Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästäkö tuli täysin rekkaripalsta?

07.10.2015 |

Mä en ole häiriöksi, enkä edes trolleja suolla. Kerron omista kokemuksistani ja  perheestäni, elämästäni täällä usein. Enkä halua edes paikkakunnan henkilöityvän mun nikkiin. Siitähän tutut voivat tunnistaa!

Tää on ollut juurikin paras palsta, että voi ilman henkilöitymistä keskustella täysin anonyymina! Nytkö se on viety, vai enkö taas tajua jotain?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Henkilötiedot on anona, samoin sähkäri. Ei mua häiritse vaikka valtiovalta ja Sanomat mut nappais. ;) Olen oikeustoimikelpoinen henkilö.

Vaan se, että arvaas vaan kuinka äkkiä täällä mammoilla on "Tiimarinvihot" täynnä merkintöjä, että olen puhunut tuossa aloituksessa tuota ja tuossa tuota. Sitten joku nokkela jäljittää lasten kouluille, kun olen vaan kertonut, että kys koulussa esikoinen sanoi olevan pahaa ruokaa. jne.

Tiedätkö, sitä se oli viisitoista vuotta sitten, miksei nytkin ja vielä pahempaa.

Yritän olla puhumatta perheestäni, kokemuksistani ja paikkakunnastani, ettei "tiimarinvihko" taas vaan laulais.

Vierailija
2/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puritaanipipsa kirjoitti:

Vaan se, että arvaas vaan kuinka äkkiä täällä mammoilla on "Tiimarinvihot" täynnä merkintöjä, että olen puhunut tuossa aloituksessa tuota ja tuossa tuota.

Tee kymmenen tunnusta ja käytä Lastpassia, niin kirjautuminen eri tunnuksilla käy sekunnissa.

Anonyymipostipalveluita voi käyttää apuna tunnuksia tehdessä, niin ei tarvitse käyttää oikeaa postia.

Tärkeintä on, ettet anna omia henkilötietojasi firmalle, koska ne vuotavat kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ulos, eikä sinulle taatusti makseta siitä korvauksia.

http://www.fakemailgenerator.com/#/armyspy.com/Ablempoore1945/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Zamboni!

Mä en jaksa temppuilla.

Mä haluan olla AV- MAMMOILTA turvassa.

Firma ei mua saa, myös osaan käyttäytyä. 

4/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, vanhojen ketjujen peukutukset ovat nollautuneet. :(

Vierailija
5/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa. Olin onneksi kaukaa viisas ja nappasin tämän niin rakkaan ja yleisen nickin itselleni. Olen yhtä anonyymi kuin ennenkin.<3

Vierailija
6/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan päivät pysyvät vapaana rekkautumisesta niin olen tyytyväinen. Minäkin kuitenkin pyörin ja kirjoitan täällä aika paljon joten en halua, että täältä löytyy tiedonmurunen jos toinenkin minusta. 

En silti jaksa uskoa, että jollakulla olisi niin tylsää, että alkaisi jäljittää ketään. Tai mistäs minä sen silti tiedän....

Vierailija
7/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Mjaa. Olin onneksi kaukaa viisas ja nappasin tämän niin rakkaan ja yleisen nickin itselleni. Olen yhtä anonyymi kuin ennenkin.<3

Kuinka niin? Kukaa muu ei voi tuota nyt rekisteröidä, joten sinut tunnistaa siitä.

Vierailija
8/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuule kymmenellä muulla ollut jo ennen minua :-) eli uusia ei saakkaan, mutta vanhoja nimimerkkejä ei tarvitse muuttaa. Loin tämän heti, kun tuli tuo iltarekkari takas ja yhdestä ketjusta tämä vinkki annettiin.

Vierailija
9/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Tämä on kuule kymmenellä muulla ollut jo ennen minua :-) 

Niin, mutta kun nyt alat kirjoittamaan tällä nimimerkillä, niin kaikki tietävät, että se olet juuri sinä. Ei sinua jatkossa voi enää sekoittaa muihin, koska olet nimeäsi ainoa.

Vierailija
10/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sekin on ihan sama. Olen mielelläni ainoa oikea av~mamma <3

Vierailija
11/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole nyt kuitenkaan ihan varma, että ymmärsitkö. Täällä on jo useat muut ennen minua tehneet nimimerkin av~mamma. Täällä on ollut ketjuja, joissa useat eri av~mamma ~ nimimerkin takana on kirjoitellu. Se on käytännössä sama kuin vierailija. En tiedä onko vika jo korjattu, eli uusia ei enää saada, mutta ei vanhat, jo rekisteröidyt av~mammat mihinkään katoa. Vai onko sinulla jotain toista tietoa asiasta?

Vierailija
12/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

En silti jaksa uskoa, että jollakulla olisi niin tylsää, että alkaisi jäljittää ketään. Tai mistäs minä sen silti tiedän....

Sääntönro 1: Älä arvio AV-mammaa!

Mä olen tavalla tai toisella palstaillut tosiaan jo vuodesta -99. Silloin mammat käyttivät Tiimarinvihkoja ynnäämiseen, että kuka on kukin.

Tämän illan aikana olen palstaillut nikillä ja olen jo tullut paljastaneeksi itsestäni kaksi asiaa. Eräät -hys- löytävät varmasti kolme tai neljä.

Vierailija
13/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtu sanoa, että niin on siisti kuva ja nikki!

Parhainta scifi herkkua.

14/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän palstalla paljon aikaa öisin ja haluaisin olla ilman tunnistettavaa nimimerkkiä. Rekisteröidyin alkuvuonna ensimmäisen rekkauspakon myötä AV MAMMA:ksi feikkisähköpostilla, kuten moni moni muukin. Edelleen AV on etunimeni ja MAMMA sukunimeni, mutta palstauudistuksen myötä nimimerkki on pakollinen öisin eikä sitä voinut enää jättää omissa tiedoissa tyhjäksi (tyhjän tilalle tuli automaattisesti Käyttäjä-8018 tms, jonka muutin). No eipä nämä vapaaehtoiset avatarit anonymiteetin säilyttämistä edesauta, mutta fiilistelen nyt hetken. ;) Luotan siihen, että rekkautuneiden mahdollisuus kommentoida Vierailijana tulee taas voimaan kunhan "vika" korjataan. :)

Vierailija
15/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijana oleminen olisi kyllä parasta :-)

16/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Enkä ole nyt kuitenkaan ihan varma, että ymmärsitkö. Täällä on jo useat muut ennen minua tehneet nimimerkin av~mamma. Täällä on ollut ketjuja, joissa useat eri av~mamma ~ nimimerkin takana on kirjoitellu. Se on käytännössä sama kuin vierailija. En tiedä onko vika jo korjattu, eli uusia ei enää saada, mutta ei vanhat, jo rekisteröidyt av~mammat mihinkään katoa. Vai onko sinulla jotain toista tietoa asiasta?

Ikävä kyllä katoaa. Minäkin olin AV MAMMA. Nyt ovat muuttaneet asian niin, että porsaanreikä on tukittu ja nimimerkittömät ( av mammahan oli siis koko nimi, eikä ylläpito voinut siksi estää satojen "kaimojen" rekusteröitymistä samalla nimellä) muuttuivat muotoon Käyttäjä-XXXX.

17/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puritaanipipsa kirjoitti:

^Henkilötiedot on anona, samoin sähkäri. Ei mua häiritse vaikka valtiovalta ja Sanomat mut nappais. ;) Olen oikeustoimikelpoinen henkilö.

Vaan se, että arvaas vaan kuinka äkkiä täällä mammoilla on "Tiimarinvihot" täynnä merkintöjä, että olen puhunut tuossa aloituksessa tuota ja tuossa tuota. Sitten joku nokkela jäljittää lasten kouluille, kun olen vaan kertonut, että kys koulussa esikoinen sanoi olevan pahaa ruokaa. jne.

Tiedätkö, sitä se oli viisitoista vuotta sitten, miksei nytkin ja vielä pahempaa.

Yritän olla puhumatta perheestäni, kokemuksistani ja paikkakunnastani, ettei "tiimarinvihko" taas vaan laulais.

Puhumattakaan siitä, kun jotkut saa päähänsä että olet paska tyyppi ja sitten saat alapeukkuja ja sun juttuja ei lueta, heti kun huomaavat mikä nimimerkki on kyseessä. Vieraana on se hyvä puoli että jokainen viesti luetaan ilman ennakkoluuloja tai mitään asennoitumista.

18/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaihtaa nikin vaikka joka viestiin. Pienellä vaivannällä saa kyllä pidettyä henkilöllisyytensä piilossa.

19/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma kirjoitti:

Tämä on kuule kymmenellä muulla ollut jo ennen minua :-) eli uusia ei saakkaan, mutta vanhoja nimimerkkejä ei tarvitse muuttaa. Loin tämän heti, kun tuli tuo iltarekkari takas ja yhdestä ketjusta tämä vinkki annettiin.

Mulla ei ollu vanhassa tunnuksessa nimimerkkiä, vaan nimenä AV MAMMA ja se näkyi silloin nimimerkkinä. Mutta nyt tähän uuteen oli pakko lisätä nimimerkki ja sen piti olla uniikki.

Vierailija
20/27 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan testaan. Jatkakaa.