Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan kummallinen tilanne.t.ammattivalittaja

ammattivalittaja
07.10.2015 |

Nyt kun lapsen synttärit ovat olleet ja muutamat ns hienommat vanhemmat ovat katsoneet paljonko se tila yms maksoi, näkee netistä, niin vaikka heidän lapsensa ei ole olleet lapsemme synttäreille niin yhtäkkiä he tervehtivät minua. Ennen nämä vanhemmat kulkivat nokka pystyssä ohi. Eli auttoiko se asiaa ettemme oleetkaan niin peeaa kun he luulivat?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tuota sun ulkokultaisuutta kun se jaksaa aina yllättää.

Vierailija
2/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi tuota sun ulkokultaisuutta kun se jaksaa aina yllättää.

Miten niin? olen tuntenut nämä muutamat vanhemmat jo vuosia eivätkä ole koskaan tervehtineet vaikka itse olen tervehtinyt nyt tervehtivät heti kun näkevät, onhan se erikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kysymys kuuluu, että miksi ihmeessä edes välität kärpäsen ulosteen vertaa sellaisista rouvista ja heidän mielipiteistään jotka eivät siellä teidän hienostoalueella hallitse alkeellisimpia käytöstapoja? Kuvitteletko nyt, että sun "arvo" on noussut siellä arvoonsa arvaamattomaan? Ja miten onnellisen se susta tekeekään?

Vierailija
4/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vainoharhainen. Ai että jotakuta kiinnostaa tutkia missä ap on pitänyt kersansa synttärijuhlat, vaikkei omat lapset ole olleet edes paikalla? No niin varmaan... :D

Vierailija
5/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kysymys kuuluu, että miksi ihmeessä edes välität kärpäsen ulosteen vertaa sellaisista rouvista ja heidän mielipiteistään jotka eivät siellä teidän hienostoalueella hallitse alkeellisimpia käytöstapoja? Kuvitteletko nyt, että sun "arvo" on noussut siellä arvoonsa arvaamattomaan? Ja miten onnellisen se susta tekeekään?

Onhan se varmasti lapselle helpompaa jos hänen vanhempiaan ei halveksita että koen tämän sillä lailla hyväksi asiaksi. Ei tämä minusta onnellista tee mutta olisi kiva jos lapsikin saisi kavereita eikä kaikki nyt meitä hyljeksisi.

Vierailija
6/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vainoharhainen. Ai että jotakuta kiinnostaa tutkia missä ap on pitänyt kersansa synttärijuhlat, vaikkei omat lapset ole olleet edes paikalla? No niin varmaan... :D

En ole vainoharhainen. Joskus anoppi hakee lapsen koulusta ja hän oli huomannut saman asian ja ihan itse siitä ihmettelen kertoi kuinka ns hienommat vanhemmat nykyään tervehtii, ei tiennyt että olin itse huomannut saman asian.

Vierailija
7/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä tälläiset hienommat lapset on? Mikä ihmeen junttikylä se on missä te asutte?  Ei lapset mittaa asioita rahassa. 

Vierailija
8/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä tälläiset hienommat lapset on? Mikä ihmeen junttikylä se on missä te asutte?  Ei lapset mittaa asioita rahassa. 

Ei lapset mutta kyllähän he kuulevat mitä vanhemmat puhuvat yms. ja täällä asuu paljon esim insinööri-opettaja, lääkäri-sairaanhoitaja, pappi-opettaja yms perheitä.

Vierailija
9/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis täysin normaaleja ammatteja omaavia ihmisiä, tiesitkö? Puheittesi perusteella voisi kuvitella että naapurit on pullollaan it-miljonäärejä, pankkikonsernin johtokunnan jäseniä ja muita oikeasti menestyviä ihmisiä.  

Vierailija
10/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan hienostoalue teillä, salli mun nauraa.

Vierailija
11/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasten koulussa on n 800 lasta. En tosiaan moikkaa joka ikistä vanhempaa, joka siinä pihassa vastaan tulee. MUTTA: jos lapseni on nyt ollut esim jonkun uuden lapsen synttärijuhlissa ja olen itsekkin siellä tavannut nämä vanhemmat, niin sen jälkeen luonnollisestikin moikkaan näitä vanhempia kun heidät jossain näen. Voisiko olla ihan näin yksinkertaisesta asiasta kyse? Ei, kyllä se on se juhlatilan hinta, näin sen täytyy olla.

Vierailija
12/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis täysin normaaleja ammatteja omaavia ihmisiä, tiesitkö? Puheittesi perusteella voisi kuvitella että naapurit on pullollaan it-miljonäärejä, pankkikonsernin johtokunnan jäseniä ja muita oikeasti menestyviä ihmisiä.  

On täällä yksi miljonääri mutta kyllä normaaleja työssäkäyviä ihmisiä eli erilaisia kuin minä olen eli en asu työttömien ja juoppojen keskellä ja kyllä muutama noista tavallisista työssäkäyvistä on kieltänyt lapsiaan leikkimästä lapseni kanssa, syitä sanomatta.

Vierailija
13/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lasten koulussa on n 800 lasta. En tosiaan moikkaa joka ikistä vanhempaa, joka siinä pihassa vastaan tulee. MUTTA: jos lapseni on nyt ollut esim jonkun uuden lapsen synttärijuhlissa ja olen itsekkin siellä tavannut nämä vanhemmat, niin sen jälkeen luonnollisestikin moikkaan näitä vanhempia kun heidät jossain näen. Voisiko olla ihan näin yksinkertaisesta asiasta kyse? Ei, kyllä se on se juhlatilan hinta, näin sen täytyy olla.

Näiden lapset eivät ole lapseni synttäreillä olleet lainkaan eli eivät siis sen takia tervehdi.ap

Vierailija
14/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tärkein arvo on raha. Sillä mitataan kaikki. 

Ketään ei oikeasti kiinnosta minkään juhlatilan hinta. Villisti veikkaan, että jokaisella on omassa elämässään ihan riittävästi miettimistä ettei tule aktiivisesti pohdittua minkä hintaisessa lukaalissa naapurin pikkupetteri viettää synttäreitään. Herää nyt!

Vierailija
15/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä yksi miljonääri mutta kyllä normaaleja työssäkäyviä ihmisiä eli erilaisia kuin minä olen eli en asu työttömien ja juoppojen keskellä ja kyllä muutama noista tavallisista työssäkäyvistä on kieltänyt lapsiaan leikkimästä lapseni kanssa, syitä sanomatta.

Mikäli esität yhtä riemukkaita mielipiteitä irl niin en yhtään ihmettele jos välttelevät seuraa. Kyllä näihin sun aatoksiin on välillä aika vaikea vastata mitään, sillä kaikella rakkaudella keskustelu kanssasi on samanlaista kuin hakkaisi päätä seinään. 

Vierailija
16/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli esität yhtä riemukkaita mielipiteitä irl niin en yhtään ihmettele jos välttelevät seuraa. Kyllä näihin sun aatoksiin on välillä aika vaikea vastata mitään, sillä kaikella rakkaudella keskustelu kanssasi on samanlaista kuin hakkaisi päätä seinään. 

En kuule juttele tällaisista asioista, älä pelkää. En vaan tajua miksi minusta yhtäkkiä tuli ihminen jota tervehditään? eikö sinuakin ihmetyttäisi jos olisit tervehtinyt saamatta vastakaikua samoja vanhempia jo useamman vuoden ajan ja nyt kaikki olisi toisin.

Vierailija
17/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun lapsen synttärit ovat olleet ja muutamat ns hienommat vanhemmat ovat katsoneet paljonko se tila yms maksoi, näkee netistä, niin vaikka heidän lapsensa ei ole olleet lapsemme synttäreille niin yhtäkkiä he tervehtivät minua. Ennen nämä vanhemmat kulkivat nokka pystyssä ohi. Eli auttoiko se asiaa ettemme oleetkaan niin peeaa kun he luulivat?

Siis meinaat, että naapurusto on googlaillut ihann asiakseen jotain juhlatilan vuokraa ja ovat sen jälkeen tulleet siihen tulokseen, että kyllä se naapurin Pirjo onkin vaan erikiva likka kun noin kalliin tilan pystyi vuokraamaan?  Ymmärrätkö miten naurettavalta se kuulostaa? 

Vierailija
18/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden lapset eivät ole lapseni synttäreillä olleet lainkaan eli eivät siis sen takia tervehdi.ap

Eli sun teoriasi on, että nämä aikuiset, kuultuaan puskaradiosta, missä sun lapsesi synttärit olivat, ovat googlanneet sen hinnan ja SEN TAKIA nyt tervehtivät sinua koululla? Kuule, mulla on sulle uutinen, MUILLA ihmisillä on elämää, niitä ei oikeasti noin paljon sun elämäsi kiinnosta, usko pois. Nimim. kolme lasta ja päivätyö ja ei todellakaan vähempää voisi kiinnostaa kaverisynttärit, joihin ei a) tarvitse kuskata omaa lasta b) ostaa lahjaa..

Vierailija
19/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tervehdin takaisin jokaista joka mua tervehtii, moikkaan oma-aloitteisesti kaikki vähänkin tutunnäköiset. En jää märehtimään miksi joku vastaa tai on vastaamatta.   

Vierailija
20/25 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meinaat, että naapurusto on googlaillut ihann asiakseen jotain juhlatilan vuokraa ja ovat sen jälkeen tulleet siihen tulokseen, että kyllä se naapurin Pirjo onkin vaan erikiva likka kun noin kalliin tilan pystyi vuokraamaan?  Ymmärrätkö miten naurettavalta se kuulostaa? 

Kerroppa sinä sitten miksi he nykyään tervehtivät mua ja juttelevat muutaman sanan? ja uskon kyllä että ihan yleisesti meitä pidetään niin peeaa ihmisinä että tuo voi pienellä paikkakunnalla herättää ihmetystä. Täällä tosiaan tiedetään kaikkien asiat, se tietysti tuntuu oudolta jos asuu isolla paikkakunnalla mutta täällä on toisin.