Tästäkö tuli täysin rekkaripalsta?
Mä en ole häiriöksi, enkä edes trolleja suolla. Kerron omista kokemuksistani ja perheestäni, elämästäni täällä usein. Enkä halua edes paikkakunnan henkilöityvän mun nikkiin. Siitähän tutut voivat tunnistaa!
Tää on ollut juurikin paras palsta, että voi ilman henkilöitymistä keskustella täysin anonyymina! Nytkö se on viety, vai enkö taas tajua jotain?
Kommentit (27)
AV - MAMMA kirjoitti:
Voit vaihtaa nikin vaikka joka viestiin. Pienellä vaivannällä saa kyllä pidettyä henkilöllisyytensä piilossa.
Eikä sitä nikkiä oo ees mikään pakko laittaa. Nimesi kohta tyhjäksi niin tulee lukemaan vierailija.
Vierailija kirjoitti:
En laittanu mitään nimikenttään.
ei ole täydellä merkattu eli ei pakollinen
Av-mamma kirjoitti:
Enkä ole nyt kuitenkaan ihan varma, että ymmärsitkö. Täällä on jo useat muut ennen minua tehneet nimimerkin av~mamma. Täällä on ollut ketjuja, joissa useat eri av~mamma ~ nimimerkin takana on kirjoitellu. Se on käytännössä sama kuin vierailija. En tiedä onko vika jo korjattu, eli uusia ei enää saada, mutta ei vanhat, jo rekisteröidyt av~mammat mihinkään katoa. Vai onko sinulla jotain toista tietoa asiasta?
Mä en saanut kirjoittaa enää nimimerkillä av mamma, vaikka ennen uudistusta sain. Eli mä en kirjoita enää sanaakaan, jos on yöllä pakko olla ainutlaatuinen nikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänne edelleen voi kirjoittaa anonyymisti. En oo rekkautunut ja onnistuu.
Niin, 7-23:een, mutta et öisin.
Kyllä tänne edelleen voi kirjoittaa anonyymisti. En oo rekkautunut ja onnistuu.