Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi palstan uusi fontti on umpisurkeasti ja huonosti valittu?
Vierailija
08.10.2015 |
Ei pysty lukemaan sillä kaikki menee hetkessä silmissä mössöksi mustaksi pötköksi.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas täm fontti on varsin miellyttävä ja rauhallisen näköinen.
Samaa mieltä!
Asenna f.lux niin voit säätää näytön vähemmän siniseksi. Selkeyttää kuvaa ja rasittaa vähemmän silmiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Fontti on ihan fine mutta sivut on tylsät muuten. Teksti erottuu hyvin kyllä, siitä ei ole valittamista. Mutta muuten noi laatikot on tyhmät ja sivut ankeat.
Kännykällä lukiessa vanha oli paljon selkeämpi.
Tietokoneella en ole vuosiin katsonutkaan tätä.
Alue: Aihe vapaa
Minusta taas täm fontti on varsin miellyttävä ja rauhallisen näköinen.