Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko elää parisuhteessa, jossa "lasia särkyy

Vierailija

Vai elätkö jo sellaisessa tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija

Voisin. Olen itse sellainen että puran kiukkua heittelemällä esineitä. Näin siis ihan yksinkin asuessa.

Vierailija

Riippuu hiukan millä tavalla sitä lasia särkyyn ja vähän siitäkin kuinka usein. Jos tavaroita särkyy niitä heitellessä lattialle satunnaisesti esim. muutama vuodessa niin todennäköisesti voisin mikäli suhde siis muuten on kunnossa.

En elä suhteessa jossa niin tapahtuisi riitojen seurauksena. Lasia tai tavaroita toki toisinaan särkyy vahingossa muuten.

Vierailija

Astioiden syytäminen on mulle ainakin sellainen turn-off, että voi sitten samantien pistää lusikatkin jakoon. Ei se millään tavalla ole minun ongelmani, jos joku muu ei osaa kontrolloida tekemisiään.

Takana on myös se ajatus, että jos heität jotain minulle rakasta rojua seinään, heität varmaan sitten lapsemme myös, koska eräänä päivänä "satuit vaan suuttumaan niin kovasti".

t. miesnäkökulma

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja elänkin jo. Tavaraa menee rikki, kun tappelemme... ihmisiä ei. T. Kaksi tulisielua

Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija

En voisi elää. Asioiden rikkominen on epäterve tapa käsitellä suuttumusta. Jonain päivänä se elottoman esineen rikkominen ei enää riitä vaan pitää satuttaa ihmistä. Tai eläintä.

Jos ihminen on niin vajaaälyinen, että ainoa tapa käsitellä suuttumusta on asioiden rikkominen niin silloin kyllä saa lähteä kävelemään elämästäni. Aikuiset ihmiset selvittää asiat keskustellen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat