Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanin naispuolinen ystävä

reira
07.10.2015 |

Olen noin vuoden tapaillut miestä, jonka yksi läheisimmistä ystävistä on ikäiseni (25) nainen. Nainen on parisuhteessa ja myös hänen miehensä on poikaystäväni hyvä kaveri - usein he viettävätkin kolmistaan aikaa.

Toisinaan tämä nainen kuitenkin saattaa tulla mieheni asunnolle viettämään iltaa ja lähtee vasta seuraavana päivänä pois (asuvat 2h ajomatkan päässä toisistaan). Olen ollut pari kertaa mukana noissa illanvietoissa, ja ne sisältävät viiniä, juttelua, juomapelejä ja musiikinkatselua. Nukkupaikkana naisella on ollut mieheni yksiön pieni sohva.

Luotan mieheeni ja pidän tuosta kyseisestä naisesta, mutta en voi mitään sille ikävälle vatsanpohjatunteelle kun ajattelen mieheni juomassa viiniä toisen naisen kanssa ja ottavan tämän yökyläänkin. Kerroin poikaystävälleni, että asia häiritsee, mutta hän sanoi ettei tiedä miten sanoisi asian ystävättärelleen. Nykyään kun nainen ehdottaa yökyläilyä mies väittää olevansa kipeänä tai kiireinen tms, jotta en loukkaantuisi. En haluaisi olla heidän ystävyytensä esteenä, mutten voi fiiliksilleni mitään. Tuntuu kuin nainen olisi minun "reviirilläni" vaikken varsinaisesti mustasukkainen olekaan.

Olenko kohtuuton, jos vaatisin yökyläilyjen ja kaksinkeskisten viinittelyjen loppumista? Miten aihe tulisi avata kyseiselle naiselle ilman, että minusta tulee ystävyyden pilaava uusi tyttöystävä ja ilman että kukaan loukkaantuu?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikinkatselu kuulostaa mielenkiintoiselta. Samoin tuo, että tapailet poikaystävääsi. Yleensä se on jompikumpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikinkatselu kuulostaa mielenkiintoiselta. Samoin tuo, että tapailet poikaystävääsi. Yleensä se on jompikumpi...

Joo tuli iltaväsyneenä kirjotuskommelluksia - huomauta nyt vielä tosta "nukkupaikasta" kun nyt kerran päätit keskittyä olennaiseen.

Vierailija
4/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuli iltaväsyneenä kirjotuskommelluksia - huomauta nyt vielä tosta "nukkupaikasta" kun nyt kerran päätit keskittyä olennaiseen.

Mikä on nukkupaikka?

Vierailija
5/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nukkupaikka?

Paikka, johon mun ois pitäny mennä lepäämään ennen tekstin kirjottamista, jotta mun ei ois aamulla tarvinnu vastata vitsikkäisiin roskaposteihin.

Vierailija
6/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nukkupaikka?

Paikka, johon mun ois pitäny mennä lepäämään ennen tekstin kirjottamista, jotta mun ei ois aamulla tarvinnu vastata vitsikkäisiin roskaposteihin.

Aijaa. Kuuluu henkeen.

Vierailija
7/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en ole mustasukkainen" paitsi että olet.

"en halua olla ystvyyden esteenä" paitsi että heidän pitäisi lopettaa toistensa näkeminen.

Vierailija
8/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en ole mustasukkainen" paitsi että olet.

"en halua olla ystvyyden esteenä" paitsi että heidän pitäisi lopettaa toistensa näkeminen.

Sanoin "-- vaikken varsinaisesti mustasukkainen olekaan" as in: en usko heidän tekevän mitään tyhmää. En koe heidän välillään minkäännäköistä flirttiä ja luotan kumpaankin. Eli olen kyllä mustasukkainen, mutta.... eri tavalla? Se ei vain tunnu oikealta, että joku muu nainen kuin minä (joka ei ole sukulainen) viettää iltoja ja öitä kahdestaan mieheni kanssa, hänen asunnossaan. Eli vaikken pelkää tulevani petetyksi, tunnen silti itseni loukatuksi. Get it?

Ja "en halua olla ystävyyden esteenä"..... en haluakaan. Enkä halua heidän lopettavan toistensa näkemistään. Mitä nyt tapaamiskonsepti voisi olla erilainen: ei yökyläilyä tai kahdestaan viinittelyä iltahämärässä. Kysyinkin olenko kohtuuton jos vaadin tämmöistä muutosta?

Vierailija
9/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton!

Vierailija
10/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n tuntemuksia. Onko tuon naisen miehelle sitten ihan ok, että hän yökyläilee sun miehesi luona? Weird.

Vierailija
11/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä tätä kirjoitusta. Puhut miehestäsi. Mutta annat kirjoituksessa vaikutelman että hällä on oma asunto. Eli onko hän sinun aviomiehesi vai miesystävä. Asutko hänen kanssaan vai asuuko tämä miesystävä jossain yksin. Hieman sekava tämä sinun kirjoitus.

Vierailija
12/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän AP:n tuntemuksia. Onko tuon naisen miehelle sitten ihan ok, että hän yökyläilee sun miehesi luona? Weird.

En tiedä yhtään hänen fiiliksistään, mutta olettaisin tilanteen olevan helpompi hänelle. Ne kolme kun on ollut ystäviä nyt 4-5 vuotta, joista tää pariskunta on seurustellut suunnilleen yhtä kauan. Tilanne ei siis oo yhtä uusi ja outo heille kuin minulle.

Vierailija
13/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä tätä kirjoitusta. Puhut miehestäsi. Mutta annat kirjoituksessa vaikutelman että hällä on oma asunto. Eli onko hän sinun aviomiehesi vai miesystävä. Asutko hänen kanssaan vai asuuko tämä miesystävä jossain yksin. Hieman sekava tämä sinun kirjoitus.

Sekava? Onko?
Kyseessä on siis poikaystäväni, jonka kanssa olen seurustellut noin vuoden. Hänellä on oma asunto.

Mielestäni termiä "mieheni" voi käyttää myös kun kyseessä on mies jota pidän "omanani". Anteeksi hämmennys.

Vierailija
14/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä hyvällä katselis tollasta menoa. Sano sille että joko tai. Ei kaikkea pidä sietää. Aika helposti tuosta lipsahtaa panemiseen kun yyöpyvätkin toistensa luona. 

Vierailija
15/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen?. Eikö naiset nimenomaan ole heitä jotka väittävät että mies ja nainen voivat olla ystäviä?. Itse miehenä tiedän että se on täyttä paskaa,miehellä on aina pillujahti päällä. Kun tilanne sallii sinne mennään. Itse en todellakaan missään nimessä halua naiskavereita. Ihan kuin sitä valittamisen ja itkemisen kuuntelemista vapaaehtoisestikkin vielä haluaisi kuunnella. Eri asia jos olisin sinkku,voisin esittää kaveria jollekkin kunnes pääsisin maaliin. Näin tekee kaiki muutkin miehet. Ihan voi yleistää.

Vierailija
16/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tekee kaiki muutkin miehet. Ihan voi yleistää.

Älä yleistä.
Mä kävin naisvaltasen koulutuksen, josta tuli saatua paljon naispuolisia kavereita. Alkuun ajatukset saattoi käydä niis likasimmissa jutuissa, mutta lopulta muutamista mimmeistä tuli ihan aitoja ystäviä. Ei kävis mielessäkään tömäyttää niitä, se on ku siskoaan painais.

Vierailija
17/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en kyllä hyvällä katselis tollasta menoa. Sano sille että joko tai. Ei kaikkea pidä sietää. Aika helposti tuosta lipsahtaa panemiseen kun yyöpyvätkin toistensa luona. 

Sinulla lipsahtaisi panemiseen, mutta eivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
18/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naispuoleisia ystäviä minkä kanssa mökkekltiin ym. Mutta kun aloin seurustella vakavammin karkoitti se kaikki kaveri naiset, mulla on välillä vähän ikäväkin niitä kun muistelee reissuja mitä tehtiin vaikka aikaa on kulunut jo vuosia.
Missään en ole vielä nähnyt niin kauniita tissejä kuin yhdellä noista naiskavereista oli, mutta ikinä en uskaltanut kokeilla niitä.
T.m39v

Vierailija
19/19 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että olet etsimässä jotain muutakin ratkaisua asiaan kuin ystävyyssuhteen katkaiseminen. Itselläni on erittäin hyvä ystävä, joka on vastakkaista sukupuolta ja jopa ihan hyvän näköinenkin. On ihmisiä, jotka ajattelevat muutakin kuin seksiä! Kummankaan seurustelusuhteet eivät ole ystävyyttä häirinneet.

Me emme yökyläile toistemme luona. En nyt silti tiedä, onko yö jotenkin mystinen vuorokaudenaika, jolloin se mulkku vaan lipsahtaa pimppiin ihan ilman syytä. Sellaista ei sitten mitenkään päin tapahdu päivällä.

Miehesi panee sitä naista, jos on pannakseen. Jos ei pane sitä naista, panee jotain muuta, jos on pannakseen. Tuskin siinä vuorokaudenajalla on niin merkitystä. Voi hyvinkin olla, että miehesi panee vain sua. Jostain syystähän tuo kanssasi haluaa olla, eikä sen toisen naisen.