Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämiellyttävä ihminen kauppakeskuksessa(pedis?)

Vierailija
07.10.2015 |

Auttakaa mulla on niin inhottava olo. Siis oltiin äsken pienten lasteni kanssa kauppakeskuksessa kun sellainen about 30v puolisokea nainen lyöttäytyi seuraan. Höpisi kaikenlaista ja ajattelin, että on yksinäinen. Seurasi meitä kauppaan ja katseli hyllyjä myös. Yleensä olen aika epäsosiaalinen mutta nyt ajattelin, että samapa tuo. Kunnes nainen sanoi vajaa 4v tytölleni ,että katso mitä tuolla ylähyllyllä on mä voin nostaa... Se tuntui jotenkin kiusalliselta mutta en ajatellut mitään pahaa vielä tuolloin.. nainen sanoi vain että onpa hän kevyt. sitten tyttö siirtyi seuraavalle hyllylle niin meni perässä ja sanoi voin nostaa taas. Silloin katsoin että hänen oikea käsi meni tytön vatsan päältä mutta vasen piti vasenta jalkaa avain kuin käai okisi haaruksissa!! Sanoin että nyt hän voi tulla lattialle. Nainen jutusteli vielä hetken ja lähti kiusaamaan myyjää. Sanokaa että tossa ei olkut mitään pedista!!! Ai niin mieheni tuli liikkeeseen niin puhui hänelle vielä hetken ja sanoi että pidin teidän tyttöä sylissä. Hän ei yhtään arastellut vaikka olen vieras!! Aaaargh tämä on eka kerta. Onko palsta tehnyt mut vainoharhaiseksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä kuin kyseessä olisi joku höperö, varmaan mt-ongelmia. Kaikki on toki mahdollista, mutten oikein tuota pedariksi kokisi.

Vierailija
2/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä kuin kyseessä olisi joku höperö, varmaan mt-ongelmia. Kaikki on toki mahdollista, mutten oikein tuota pedariksi kokisi.

Huh kiitos tuosta mielipiteestä! Mun mies pitää mua ihan hulluna kun epäilen aina kaikkia. Enää en anna kyllä kenenkään koskea mun lapsiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmasti pedagogi, sinäkin opit tilanteesta jotain.

Vierailija
4/4 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli varmasti pedagogi, sinäkin opit tilanteesta jotain.

Totta :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi