle joskus tuli mm.pyyntöjä luennoida jossain tilaisuudessa, hänen kuntosalinsa jäsentiedotteita ja kerran jopa kutsu johonkin TV/elokuvagaalaan :)

Ei kai kukaan usko? Ei gaalakutsuja tekstareilla laiteta.

Vierailija
36/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhtenä juhannuksena ihanan romanttisen viestin, jossa muisteltiin edellisvuoden juhannusta sen henkilön kanssa, jolle viesti oli tarkoitettu. Olisinpa minä ollut se kohde, niin kauniisti oli kirjoitettu.

Vierailija
37/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiseen numeroon tuli aina silloin tällöin viestejä joltain teinitytöltä joka kuvitteli viestittäneensä kaverilleen. Aika moneen kertaan sille viestittelin, että tuli (taas) väärään numeroon mutta viestit jatkui niin kauan kunnes vaihdoin numeroa. Mm. synttärionnitteluviestiä ja "saanko lainata sitä sun sinistä juhlamekkoa?"-viestiä muistan pukanneen.

Hei mulle tuli joskus ihan samanlaisia. Pari kertaa soitinkin ja kyselin että etkö nyt yksinkertaisesti ymmärrä ettei ole sen numero kenen kuvittelet.

Vierailija
38/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku olisi halunnut ostaa kannabista.

Vierailija
39/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viime vappuna kolmelta eri mieheltä jotain ylilipeviä viestejä, joissa kertoivat mitä haluavat tehdä mulle. Tarkistin fonectasta numerot ja yksikään ei ollut tuttu ja asuivatkin eri puolilla suomea.
Poikaystävälle tuli joskus viesti joltain naiselta, että voisi edes jotain yhteyttä pitää, kun heillä on yhteinen lapsikin. Oli vastannut vain, ettei sillä oo lapsia sen kans.

Vierailija
40/43 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minkä kokoiset tissit sulla on? T: Timo", joltain täysin tuntemattomalta.

Tää Timo taitaakin olla aikamoinen viestittelijä. Mulla oli Torissa myynnissä juhlamekko ja sain hyvin samantyylisen viestin :)