Seksiseuran hakeminen netistä on vaikeaa!
Laitoinpa nettiin ilmoituksen, että haen seksiseuraa. Olen siis nainen ja haluan vaan pelkkää seksiä enkä mitään muuta. Noh..innoissani ja vähän kiihottuneena odottelin vastauksia ja niitä alkoikin tulla nopeasti. Ihan hetkessä n.35viestiä. Suurin osa viesteistä oli kuitenkin jotain outoja tyyliin, että"Osaisitko tehdä minut mustasukkaiseksi?" Tai "Millaiset on sun kireimmät housut? " Wtf? Miks miehet kirjoittelee tuollaista? Toinen ääripää taas oli että vaikka selkeästi hain pelkästään seksiä, niin mitään seksiin viittaavaakaan ei ollut viestissä vaan esimerkiksi kerrottu työstä yms. Pari potentiaalista löytyi ja heille hetken kirjoiteltuani koko viestihomma meni lukkoon ja muuttui maksulliseksi. Saatana. Ei melkein edes paneta enää.
Kommentit (39)
AP, tsekkaa toinen ketju vieressä, jossa mies hakee seksiseuraa. Olisko nimenomaan tämä ylempi kommentoija... Tutustukaa!
Muuten aiheeseen; netti on täynnä pervoja ja outouksia, mutta kyllä siltä seasta saattaa hyviäkin tyyppejä löytyä, olen löytänyt itse...
Ei ne miehetkään välttämättä vastaa, vaan parin viestin vaihdettua häviää linjoilta ja turhaan on kuluttanut sitten niitä ilmaisia viestejä. Joo, voin kuvitella että tuokin on ärsyttävää et tarjotaan maksullista seuraa.. -Ap
Joo, on kyllä kokemusta, että netti-ilmoituksiin vastaamalla törmää maksullisiin naisiin. Sellaista en haluaisi. Missään nimessä en haluaisi jokapaikahöylän kanssa olla missään tekemisissä. Jo terveydellisistäkin näkökulmista ajateltuna...
Minä laitoin ilmoituksen iskuri piste net tiin. Iisalmessa asun ja jos sielläpäin jollakin olisi tarvetta fuckbudylle, niin näppis käteen ja laittamaan viestiä sieltä iskuri:n kautta. Yksi ja ainoa hyvä fb ja elämä on kuin silkkiä vaan.
Laitan tänne sitten viestin, miten kävi. :)
No miehenä se vaikeus on potenssiin 10, naisella ainoa vaikeus on valinnan vaikeus.
Mielenkiintoista. Itse jo jonkin aikaa omillani asuneena miehenä ja isänä (yhteishuoltajuus) olen ollut suorastaan hieman hämilläni siitä miten vaikeaa kunnollisen miehen on löytää vakituista seksikumppania. Yhden yön seuraa kyllä löytyisi, mutta en välitä sellaisesta. Sitä kun toivoisi seksiltäkin enemmän kuin vain jotain nopeaa toimitusta yms. Haku mulla on siis edelleen päällä. Vaikea ajatella, että tilanne olisi naiselle yhtä vaikea, mutta ehkä se sitten sitä on..
Helsingistä. Ja selvennykseksi vielä, että mitään pidempikestoista suhdetta en halua. En nyt tarkoita, että tarvii olla yhden yön juttukaan silti..-Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on?
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä. Ja selvennykseksi vielä, että mitään pidempikestoista suhdetta en halua. En nyt tarkoita, että tarvii olla yhden yön juttukaan silti..-Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on?
No vakiseuraa itse olisin hakenut, mutta eipä sillä väliä, kun en ole Helsingistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on?
Mäkin olen Helsingistä ja en mäkään välttämättä tarvitse pidempiaikaista seuraa löytää, jos edes löytäisi satunnaista seuraa. :) Jos tosissasi olet seuraa etsimässä niin laita sähköpostia, osoitteeni löytyy profiilistani. :)
Minkä ikäinen olet? Joo katson osoitteesi. :)
Mr Wonderfull kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on?
Mäkin olen Helsingistä ja en mäkään välttämättä tarvitse pidempiaikaista seuraa löytää, jos edes löytäisi satunnaista seuraa. :) Jos tosissasi olet seuraa etsimässä niin laita sähköpostia, osoitteeni löytyy profiilistani. :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Joo katson osoitteesi. :)
Mr Wonderfull kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on?
29-vuotias. :)
Kiitoksia vaan yhteydenotoista :) Mukava saada ihan suoraan sähköpostiakin, varsinkin samassa elämäntilanteessa olevilta, miksei muiltakin.. Saan uskoa siihen, että hyvää kannattanee joskus hieman odottaa ;)
http://janitanmaailma.blogspot.fi/2013/11/nain-janita-loytaa-sinut-tai-sina.html?zx=6e41b2dfc79b1393
Hyvä kirjoitus seuran hakemisesta.
Koitappa miehenä saada naisseuraa, niin tiedät mikä on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on kyllä kokemusta, että netti-ilmoituksiin vastaamalla törmää maksullisiin naisiin. Sellaista en haluaisi. Missään nimessä en haluaisi jokapaikahöylän kanssa olla missään tekemisissä. Jo terveydellisistäkin näkökulmista ajateltuna...
Minä laitoin ilmoituksen iskuri piste net tiin. Iisalmessa asun ja jos sielläpäin jollakin olisi tarvetta fuckbudylle, niin näppis käteen ja laittamaan viestiä sieltä iskuri:n kautta. Yksi ja ainoa hyvä fb ja elämä on kuin silkkiä vaan.
Ei ensimmäistäkään vastausta ole tullut. Mutta ei elämä tähän kaadu. Kun on kaksi kättä ja jne... :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ensimmäistäkään vastausta ole tullut. Mutta ei elämä tähän kaadu. Kun on kaksi kättä ja jne... :)
Ei naiset vastaa miesten ilmoituksiin Iskurissa tai missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset vastaa miesten ilmoituksiin Iskurissa tai missään muuallakaan.
Olen löytänyt oikein mukavaa seksiseuraa iskurista. Minä tavallinen työssäkäyvä nainen. Varamiehelle on aina aikansa ja paikkansa. Tältä palstalta en ole löytänyt.
[/quotN50
Tämä uusittu sivusto ei toimi hyvin puhelimella. Sorry. N50
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusittu sivusto ei toimi hyvin puhelimella. Sorry. N50
Siksi olet löytänyt, kun olet nainen. Mies ei löydä.
Samaa olen kironnut itsekin. Tosin vaan hieman erilaisesta näkökulmasta. Itse olen siis mies ja koittanut löytää fiksua seuraa netistä, mutta vaikka kuin kirjoitat fiksun ja asiallisen vastauksen ja oikeasti panostat siihen, vastauksia viesteihisi on turha odottaa. Tai sitten joku tarjoaa maksullista seuraa..