Seksiseuran hakeminen netistä on vaikeaa!
Laitoinpa nettiin ilmoituksen, että haen seksiseuraa. Olen siis nainen ja haluan vaan pelkkää seksiä enkä mitään muuta. Noh..innoissani ja vähän kiihottuneena odottelin vastauksia ja niitä alkoikin tulla nopeasti. Ihan hetkessä n.35viestiä. Suurin osa viesteistä oli kuitenkin jotain outoja tyyliin, että"Osaisitko tehdä minut mustasukkaiseksi?" Tai "Millaiset on sun kireimmät housut? " Wtf? Miks miehet kirjoittelee tuollaista? Toinen ääripää taas oli että vaikka selkeästi hain pelkästään seksiä, niin mitään seksiin viittaavaakaan ei ollut viestissä vaan esimerkiksi kerrottu työstä yms. Pari potentiaalista löytyi ja heille hetken kirjoiteltuani koko viestihomma meni lukkoon ja muuttui maksulliseksi. Saatana. Ei melkein edes paneta enää.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusittu sivusto ei toimi hyvin puhelimella. Sorry. N50
Siksi olet löytänyt, kun olet nainen. Mies ei löydä.
Niin..olen siis vastannut kolmen miehen ilmoituksiin viimeisen kahden vuoden aikana. Oikein mukavia ja seksi aivan mahtavaa..kaksi muuta jääneet ystäviksi joita silloin tällöin tapaan ja s-postia lähetellään. Tämä kolmas tuttavuus onkin jo pitempiaikainen ..kohta kaksi vuotta. Ehkä siksi onnisti kun puhun suoraan haljistani ja himoistani. En ole roikkuja. Vain seksiä kaipaan ja kosketusta ..läheisyyttä.
N50
Nämä kolme miestä mahtuvat siihen promilleen miesten määrästä jotka saavat Iskurissa seuraa ja naisista promille jää ilman miesseuraa. Kyllä kai itsekin sen tiedät, jos olet laittanut ilmoituksen, niin tunnin päästä on sähköpostilaatikkosi tukossa. Minulle ei ole tullut vuoden aikana ainuttakaan viestiä naisilta.
Ei ole tarvinnut laittaa itse ilmoitusta. Mukavia miehiä löytyy. N50
Seksiseuran hakeminen tuntuu vaikealta täälläkin. Yhdenillanjutut eivät kiinnosta, mutta en mitään vakavaakaan tässä elämäntilanteessa halua. Haussa olisi siis pidempiaikainen järjestely, mutta ei tunnu löytyvän luotettavaa ja täyspäistä seuraa. Haluaisin jutella ja tutustua hieman pidempäänkin ihmiseen ennen seksiä. Jos ensimmäinen viesti on jo heti tarkkaa seksimieltymysten kuvailua ja utelua (eikä muuta) niin en syty. Jotenkin seksiseuran hakeminenkin tuntuu niin vieraalta (takana vain pitkiä suhteita), mutta edellisestä kerrasta on jo sen verran aikaa, että pikkuhiljaa alkaa kuumottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuran hakeminen tuntuu vaikealta täälläkin. Yhdenillanjutut eivät kiinnosta, mutta en mitään vakavaakaan tässä elämäntilanteessa halua. Haussa olisi siis pidempiaikainen järjestely, mutta ei tunnu löytyvän luotettavaa ja täyspäistä seuraa. Haluaisin jutella ja tutustua hieman pidempäänkin ihmiseen ennen seksiä. Jos ensimmäinen viesti on jo heti tarkkaa seksimieltymysten kuvailua ja utelua (eikä muuta) niin en syty. Jotenkin seksiseuran hakeminenkin tuntuu niin vieraalta (takana vain pitkiä suhteita), mutta edellisestä kerrasta on jo sen verran aikaa, että pikkuhiljaa alkaa kuumottamaan.
Oletko nainen vai mies? Ikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja 24. Eli periaattessa pitäisi olla helppoa (ainakin tämän keskustelun mukaan), mutta kumma kyllä, ei se siltä tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ja 24. Eli periaattessa pitäisi olla helppoa (ainakin tämän keskustelun mukaan), mutta kumma kyllä, ei se siltä tunnu.
Mistä päin?
M24
Näin naisen näkökulmasta voin kertoa, että ei siitä ole mitään iloa, vaikka saisi ilmoitukseen miehiltä sata vastausta, kun ei niissä ole yhtään jota voisi edes harkita. Aivan liian nuoria, aivan liian vanhoja, varattuja, 500 kilometrin päässä asuvia, tavalla tai toisella iljettäviä ja sitten näitä "haluuks panna?" -tyyppejä, jotka eivät osaa edes kirjoittaa kokonaista virkettä...
No minulla on käynyt todella hyvä tuuri näköjään. Olen saanut todella asiallisia ja pitkiä viestejä fiksuilta miehiltä ja vieläpä komeilta. Olen saanut nauttia todella hyväkroppaisista miehistä, isoista peniksistä ja hyvästä seksistä. Olen yhtä hymyä nykyään...
Oisko Tampereelta samaan ongelmaan törmänneitä? Eli hankala löytää sopiva sekstailusuhde!
alastonsuomi sieltä löytyy sata varmasti! Ainakin itse löysin =))
siellä alaston somessa on monen täällä olevan mamman ukotkin hakemassa seksi reuraa kun kotona ei heru!
alastonsuomalainen kirjoitti:
alastonsuomi sieltä löytyy sata varmasti! Ainakin itse löysin =))
No eipä sielläkään löydy, kun miehiä on reilusti enemmän kuin naisia. Harva nainen edes vastaa tai pystyy vastaamaan siinä viestipommituksessa.
Vaikeeta on löytää tavallista seksistä nauttivaa naista et löytyis fb jonka kanssa olis kivaa yhdessä. Hyvää kaveria ja hyvää seksin josta molemmat nauttii. Maksullisia on netti väärällään. Luulis et löytyis yh äitejä, jotka haluaa hetkeks rentoutua ilman sitoumuksia ja viettää kahdenkeskistä aikaa hetken irti arjesta nauttien huomiosta. Ainakin itse kaipan.
Moi vaan. Oon kans niin kypsä seksiseuran hakuun. Onhan sitä baarissa mutta entä jos se ei nappaa? On tinderii, iskurii, happypancakee, mutta ei. Laitat, viestiä, flirttaat, tykkäät jne. Ei kuulu mitään mistään tai se on joku feikki tai ohjaa maksuihin. Ei kiitos! Seksi, 1 maailman parhaita keksintöjä, rentouttaa, tuottaa mielihyvää, piristää ja tuntuu hyvältä. Mikä siinä sitten on ettei sitä voi harrastaa. Onko netti niin täynnä sairaita, ettei naiset enää uskalkalla? Kertokaa nyt hitto mulle se. Tässä 1 jättämäni teksti, tyhjä arpa..
Syksykö sytytää ;) Olen työssä käyvä aikuinen yh ja opiskelija (42), lapset jo isoja. Arkeni on hektistä kuten varmaan voi kuvitella. Mitään pysyvää ja vakavaa en elämääni tällä hetkellä hae. Pidän todella paljon kauniista asioista kuten luonto jne. Nainen on myös kaunis ja herkkä asia. Erotiikka ja seksi ovat kauniita asioita. Hidas ja tunnusteleva ihokosketus, hieronta, hipaisut, näykkimiset..sitten myös rajumpi, kuitenkin kipua tuottamaton estoton seksi, niistä nautin. Avoimesti, kokeillen ja luottamuksella. Olen myös verbaalisesti lahjakas, tykkään keskusteluista ja pohdiskeluista, ihmiset ja elämä kiinnostavat. Kaikenlaiset uudet kohtaamiset on jees. Voisinkohan sinun kanssasi pysähtyä herkkään hetkeen ja unohtaa kaiken muun? Tampere.
Motoristi_tre kirjoitti:
Mikä siinä sitten on ettei sitä voi harrastaa. Onko netti niin täynnä sairaita, ettei naiset enää uskalkalla? Kertokaa nyt hitto mulle se.
Tekstistä en osaa sanoa, mutta netti on yksinkertaisesti niin täynnä miehiä, koska miehillä on paljon korkeampi vietti ja alempi kynnys sekä hakuun että kumppanin tasoon, että parhaat miehet pääsevät kyntämään loputtomasti, ja loput ei pääse juuri ollenkaan, paitsi suhteessa.
80/20, pareton jakauma, 20% miehistä hoitelee 80% naisista, mitä irtoseksiin tulee. Axl hoiti tuhat naista, naapurin Pertti nuorena jotain säätöjä, aikuisena vaimonsa, ja sitten ei mitään.
Näin se vaan menee.
Asiallisin saitti seksiseuranhakuun on Xperience United
Niin..olen siis vastannut kolmen miehen ilmoituksiin viimeisen kahden vuoden aikana. Oikein mukavia ja seksi aivan mahtavaa..kaksi muuta jääneet ystäviksi joita silloin tällöin tapaan ja s-postia lähetellään. Tämä kolmas tuttavuus onkin jo pitempiaikainen ..kohta kaksi vuotta. Ehkä siksi onnisti kun puhun suoraan haljistani ja himoistani. En ole roikkuja. Vain seksiä kaipaan ja kosketusta ..läheisyyttä.
N50