Haluatteko laskut paperisina vai sähköisessä muodossa
Minä haluaisin kaikki laskut ja kirjeet sähköisinä, mutta enpä vain saa. Työnantajani on ilmoittanut, ettei palkkalaskelmaa voi saada sähköisessä muodossa. Miksei muka voi? En todellakaan halua postilaatikkoon enää paperisälää. Vain joulukortit jne. saavat tulla edelleen laatikkoon. Kuten myös pari tilaamaani lehteä. Muut postit sähköisinä, kiitos. Mitä mieltä te muut olette asiasta?
Kommentit (24)
E-laskuna suoraan pankkiin, josta se on helppo tarkistaa ja maksaa. Eikä tarvitse nähdä vaivaa laskun säilönnästä.
Oma palkkakuitti tulee firman sähköpostiin, miehellä se menee nettipankkiin (verkkopalkka vai mikä se nyt oli). Omat palkkakuitit olen tallentanut työkoneelle, miehen kuitit on siellä pankin palvelussa.
Verkkopankin uudet tunnuslukulistat tulee paperipostina... miksei ne saa niitä toimitettua sinne verkkopankkiin?
Vierailija kirjoitti:
Paperilaskuna ilman muuta. Veroilmoitus paljon helpompi tehdä, kun kaikki tarvittava on konkreettisesti käsillä eikä tarvitse seuloa pankin järjestelmästä kuitteja.
Mä tallennan sellaset laskut joita tarvitsee verotuksessa koneelle omaan kansioon jo silloin kun sen laskun maksan. Löytyvät sitten keväällä helposti.
Paperilla. Olen muutenkin nykyajasta jälkeenjäänyt, joten olen sitten tässäkin.
Paperilaskuna ilman muuta. Veroilmoitus paljon helpompi tehdä, kun kaikki tarvittava on konkreettisesti käsillä eikä tarvitse seuloa pankin järjestelmästä kuitteja.