Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa arkea enkä perhe-elämää miehen kanssa

Vierailija
07.10.2015 |

Ollaan miehen kanssa seurustelu 1v 4kk. Minulla yksi lapsi ja miehellä kaksi.

Mies keksii koko ajan tekosyitä miksi ei voi tulla luokseni, kun minulla on lapsi. En aluksi kiinnittänyt siihen huomiota, mutta todellakin ovat tekosyitä. Milloin pääkipeä, milloin unohtunut nettiin, milloin pitää siivota siis laidasta laitaan erinäköisiä syitä. Itse en voi mennä miehen lasten luokse, koska toinen lapsista "ei halua minua nähdä" Vanhempiamme ei olla nähty. Monta kertaa ollut tilanne, että isäni olisi tullut töiden jälkeen kahville, niin mies lähtenyt siksi aikaa omalle asunnolle.

Ongelmana ei ole yhteiselo, kun olemme kahdestaan meillä on aivan ihanaa aikaa yhdessä. Ja lapset tuli kuvioihin mukaan kolmisen kuukautta sitten. En halua se äiti, jonka miesystävä vaihtuu joka toinen kuukausi ja lapset ei pysy perässä jne.

Mutta eihän tämä näy toimivan pätkääkään :( Onko tässä toivoa ollenkaan?? En halua sitä vihreämpää ruohoa enkä mitään mahdottomuuksia. Haluan vain tavallista arkea johon kuuluu lapset jne.

Olen kiitollinen jos joku jaksoi lukea aloituksen tai jopa vastaamaan jotain.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mieheltä kysynyt millaista elämään hän haluaa elää?! Jos tarpeet ja motiivit eivät kohtaa niin tiedät itsekin mitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä