Olen ihan helvetin kateellinen exän nyxälle
En siksi että hän on lasteni isän kanssa. Hän on vaan jotenkin sellainen ihminen mitä minä haluaisin olla. On mielenkiintoinen opiskelupaikka, mielenkiintoinen työ, on kaunis ja pukeutuu hyvin. Käyttäytyy hienosti ja ei esimerkiksi kiroile, en tajua miten se ees on mun exän kanssa. Ja siitäkin vielä, exäkin on alkanut huolehtia itsestään ja alkanut opiskelemaan tän naisen vaikutuksesta. Se on järkännyt mun lapsille vaikka mitä ekstraa, kuskaa niitä harrastuksiin ja haluaa viettää niiden kanssa aikaa. On jopa ottanut mun ja mun uuden miehen lapset hoitoon pariin otteeseen, itse vielä ehdottanut sitä.
Tunnen itteni niin paskaksi tän naisen rinnalla. Opinnot kesken, puuduttava työ ja avioliitossa ongelmia. Meillä menee taloudellisesti paremmin ja se onki about ainoa asia jossa olen "parempi".
Miten hellkarissa mä pääsen tästä kateudesta eroon?? Siis mä yleensä aloitan aamuni sillä et katon hänen someprofiilit läpi josko se ois vaihtanut profiilikuvaa tai kansikuvaa tai jotain (yleensä ei mitään). Stalkkaan whats appissa että milloin se on paikalla ja kaikkea. Tää on mennyt ihan sairaaksi ja mun on pakko päästä tästä eroon!
Sit kaikki mitä se puhuukin ja miten se kirjoittaa (just vaikka siellä whats appissa) niin mä tunnen itseni niin typeräksi. Auttakaa!
No ei kai se sen nyxän vika ole että sinun elämä on paskaa. Tuskin sillä nyxällä mitään ongelmia on, sinä vain alemmuuksissasi kuvittelet hänen vähättelevän sua.
Pitäskö asialle (sun heikolle itsetunnolle) tehdä jotain?