Mies 29v + 1v miettii; mies pisti Fazeria poskeen

Vierailija

Ja huuhteli energiajuomalla.

Jo monta viikkoa kahveille tavoittelemani nainen ei taaskaan sattunut saapumaan harrastukseen samaan aikaan, joten en onnistunut puhumaan hänelle. Taas meni viikko odotellessa yhtä pikkuhetkeä ja turhaan.

Kävin sitten ostamassa suklaalevyn lohduksi ja kaupassa soi "ei yksinäinen unta saa". Lauloin hiljaa mukana.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (8)

Vierailija

Jäljittelin vähän 'aspergerin' tyyliä.

"Asperger kävi hampurilaisella". En muuten hirveästi pidä ko.kirjoittajasta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Mä odotin jotain vitsiä tyyliin Mies pisti Fazeria poskeen - Fazer ei nielaissut :)

Mä taidan olla liian sairas tälle nykypalstalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jo monta viikkoa kahveille tavoittelemani nainen ei taaskaan sattunut saapumaan harrastukseen samaan aikaan, joten en onnistunut puhumaan hänelle.

Se on saanut etiäisiä että aiot puhua sille ja sen takia ei tule harrastukseen enää koskaan.

persu:)

Mä taas ajattelin, että olisko täällä joku älykäs maahanmuutto- ja homoaiheinen kommentti... Kun otsikosta tuli vähän homofibat ja Hommafoorumilla Fazer kai esiintyy lähinnä mock-esimerkkinä "hyvin kotoutuneesta maahanmuuttajasta..." Tjuuh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo monta viikkoa kahveille tavoittelemani nainen ei taaskaan sattunut saapumaan harrastukseen samaan aikaan, joten en onnistunut puhumaan hänelle.

Se on saanut etiäisiä että aiot puhua sille ja sen takia ei tule harrastukseen enää koskaan.

Ja miksi se niin ajattelisi? Olemme vähän samannäköisiä ja pidämme samoista asioista ja keskustelu sujuu hyvin.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat