Wt-äiti vauvoineen kännissä kaupassa :( Nyt mietin olisiko

Vierailija

pitänyt soittaa jonnekin sosiaalipäivystykseen tuosta?

Tulin tosiaan äsken Lidlistä lasten kanssa, siellä oli semmoinen kaikkien palstan määritelmien mukaan "wt-äiti", tatuoitu ja pullea, selkeästi joko kännissä tai muissa aineissa :/ Mukana kitisevä taapro jota veti kädestä mukanaan, ei huomioinut ollenkaan, ja vaunuissa vauva - joka kerta kun vauva inahti, äiti rytkäytti vihaisesti niitä vaunuja - silloin hiljeni :(

Oli kassajonossa mun edellä, osti kaljaa (niin monta tölkkiä etten ehtinyt laskea), tupakkaa, vaippoja ja pari pilttiä. Nuori kassatyttö selkeästi hetken epäröi myydä, koska äiti ei tosiaankaan vaikuttanut selvältä :(

Voi kun jäi paha mieli :(

Mietin, olisinko soittanut johonkin sossupäivystykseen, mutta miten tuota olisi pidätellyt sen aikaa kun saapuvat? Lapsiparat :(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

poliisille oisit soittanu, saattaa olla joku vanha asiakas niin tietävät mistä löytää vaikka lähtisivät pois ennenkuin tulevat paikalle.

Vierailija

No voi ku kauheeta...
Itse vedän vitutuspäivinä itseni pieneen hiprakkaan, jotta kestäisin olla lasteni kanssa paremmin. Olen nimettäin paljon mukavampaa seuraa huppelissa, kuin selvinpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi ku kauheeta...
Itse vedän vitutuspäivinä itseni pieneen hiprakkaan, jotta kestäisin olla lasteni kanssa paremmin. Olen nimettäin paljon mukavampaa seuraa huppelissa, kuin selvinpäin.

Itsesi mielestä varmaan joo. Lapsesi ovat 100% varmasti toista mieltä. Mutta eihän niiltä kysytä.

-alkoholistiäidin lapsi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voi ku kauheeta...

Jos noin huonosti on asiat, kannattaisko vakavasti harkita antaa ne lapset parempaan kotiin?

Äiti kännää, jotta "kestäisi" omia lapsiaan? Jestas sentään, toivottavasti olette jo lastensuojelun piirissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi ku kauheeta...

Itsesi mielestä varmaan joo. Lapsesi ovat 100% varmasti toista mieltä. Mutta eihän niiltä kysytä.

-alkoholistiäidin lapsi

Tätä ei voi alapeukuttaa kukaan muu kuin omaa juomistaan puolusteleva juoppo "äiti".Varmaan kuvitteletkin päissäsi olevasi hirmu kiva kun "jaksat" jopa silloin hetken leikkiä, ja lässyttäen kertoa kuinka niiiiin paljon lapsiasi rakastat. Oikeasti niiden lasten näkökulmasta olet vain outo, pelottava ja vastenmielinen. Live with that.

olipa uutinen

Vierailija kirjoitti:

Oli kassajonossa mun edellä, osti kaljaa (niin monta tölkkiä etten ehtinyt laskea), tupakkaa, vaippoja ja pari pilttiä. Nuori kassatyttö selkeästi hetken epäröi myydä, koska äiti ei tosiaankaan vaikuttanut selvältä :(

Miksi pitäisi näyttää selvältä? Niiden kaljojen juonnin jälkeen ei ole selvä enää kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää selvältä? Niiden kaljojen juonnin jälkeen ei ole selvä enää kuitenkaan.

Päihtyneelle ei saa lain mukaan myydä.. Siksi.

Vierailija

Tää on niin yleinen harha, että juopottelevat äidit oikeasti kuvittelevat olevansa jotenkin parempia äitejä tai kivempaa seuraa päissään. Niin kuvittelin itsekin aikoinaan, ennen kuin raitistuin. Mun lapset ei mitenkään näyttäneet ulospäin kärsivän juomisestani, ja aina huolehdin, että heillä oli mm. puhtaat vaatteet ja hyvät ruuat, jaksoin huolehtia jopa vanhemman lapsen koulunkäynnistä (nuorempi oli hoidossa) ja omista töistäni, vaikka tosiasiassa viina vei mua jo ihan täysin. Oma miehenikään ei tilannettani tajunnut, ennen kuin ihan lopussa.

Mutta omia lapsia on paljon vaikeampi huijata kuin ketään muuta. Jopa itseään huijaa helpommin, tai miestään, saati ulkopuolisia.

Minäkin kovasti kuvittelin, ettei mun lapset kärsineet juomisestani. Kyllä ne kärsi. Hyvin kuvaava on silloin 7-v tyttäreni spontaani kommentti kun hermostuin jostain asiasta : "Ihanaa että äiti on vaan kiukkunen! Eikä enää outo!"

Omaa stressiäni ja ahdistustani siis lievitin juomalla, ja ajattelin aina, ettei lapset kärsi kun enhän pikku päissäni ikinä edes hermostu heille (kun silloin mikään ei oikeasti hetkauttanut)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku tulee siitä, että ap jälkikäteen voivottelee miten hän olisi voinut olla "hyvä ihminen".

No mitäpä olisit itse tehnyt ko tilanteessa??? Toki, jälkiviisaus on sitä parasta viisautta, eikös ;)

Vierailija

Näin täältä kotisohvalta tilannetta punnien, mielestäni ulkopuolisten pitäisi ottaa kontaktia humalaiselta vaikuttavaan äitiin. Jos todella on kyse humalatilasta, niin sitten soittaa poliisille. Eikös laissakin ole jonkinsortin pykälä, että lapsi ei saa olla humalaisen vanhemman valvonnassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku tulee siitä, että ap jälkikäteen voivottelee miten hän olisi voinut olla "hyvä ihminen".

No mitäpä olisit itse tehnyt ko tilanteessa??? Toki, jälkiviisaus on sitä parasta viisautta, eikös ;)

No olisin soittanut poliisille/käynyt sanomassa työntekijälle ja tiedustellut vartijasta ennenkuin olisin edes yrittänyt laskea kännisen mamman kaljoja kassahihnalta....

Vierailija

Oletteko te oikeasti niin tunteikkaita ihmisiä, että mietitte soittavanne jonnekkin, jos joku elämänkoululainen on kännissä lasten kanssa kaupassa? Ei minulle tulisi mieleenkään soittaa mihinkään. Korkeintaan osoitan sormella ja sanon HAA HAA. Minua ei oikeasti kiinnosta niiden lasten kaltoinkohtelu, tai vanhempien rumat elintavat. Osaan pitää huolen omista asioistani, eikä minulla ole vastuuta kenestäkään muusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat